Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

@priscilla1987

Helemaal toppie, je banner is er.
    Nogmaals van harte gefeliciteerd!

2. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Hey Mac, nou zie ik dat onze NOD bijna op dezelfde dag is! De mijne is 12 augustus...

Maar ik geloof er niks van dat ik in ronde 1 zomaar zwanger zou kunnen zijn...

@ Lynn: Gefeliciteerd meid! Echt super gewoon dat je nu lekker zwanger bent!

3. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    dankje wel

ja men testen waren altijd negatief denk gewoon verkeerd gevreeen maar nu ben ik zwanger en ben apen trots

en als we vreeen was het altijd na de vruchtbaarheids datum dus dat was gewoon de fout

maar ik kan niet wachten tot het er is :D maar dat duurt nog wel even hahaha ga nu maar aftellen

4. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    @Priscilla: gefeliciteerd! ben je toch niet echt alleen nu je vriend in Uruzgan zit, je hebt gewoon een kindje van hem in je buik bij je! :D

@All: nou, morgen maar testen hoor (zal wel negatief zijn, maar ok). Hoe testen jullie eigenlijk? Plas je over de teststaaf van de test, of vang je de boel op en houdt je de test er dan ff in? Ik doe eigenlijk altijd dat laatste, ben anders bang dat ik er niet goed of lang genoeg over plas.... :oops:

5. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    ja echt super gewoon nu voel ik hem toch nog bij me :D nog 3 kwatier en dan bel hij me op ik kan niet wachten gewoon :D

6. McGyver

McGyver Niet meer actief

@ priscilla wat geweldig zeg.
    gefeliciteerd.

ik heb ook niet het idee dat ik in de 1e ronde al zwanger ben.
    we zullen zien morgen of zondag, mits ik nog niet ongi ben.

xxx

7. McGyver

McGyver Niet meer actief

@priscilla laat je ons weten wat ie zegt!
    ik hoop voor mn vriendin dat ze ook zwanger is als haar man naar uruzgan moet.

geniet ervan

8. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    nou me vriend heeft gebeld:D

hij hangde op hij schrok :)

maar belde weer terug dat hij zijn oren niet kon geloven nu ga ik de test opsturen naar hem kan hij er naar kijken :) morgen ga ik al lekker de stad in voor spulletjes met me ouders :D misschien dak overweeg om vanavond voor de boodschappen al ga kijken :D kan nooit wachten als ik wat leukst ga doen :D

@mac ik hoop ook voor je vriendin dat ze zwanger wordt voor hij uitgezonden wordt

9. McGyver

McGyver Niet meer actief

@priscilla
    wat leujk dat je de test gaan opsturen.
    veel plezier met shoppen

xxx

10. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Ohh priscilla en jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Wat moeilijk zeg, je vriend in uruzgan! Maar hij is nu toch een beetje bij je :) Wanneer komt hij terug?

@ Mac: ik bedenk met net dat ik me vergis :( mijn NOD is pas een week later! Muts die ik ben...maargoed, dan leef ik wel gewoon met jou mee ;)

11. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik zie dat er weer een zwangere bij is....dames ik lees nog mee hoor ik ben jullie niet vergeten...maar ik ben zo vergeet achtig dat alles wat ik lees er als een zeef weer uit vliegt....

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

priscilla geeliciteerd :D wat ontzettend gaaf! en veel plezier vanavond.

ik ben vandaag ongesteld geworden maandag was ik gestopt met provera duszondag moet ik beginnen met clomid en vrijdag moet ik naar de gyn voor een echo en krijgen we de uitslag van de zwemmertjes van mijn vriend. ik ben zo benieuwd.

xx

13. priscilla1987

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    @ lilly

hij komt over 2 maanden terug dus das nog maar even wachten :D maar hou ik wel vol haha ik werk zelf ook en in het weekend ben ik bijna nooit thuis nu hij in uruzgan zit dus ik vermaak me de komende 2 maanden wel 8)

14. Niet meer actief

Priscilla gefeliciteerd!
    En 2 maanden,, pff hoe hou je het vol?

Hier gaat het goeeeeed! heb nu al 3 sollicitatiegesprekken staan :)
    En verder voel ik me redelijk.

Hoe gaat het met jullie?

15. lies88

lies88 Lid

16 jul 2008
    90
    0
    0
    hallo,
    mijn vriend en ik hebben een zoontje van 3 jaar en we zijn bezig om een 2e kindje te krijgen afwachten hoe lang het duurt voor dat we zwanger zijn ben nu voor de eerste maand bezig.
    liefs

16. Niet meer actief

Hey Lies!

Welkom meid! wordt spannend voor je he ;)

17. laura83

laura83 Lid

23 jul 2008
    43
    0
    0
    hoi meiden, kom net om het hoekje kijjken.

@ priscilla1987: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Tegenwoordig ben ik helemaal blij als er iemand zwanger is omdat ik weet hoe het voelt als je het graag wilt.

Hier is het allemaal een beetje spannend. Net de vruchtbare dagen (gehad) en natuurlijk geklust. Vandaag het gevoel van een blaasontsteking, erg vreemd. Wat betekent dit?

veel succes iedereen :D

18. Niet meer actief

Misschien te lang gewacht voordat je het overtollige sperma eruit heb laten lopen?

19. laura83

laura83 Lid

23 jul 2008
    43
    0
    0
    heb heel even gelegen erna dus te lang kan het niet zijn. Mijn buik is de laatste tijd ook erg opgezet, veel afscheiding en heb het warmer dan normaal. Wel allemaal kenmerken maar ik wacht rustig af...

en wat leeftijd betreft. Ik ben 24 en krijg best wel te horen dat het nog erg jong is en dat ik eerst nog 'wilde' dingen moet doen, moet leven. eerst trok ik me hier heel veel van aan, nu niet meer. Ik wil dan ook zeggen: Meiden, doe wat je gevoel je ingeeft en luister niet teveel naar de mensen om je heen die het allemaal beter weten! :)

20. Niet meer actief

Ok, weet je zeker dat je je ei toen gehad hebt?

Deel Deze Pagina