@ Ukkie: veel plezier met eef en Senne! het is nu weer tijd voor haar flesje dus dan kunnen we de cirkel weer even doorbreken! las op internet dat je juist geen voeding moet geven als ze krampjes hebben maar Dimara reageerd niet heftiger na de voeding gelukkig!
moet van suus vragen of iemand weet wat dit is.. ze heeft de hele tijd krampen boven in haar buik.. ze is nu op t werk...
Hey allemaal, kHeb alles vluchtig gelezen. tWas echt veel. Maar ik kan het op deze moment echt niet opbrengen. Ik heb nog steeds last van mijn verkoudheid, maar twordt alleen maar erger. Heel mijn hoofd zit vol snot, ik hoest me een ongeluk. Ik heb totaal geen energie meer, momenteel barst ik van de hoofdpijn dus ik duik zo mijn bed in. Dat terwijl er nog zoveel moet gebeuren in huis en voor school ...
@ GabY: Ik herken het "helaas" niet, misschien moet ze gewoon even de vk bellen als ze zich zorgen maakt! @ Hilli: aaahhh meis, beterschap zeg!!
ik ga weer k2 zoekt k3 kijken haha weet al wie eruit is maar dat maakt niet uit! hoop dat Dimara zo weer even lekker in slaap valt, dan kan ik aan de was (vouwen) beginnen... doei doei
@Mum: als ik jou was zou ik eens naar een osteopaat gaan. Dimara heeft echt vastgezeten natuurlijk, dus er is best kans dat er ergens iets vast of verkeerd zit. Zo'n zware bevalling is voor de kleine ook zwaar. @Sterretje: ahhh wat een schatje is Kylian @Gaby: als ze het niet vertrouwd moet ze even de vk bellen. Beter een keer teveel dan te weinig.
@ Gaby/Suus ik heb ook regelmatig krampen, maar in me hele baarmoeder bij Suus alleen boven? Soort menstruatiekrampen? De vk bellen is het handigst, heb ik ook gedaan, kunnen ze gelijk in de computer zetten zodat ze later ook kunnen zien wanneer dat begon als het door blijft gaan. Zou echt ff bellen. @ Gaby goed zeg dat je helemaal niet meer snoept. Je kan ook hardlopen, veel fietsen etc. @ Mum envelop gaat zo op de bus. Zag dat Dreamer de osteopaat aanraadde, nou moet ik zeggen dat is wel een goed idee. Ik las gisteren nog in een tijdschrift, dat een keizersnede eigenlijk altijd wel traumatisch is voor een baby. 't Is natuurlijk de bedoeling dat het altijd vaginaal gebeurt. Die slaapzakjes bij de Hema in maat 56 heb ik tot nu toe alleen mouwloos gevonden. Bij de Prenatal hebben ze ook enkele die klein zijn. Allemaal wit, dat wel. Infacol helpt dacht ik ook niet gelijk. Duurt toch een paar dagen? Moet Bos weten. @ Kristel hoe was het bij de therapeut? @ Hilli beterschap! Als je ziek bent moet het werk helaas even wachten, anders wordt je ook niet beter hoor. @ all hier is ineens geld afgeschreven voor een 1 of ander lidmaatschap dat ik niet ken, zo gelijk ff storneren. Snap niet waar dat ineens vandaan komt . Bij de vk was het wel goed trouwens. Had voor de eerste keer een man. Maar was erg aardig. Ik ben de afgelopen weken helemaal niet meer aangekomen bleek uit de weegschaal. In totaal toch nog maar 10. Valt dus nog heel erg mee! Beeb schopte weer tegen de doppler aan. Baarmoeder is helemaal tegen me maag, wel op schema voor 30 weken. Nog over de buikpijnen gehad, het is de afgelopen dagen stuk minder geworden daarom niet zorgwekkend. Maar als ik het weer heb moet ik gelijk bellen dan komen ze langs. Vochtverlies van vorige week dacht hij dat het geen vruchtwater was omdat het later weer stopte.Volgende keer moet ik het ook weer proberen op te vangen en bellen. En dan mag ik in geen geval naar me werk gaan. Ben nu dus wel stuk geruster dat ze volgende keer gewoon komen. Hij ligt met zijn hoofd naar beneden dat dacht ik al. Ik heb trouwens eindelijk tabletjes gekregen voor me lage hb, joepie. Hij vond me er nogal bleek uitzien, sja ben ik al de hele zwangerschap door dat ijzertekort. Nu wordt het hopelijk beter. Zo nu wel weer genoeg over mezelf getypt
@ Mum op die infacol website staat dat het een paar dagen kan duren voor het goed helpt. @ Dreamer we hadden de geboortekaartjes al uitgezocht ja(waren het snel met elkaar eens) nu dus besteld, inhoud van het kaartje zijn we ook zo goed als uit.. Ik ga nu ff naar de winkels hier tegenover. Bakker/supermarkt/brievenbus
Hee lieve meiden! Even snel een berichtje van mij vanaf stage.. Vanavond ga ik helemaal bijlezen en reageren op alles wat de laatste dagen is gezegd Heb ook evt. babynieuws gemist... Ik gooi er wel vast een vraag in, misschien dat ik vanavond al wat reacties heb dan. Okee komtie haha: Kan het zijn dat je lichaam tijdens een ronde opeens heel anders is na je ei? Normaal heb ik ongelofelijk pijnlijke tepels na mijn ei. Niet aan te raken en een bh dragen is ook hell. Maar nu nergens last van!!! Ik heb de nacht van vrijdag op zaterdag wel eipijn gehad alsof ie ging springen, maar mijn eierstokken (en voornamelijk links) zijn nog steeds heel erg gevoelig. Net alsof ie blijft hangen daar ofzo :S Maar ook omdat ik dus helemaal geen zere tepels heb.. Ik snap er niks van... Die zere tepels worden veroorzaakt door progesteron als ik het goed heb begrepen. En dat hormoon komt vrij na je eisprong. Elke maand met clomid heb ik nu last gehad daarvan, behalve nu... Als mijn cyclus nu in de war loopt, kon dit wel eens de laatste kans zijn geweest voordat mijn vriend naar Afghanistan moet, dus ik hoop dat het wel gewoon een eisprong is geweest. Ik hoop dat iemand hier iets over kan zeggen! Al weet ik dat het geen zekerheid hoeft te bieden... Vanavond klets ik weer mee!! Liefs, Nen
@ Dees: Nogmaals je bent geweldig Ga idd eens rondkijken voor een osteopaat hier in de buurt.. thnx voor de tip wat betreft de slaapzakjes bij de hema en de prenatal... Ja het duurt normaal gesproken een aantal dagen voor je resultaat zult zien, maar Dimara was vanmorgen (en nu weer gelukkig) zo'n stuk rustiger dat ik het idee had dat het al een beetje zijn werk deed... Gelukkig heb je tabletjes voor je HB, misschien krijg je nu ook wat meer energie! Idd storneren hoor dat geld, bij mij ook eens 70 euro afgetrokken door iets wat ik niet kende, ook gestorneerd en nooit meer wat van gehoord, een of ander malafide bedrijfje dus... @ Nen: ha meis, Helaas kan ik je geen antwoord geven op je vraag! hoop dat iemand anders je kan helpen!
@Nen: je kan elke ronde weer andere kwaaltjes hebben. En pijnlijke borsten/tepels heb ik al voordat mn ei springt. Ook lang niet elke ronde trouwens. Het kan zijn dat je eipijn hebt, maar dat het groeipijn is. Dan is je ei nog niet gesprongen. Verklaart je eipijnen en je niet pijnlijke boobs. Temp je niet meer dan? Anders morgenochtend even tempen, dan zie je wel of het een ei-geweest temp is of een ei-moet-nog-komen temp. Overigens had ik deze ronde enorm veel eipijn savonds. De volgende ochtend was mn temp hoog (ei dus geweest) Maar had de hele dag nog veel pijn aan mn eierstok. Dus kan wel dat je ei al is geweest, maar je nog wel last hebt. @Mum: nou bedoelde meer over het algemeen. Ze heeft flink vastgezeten en er is flink aan haar getrokken. Daardoor kan er best wat vastzitten. En dat kan huilbuien veroorzaken. Bij de H&M hebben ze ook kleine slaapzakjes vertelde Emma. @Dees: fijn dat alles goed was. Goed ook dat ze langskomen als je weer last hebt. Hoop dat het niet nodig is!
@ dreamer, ik was te nieuwsgierig of jij al had gereageerd (het orakel haha ) dus hierbij vast een reactie.. Vrijdag op zaterdag was de pijn het hevigst. Toen had ik het idee dat mijn ei aan het springen was. Ik temp idd niet meer. Stom eigenlijk, maar vergeet het steeds. Gisterochtend had ik wel getempt. Ik was ong. een uurtje wakker, maar lag nog wat te doezelen en was nog niet uit bed geweest. Toen was mijn temp 36.5. Normaal zit ie na mijn ei rond 36.8 en voor mijn ei 36.3. En dat hij 36.5 was terwijl ik zelfs al ongeveer een uur wakker was, houdt in dat hij misschien direct na het wakker worden wel lager was geweest. Dus op basis daarvan zou ik denken dat mijn ei niet is geweest. Maar ik zit inmiddels al op CD 21 en normaal heb ik mijn ei op dag 17. Toch raar als ik dan nu opeens geen ei zou krijgen op de 17e CD? Ik snap er niks meer van... Zal morgenochtend weer eens tempen... Ben alleen erg bang dat het straks gaat doorgroeien tot een cyste en niet als ei springt... Zeker omdat ik al zo lang eipijn heb. Ik had gisteren bij de FA toch maar wat assertiever moeten zijn en om een echo moeten vragen... *gaat weer even verder, komt zo weer lezen!*
@Nen: morgenochtend weer even tempen en de komende dagen even vol proberen te houden. Het kan wel dat je ei nu later komt of helemaal niet komt. Je kan resistent worden voor het aantal mg van clomid wat je slikt. Wanneer moet je weer naar de fa? Als je nou morgen en vrijdagochtend tempt en aan je temp ziet dat je nog geen ei hebt gehad, dan zou ik even bellen of je een echo mag. Want zonder ei geen ongi en dan blijf je maar nutteloos zitten wachten. Als je er nu achter komt dat je geen ei hebt deze ronde, dan kan je het opwekken en nog een kans hebben voor je mannetje weggaat!
@ dreamer, ik ben juist gisteren bij de fa geweest... Volgende afspraak staat pas op 24 november... Maar ik ga je raad opvolgen. Had gisteren gewoon moeten vragen om de echo. Ik heb alle uitleg gegeven waarom ik twijfelde over mijn evt. eisprong, maar hij stelde zelf niet voor om er even naar te kijken. Ik voel me dan ook altijd wat bezwaard om er om te vragen, maar nu zit ik met de onzekerheid haha. Dus ik ga nu ff tempen de komende dagen en die eipijn in de gaten houden. Ik hoop heel erg dat ik niet resistent ben geworden voor die 50mg, want heb daar al zulke symptomen van. Moet er niet aan denken om een hogere dosering te krijgen!!
Hai meiden!!! Ben weer thuis hoor.. Eerst even een complimentje voor Sterretje, wat hebben jullie een heerlijk ventje... Weet je ik vind de meeste baby's echt niet knap, maar dit is denk ik het knappe babyforum Ik heb net bij de kruidvat 2 pakken newborn luiers gekocht.. was een euro korting.. Ja ja een hele euro Wij eten vanavond *eindelijk* boerenkool! Ben blij dat het nu even slecht weer is haha kan ik eindelijk aan de stampotten.. Ik heb verder weinig opmerkelijks gelezen, dus hoor straks wel verder