@ Kristel.. omdat ze niet verwachtten dat de bevalling heel snel door kan zetten (en omdat ze weten dat ik toch wel bel!) @ Kids.. als alle zwangerschappen zo lopen als deze houden we het bij 1 maar ik denk 2, maar wel met dat ruimte ertussen
Hallooww allemaal @ Juffie leuk huissie! Ik merk het sinds het 3e trimester is begonnen, dat alles meer moeite kost nu. Het wordt echt steeds zwaarder. Ik zie er ook dagelijks tegenop om te werken, en ik werk maar een paar uur per week! Aftellen voor verlof nu Wel grappig ik bemerkte ook dat de kleine wat minder druk beweegt en dat ie niet meer draait, ik heb nu door dat ruimtegebrek wel vaker bulten uit mijn buik steken. Lachen, maar soms ook wel pijnlijk. @ Mum hoe duur zijn de huizen bij jullie dan bij ons zijn de prijzen net iets lager misschien, maar scheelt niet veel. Balen die verkoudheid. Het heerst volgens mij wel. Hoor het overal! @ Knarboor klinkt leuk dat boek, ik ben ook gek op taartenboeken. Heb er een paar in de kast staan. Een flink kind zeg, 9 pond moet er nog niet aan denken als dat eruit moet.. brr. @ Bos het gaat er toch uiteindelijk om waar hij slaapt.. kennelijk vindt ie de box gewoon lekker. Kan je van te voren niet raden! Heb je al gedweild nu? Wat een superjasje voor Lars, ik zie mijn eigen ventje er ook al helemaal in *zucht*. Echt een geweldig ding! Haha, ik zag je weer de Hema aanprijzen tegen Ryanne (ik moest stiekem lachen ) @ Debby succes/sterkte met de operatie! Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat @ Ukkie ik hoop dat het snel gaat doorzetten! Heb je nog steeds dat bandgevoel bovenin je buik? @ Mum lijkt me een lief gezicht die 2, hihi. Van dat knakken, misschien ligt dat aan de calcium (onvoldoende daarvan lijdt tot slappere botten, ook bij baby's). Maar dat moeten ze op het cb wel weten. Misschien knakken babymeisjes sowieso meer (vrouwen hebben meer calcium nodig dan mannen ook hierdoor). @ verwarming hier staat ie uit, maar zou 'm het liefst ook aanhebben. Het is 20 graden hier. Hij blijft uit om te besparen. We hebben allebei een dik vest aan @ Emma het is sowieso beter om 1 borst te geven. Anders wisselt hij teveel in voor- en achtermelk en dat kan spugen veroorzaken. Maar denk dat ie wel voldoende achtermelk kreeg, anders was ie niet zoveel aangekomen . Alleen maar fijn dat het nu beter gaat! @ Dreamer heeft je man je nog een beetje kunnen troosten? Hebben jullie het er nog over gehad met zijn twee. Hoe voel je je verder? Gaat het 'verwerken' een beetje? @ Kristel leuk dat Yentle zo hard vooruit gaat, sterke meid al. Jij hebt dus een flinke poepluier van haar gehad . Hmm, heb net gegeten.. @ Mariss oh wat is dat klei met Chanell's handje & voetje mooi geworden! Vooral zo op die foto, erg leuk. Ik vond het eerder niet zo, maar nu ik het zo zie ziet het er juist leuk uit! Vooral die voetjes, zo klein en schattig. Ben benieuwd hoe jullie huis gaat worden. Het ziet er voor nu al leuk uit, wordt vast een schitterende woning voor jullie. @ Sammie had je dan vervelende reacties gehad op hyves? Ik zag niks staan, was eigenlijk wel benieuwd wat mensen dan durven te zeggen. Pff, want zulke mensen kan ik wel lel verkopen, grr. Au, bloed uit je oor, nooit goed. Samen met loopoor rommel of echt alleen bloed? Ik heb van die spijkerbroekjes voor de kleine met zachte binnenkanten trouwens.. maar misschien als ie slaapt doe ik een makkelijker broekje aan. Vond die spijkerbroekjes alleen zo geweldig dat ik ze wel moest . @ Red ik lig dubbel om jouw hond, brood van tafel gepikt haha! Zat zeker worst op! Daarna keek ie vast heel schijnheilig lief van, ik was het niet! Ik heb geen idee wat ik momenteel weeg, maar ben denk ik zeker 13 kilo aangekomen, als het niet meer is. Ik doe er alleen niet zoveel aan. Snoep al niet zo veel, en heb wel honger dus neem veel brood. De 1 komt in het begin aan, de ander pas later. Dat van jou zal wel later komen denk ik. @ Eva thanks voor de info ik ga ook eens kijken of ik al wat voorbereidingen kan treffen, ik heb nogal een gevoelige darmflora en neem al probiotica extra. Geeft wel winderigheid.
@ukkie: ja dat weet je niet van te voren he hoe je zwangerschappen gaan lopen...als het aan mijn zwangerschap lig kan ik er nog wel 10 dragen maar als ze allemaal zo zijn als lars zeg ik twee en over nummer 3 moet ik dan HEEL hard nadenken haha...
@dees: haha sorry maar ja hema he...kom je aan mij kom je aan de hema haha... wat een mega reactie trouwens...hoe lang heb je bijgelezen haha
ik lig echt helemaal in een deuk hier.. vriendlief is gekke bekken aan het trekken naar lars...haha hij lijkt het wel intressant te vinden...ben benieuwd wat er nou in zijn koppie omgaat haha...
Jahoe, ik ben over precies 10 weken uitgerekend nu gaat het opschieten! We hebben geboortekaartjes geregeld vandaag, voel me gelijk weer wat geruster Nog 3,5 week werken, in de tussentijd het kamertje, we hebben bijna alle spullen.. Pff ik had vandaag onwijs veel last van maagzuur en precies me rennies vergeten :x voelde me dus de hele dag klote! Thuis gelijk een paar genomen en voelde me gelijk beter. Ben vanmiddag trouwens met Fyra gereisd (die hoge snelheidstrein) en ik was van Rotterdam naar Schiphol met 24 minuten, dat kan je met de auto niet eens halen. Was wel grappig en koste me maar € 1,50. De route ging compleet anders dus zag ook weer eens wat anders buiten dan de standaard grasvelden.
@ dees.. nee dat is weg getrokken.. ik had vanmorgen ook nog een bloeddruk van 170/90 maar vanmiddag alweer 130/70.. en net nog ff gemeten had ik 106/65. Dus vreemd lichaam! @ verwarming.. hier is het ook 20 graden wil de verwarming ook wel aanzetten maar doe het niet! Manlief en ik hadden het er net weer over wanneer hij aan zou moeten, maar ik hoor net dat het volgende week weer nazomer weer wil worden. Rond de 20 graden!
@ Bos ik ging tijdens het koken beginnen met reageren.. dat was 1,5 uur geleden ik probeer altijd op iedereen ongeveer te reageren. Sja kost wat tijd he Lars denkt mijn vader spoort niet, en mijn moeder is de grootste Hema fan @ Ukkie nou gelukkig is dat gevoel weggegaan en je bloeddruk omlaag. Wel een gek lichaam, maar het is beter zo. Vervelend dat overgeven bij die voorweeën. Doet me wel denken dat de ontsluiting vordert bij je, dat hoor je vaak bij overgeven tijdens weeën.
@knarboor: vier is ook leuk maar zover krijg ik vriendlief echt niet...hem hem al overgehaald van 2 naar 3 haha @ukkie: ja hoorde net ook dat de nazomer eraankomt.. zou zeggen kruip tegen vriendlief aan...mok thee en dekentje erbij en op tijd naar bed..
@ Dees.. ja dat lijkt er wel op. Nu valt het overgens wel mee! Ik ga zo lekker warm douchen na GTST en dan pilletjes en dan slapen! Ik had zelf wel verwacht dat er meer ontsluiting was maar helaas! Ze vertelde wel dat ze tegen het koppie aan drukte Leuk he! Fijn dat je bijna alles klaar hebt! Had ik ook hoor bij 30 weken.. met 32 weken had ik de babywas ook al klaar Wel vervelend van het maagzuur!
weet niet wie het vroeg maar lars gaat elke dag in bad... eerst om de dag omdat zijn huid beetje droog was maar is nu niet meer (alleen zijn gezicht maar die gaat niet in bad )
@ Sterretje: Wat fijn om van je te horen!! Jullie hebben een supermooi mannetje dat had ik al op hyves gezegd, maar wil het hier ook nog even laten weten Gelukkig gaat het met jou ook al een stukkie beter! bevallen is niet niks! Rust maar lekker uit en geniet maar van je mannen!! @ Bos: ja haha de hond heeft ook last van de gebroken nachten die hond ligt echt de hele dag uitgeteld te pitten haha! Ja dat boxkleed is idd met verschillende kleuren bruin, achtergrond is wit en de teksten bruin achterkant is effen bruin! ga meteen ff jouw foto's spieken :O Lars al geknipt... geef je hem pokon voor zijn haartjes?? hihi Wij konden ook op de liggingsecho zien dat Dimara haartjes had/heeft Ik denk dat wij als we ooit een 2e mogen krijgen het daarbij laten! maar zeg nooit nooit @ Ukkie: Ik hoop voor je dat je maandag niet haalt, en je gewoon al bevallen bent!! @ Kristel: haha dat wordt een badje Ik zie ook een gelijkenis idd, ik denk dat het komt omdat ze allebei een fijn mondje hebben en hele grote donkere ogen! wel grappig, we hadden ongeveer dezelfde buik en ook onze beebs lijken op elkaar hihi @ Dees: Nou voor dat geld zoals dat huis heb je hier in ieder geval geen nieuwere eensgezinswoning die prjzen liggen rond de 3 ton... ik hoor het wel op het cb over dat knakken, vind het maar eng! kan je niet voortaan met die trein reizen? @ Sammie: hihi wat leuk je hebt wel oog voor detail! Dimara is hier net voor het eerst met vriendlief onder de douche geweest en ze vond het heerlijk! zo leuk
hee meiden ben weer terug van de vk. Alles goed, alleen groeit m'n baarmoeder scheef haha. Hij ligt -1 onder mn navel maar rechts een stuk hoger. 'k had al een paar keer dat ik een schopje omhoog voelde een stukje boven m'n navel. Was ook heel lastig te voelen voor de vk. Moet wel beetje om denken met werk en als 't niet gaat 't aankaarten op t werk om wat te minderen. Ze vond 60 uur teveel haha. @Bos, ik zou wel 3 willen, manlief 2 maar ligt er helemaal aan hoe het gaat, ze zijn enz. @ukkie, hopelijk zet het snel door! @desiree, 'k hoop dat 't bij mij bij 13 kg blijft, heb nog wel een kilootje of 5 reserves Echo komt hier echt steeds dichterbij!
@Juffie, mooi huis! Gelukkig zijn ze hier een stuk goedkoper maar goed ook verdienen ook bij lange na niet genoeg. Ik ga afsluiten. Moet 't bed opmaken en laptop is erg sloom vanavond.
@ Red: Ja 60 uur is idd ook wel wat veel ja! bijna de echo!! @ Sammie: Dankje meid!! *heeft weer een trotse smile*
Hai meiden, Ik sluit de laptop af, heb heel erg last van brandend maagzuur, aiks!!! Heb net een beetje droge rijst met kaneel gegeten, heb nergens zin in Fijne avond meiden!