@kinderen Mijn vriend die wil als het kan in totaal 3 kinderen.. Maar ik heb zelf zo iets van 2 kinderen vind ik meer dan zat..haha @desiree Dat moet je echt doen zo'n hand en voet afdruk..Is echt zoo leuk voor later.. Ja we zijn zelf ook erg beniewd hoe ons huis gaat worden.. HOop dat we donderdag ook een kijkje binnen het huis mogen nemen..Kan ik weer foto's maken haha. Als het huis helemaal klaar is ingericht en al zal ik de foto's op mijn hyves zetten haha.. @bos Wat een mooi kereltje heb je zeg!! @mum Ik ga NU joun foto's op hyves bekijken
@mum Wauw wat heb je een prachtig meisje zeg!! Die foto waar ze op je buik ligt vind ik erg mooi! Die andere foto's zijn ook mooi hoor @all Ik ga afsluiten..Met me vriend op de bank tv kijken over een half uur Chanell weer wakker maken en dan gaan wij zelf ook op bed.. WElterusten meiden!
Goeiemorgen!!! Gisteravond om 9 uur naar bed gegaan, hahah mn mannetje wilde graag slapen.. Meestal wacht ik braaf tot 10 uur om zoiets voor te stellen, dus vond het heerlijk zo'n lange nacht! Gister lagen we lekker tegen elkaar aan, en de kleine was toch driftig met zn armpjes heen en weer aan het gaan, mn man voelde het helemaal Kindje zal het wel gezellig gevonden hebben met zn drieetjes samen in bed.. Zo weer even werken, morgen nog en vrij zijn we heerlijk vrij!! Joh even trouwens, geen kans dat het brandend maagzuur stopt? Heeft iemand nog een homeopatisch middel? Ik heb wel eens gehoord dat augurken werken van mn moeder, ga dat eerst proberen.. maar andere tips en kruiden zijn ook welkom .... (kristel?)
Goeiemorgen ik ga vandaag naar papendrecht en frank komt uit zijn werk want zijn zus is jarig maar vanavond ook weer trg dus word een lange dag gister bij mijn opa geweest jeetje wat zag hij er uit. Zijn hoofd was echt net een watermeloen en zijn snor was weg dus zag er heel vreemd uit. Hij kan vandaag of morgen bij komen hoe het er nu uit ziet hopelijk gaat het goed en gaat hij niet weer achteruit @ juffie gewoon een halve rennie deed wonderen die mag je gewoon gebruiken @ mum ga je foto's op Hyves bekijken hopelijk is het een beetje droog vandaag dan zouden we dordrecht in gaan fijne dag allemaal
@ mum prachtige foto's meid echt een mooie meid is het vraagje trouwens... Komt dimara niet met haar hoofd tussen de spalken van de wieg. Ayden duwd zich namelijk helemaal met zijn hoofd naar de zijkant maar bij ons zit er stof voor. Anders zou hij zijn hoofd eraan open halen. Vroeg ik me ff af
Goedemorgen dames! Kim.. veel plezier in Dordrecht! Volgens mij blijft het droog! Juffie.. inderdaad rennies.. dat werkt prima.. maar inderdaad meestal als je maagzuur hebt gaat dat helaas pas over na je bevalling All.. Nou die slaappil leek eerst niet te werken. ik kon maar niet in slaap komen. Lag er om 9 uur in en sliep om half 11 nog niet :-S. gelukkig gingen de krampen weg dus ben ik toch in slaap gevallen. Wel veel wakker geweest maar sliep ook weer direct .. zo kan ik er weer ff tegen :-D
@ ukkie jij nog 21 dagen tot de 21ste en ik nog 31 tot de 31ste haha maar we hopen natuurlijk dat ze eerder komen!
@ Knar.. ja dat klopt.. ik zag het net op hyves ook al staan.. nog precies 31 en 21 .. wie zal er eerder zijn
goede morgen dames @ukkie: redelijk geslapen dus...jammer dat je niet een keer een goeie nacht door hebt geslapen maar gelukkig kun je er weer ff tegenaan toch? @kim: dat zal wel schrikken zijn dan als hij er zo anders uit zag.. @juffie: ik at altijd na het eten een beetje gele vla voor het maagzuur..meestal hielp het wel.. @knarboor: gezellig naar je vriendin vandaag...veel plezier.. @all: ik moet zo naar de tandarts...bah...zit nu te ontbijten op bed want lars is op zijn buik in slaap gevallen in mijn bed en aangezien hij altijd gaat lopen wiebelen in ons bed zit ik er maar ff bij...hopen dat hij het niet op een brullen zet als ik in de stoel van de tandarts zit haha vanmidag ff naar mijn ma...walnoten rapen (hebben 6 HELE grote bomen) en dan daar eten en vanavond extra koopavond bij de WE ff kijken of ze nog wat leuks hebben
@chamaro: dat is leuk he zo'n hand en voet afdruk...ik moet het ook nog doen maar vergeet het steeds...echt erg want nu hij zo klein is is het juist het leuks...het scheelt dat hij al wel een paar keer met zijn voet in de verf heeft gestaan en afdrukken heeft gemaakt haha.. mmm...moet trouwens ook nog wat met hem maken voor mijn ma die is vrijdag jarig...
@ Bos.. ja ik voel me een stuk beter en ook de krampen zijn zo goed als weg (voor zolang het duurd).. ik hoop ook dat Lars stil blijft.. zou wat zijn tijdens het boren (just kidding) Leuk dat je wat maakt voor je moeder! Ja dat komt nu ook allemaal. (maar je twee afdrukken, 1 voor jezelf en 1 voor je mams) Veel plezier bij de WE! Hier komt zo oud collegatje.. die is in mei bevallen van een jochie. Echt een hele grote baby. Zit volgens mij nu al bijna in 72! En dan vanmiddag eindelijk met Eef en Senne shoppen (als Senne ook in z'n sas is)
Oh Bos.. die wrapper he.. van Lodger.. gebruik je die veel?? en zo ja.. wanneer? (zit in dubio om hem ook aan te schaffen)
@Ukkie: ja kan inderdaad wel twee afdrukken maken...gelukkig hebben we ook nog zijn voetafdrukken van het cadaeu voor papa van 3 weken terug.... lekker ff shoppen...enne...denk dat lars ook wel in 72 past hoor als hij paar maanden is haha...(hij zit nu al in 62 van shirts..) oh en ik hoef niet te boren gelukkig...nu alleen controle haha.. ben ff tandenpoesten en lars aankleden en er dan vandoor... doei doei
Goedemorgen allemaal! Als eerste even proberen om een foto van ons mannetje te plaatsen Ik hoop dat het lukt! http://94.100.113.173/743200001-743250000/743223601-743223700/743223620_5_2Z8o.jpeg
@ukkie: ja ik gebruik hem elke dag....(hij ligt er nu in te slapen) lars ligt ingebakerd en ik gebruik hem dus zoeizo als hij uit bed komt om zeven uur voor zijn fles doe ik hem daarin (want anders ligt hij alleen in zijn romper) want na de fles gaat hij in bad en weer naar bed dus dan hoef ik hem niet helemaal aan te kleden...nu met dit weer leg ik de doek over zijn benen in de maxi cosi zodat he wat warmer is (en straks van de winter ook natuurlijk) ook ligt hij er 's ochtends in met zijn fles van zeven uur en gister toen hij in de box lag te slapen lag hij er ook onder.... in het begin is het zoiezo lekker als het wat kouder is om ze er in te hebben (ook als ze kleding aan hebben vooral in de herfst en winter) zo blijven ze lekker warm... enige nadeel vind ik dat ze er zo snel uitgroeien (nou ja lars dan want die is best groot natuurlijk) ben nu echt weg..
Nou ja jullie moeten hem even aanklikken om te kunnen zien, maar ons mannetje valt te bewonderen Hoop vanmiddag meer tijd te hebben dan kom ik even reagerern nu eerst ons masnnetnjwe in bad doen
juffie: fijn dat de kleine niet zo heel druk meer is.. ukkie: alweer weeen... je bent nu 37 weken.. dus kom maar op toch!! debby: waarom moet je geopereert worden dan.. of heb ik iets gemist..? mecha: leuk zwangerschapszwemmen debby: oh ja dat klopt dat je je toen gezegd.. vind je t niet eng..? suus: balen joh van je voet...maar dat wist k al dat je dat had.. want heb je gister nog gezien. sammie: nou dat klinkt niet echt goed.. bloed uit je oor. ukkie: nou hoop dat t door gaat zetten.. wel vervelend dat je steeds moet spugen zeg. chamaro: leuk zeg zo'n hand en voet afdruk ukkie: 1,5 t begin is nu toch gemaakt.. hopelijk kun je even lekker slapen met de meds.. knarboor: succes met je vriendin...9 pond... wel veel joh.. desiree: ja nog 10 weken.. schiet al op he mum: hahahahahahahah pokon voor zijn haren.. lig hier echt in een deuk red: fijn dat alles goed was bij de vk.. en kan t verder geen kwaad als je baarmoeder scheef ligt? kim: veel plezier bij de verjaardag.. en sterkte metje opa ukkie: fijn dat je weer wat enrgie hebt..als t nu zou beginnen .. kun je er tenminste weer ff tegenaan.. bos: succes bij de tandarts.. sammie: succes bij de kno arts! sterretje: wat ligt die schattig te slapen zeg, op de foto.. all: was gister zo moe.. dat toen ik thuis kwam.. van een party. we meteen naar bed zijn gegaan.. dus was wel ff veel bijlezen hoor!