Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Aahja Kristel, dat wilde ik ook nog vragen. Kan de allergie voor varkensvlees overgaan? Of heeft Yentle dat voor altijd?

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: Ik heb hier ook de kruidvat luiers maar ik ben er niet echt tevreden over
    de pasvorm is niet optimaal bij Dimara!

@ Kristel: Ik ben er op zich ook geen fan van, maar als ik Dimara zo zie huilen
    (krijsen) dan wil ik haar gewoon van de pijn afhebben! Ik ga morgen eerst met haar
    naar de huisarts want voel me er gewoon niet lekker bij!
    Ik ben gister al begonnen met de infacol en ze heeft vandaag al 2 poepluiers gehad
    terwijl ze er daarvoor amper 1 per dag had, ze kan het nu dus wel makkelijker kwijt!
    Dikke knuffel meid!! echt klote dat je moet stoppen met de bv nu, maar onthoud goed
    dat je alles hebt gedaan om je meisje bv te kunnen geven en dat je dat uiteindelijk
    wel is gelukt! je hebt NIET gefaald meid!

@ Sammie: Jeetje meid, sterkte!! en een dikke knuffel, weet ff niet wat ik moet zeggen verder!!

@ GabY: Goed dat suus de vk gebeld heeft, hoop dat er niks aan de hand is!

Ik ga morgen dus met Dimara naar de huisarts, al is het maar voor mijn eigen
    gemoedsrust... het is vandaag hollen of stilstaan, ze ligt of heel tevreden wakker rond
    te kijken of ze krijst het uit...
    als ik naar de wc moet rij ik haar met kinderwagen de gang in ivm de hond en de kat,
    ik ben vandaag al 2x de wc uitgerent om haar in haar gezichtje te blazen omdat ze zo
    krijste dat ze gewoon geen adem meer haalde!!

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @sammie
    AAh jeetje wat klote zeg!! Ik geef je echt een hele dikke knuffell..Vind het echt sneu voor je :(

Meiden ik ga eten
    En dan gaan we naar een vriendinnenkoopavond op me oude werk ;)

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mariss: Eetse en shopse :D

5. @ Kristel dus het is echt koemelkallergie. En ook nog eens voor varkensvlees. Echt kut ja. Je hebt ongeveer alles gedaan om de bv te laten slagen, al die tijd gekolfd, hier kan je niks aan doen verder. En het is toch goed dat je het al die tijd hebt gedaan hoor! Je hebt Yentle nu toch meer meegegeven. Gelukkig wordt het vergoed door de verzekering. Hoop dat het snel een stuk beter met jullie gaat.

@ Suus gelukkig valt het allemaal mee! Je baarmoeder groeit zeker enorm door, als ik zo kijk naar de afgelopen vijf weken zie ik dat het zo'n 4 vingers is gegroeid en dat kan je heel goed voelen.

@ Mum denk dat de infacol wel wat helpt, maar niet genoeg. Goed dat je naar de dok gaat, hopelijk stuurt die je niet weg met een standaard krampjes praatje.

@ Juffie ja ik herkende het maagzuur eerst ook niet zo, totdat ik het omhoog voelde komen in mijn keel en daarna voelde branden. Had het allang moeten weten, want heb hiervoor (voor de zwangerschap) ook aan de maagzuurremmers gezeten. :) Als je een opgeblazen gevoel hebt in je maag, kan dat ook door´t maagzuur komen.
    Ja hier gaat wel, ´t houdt niet over.. mijn rug doet veel zeer.. maar wil niet teveel klagen. Het belangrijkst is dat het met de kleine goed gaat.

@ zwangeren en ex-zwangeren vanaf wanneer werden jullie harde buiken pijnlijk?

@ mijn dromen heb hier ook zo'n dromenboek, maar vind het nergens op slaan. Ik dacht misschien hebben/hadden anderen het ook zo in de zwangerschap. Ik ben ook super agressief en tegenstrijdig in mijn dromen. Het is net alsof ik weer 17 ben daar :$ . Verwerken, geen idee. Het enige wat dus telkens overeenkomt is dat ik agressief, koppig en tegendradig ben in die dromen.

@ luiers ik ga huggies kopen, maar dat doe ik pas als het kamertje verder af is.

Nu ff pannenkoeken bakken..

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: ik hoop idd ook niet dat hij me wegstuurt met een verhaal van krampjes
    horen erbij en tja baby's huilen nou eenmaal wel eens...
    tja de infacol kan ook nog niet optimaal werken eigenlijk hé, ben gister pas
    begonnen, maar door die 2 poepbroeken van vandaag heb ik goede hoop!
    Shirtje op de post doen heeft heel wat moeite gekost lees ik wel... k vind
    het echt superlief dat je dat hebt willen doen :D
    Ik heb nooit pijnlijke harde buiken gehad, zelfs de weeen waren geen pijnlijke harde
    buiken, maar echt krampen!!

Huggies bevallen hier ook goed, Dimara heeft maatje 2 aan en dat gaat prima, al
    schijnt Winnie the pooh wel door haar lichte broekjes heen :D
    Lekker pannekoeken!!

@ Dromen: Ik heb hier laatst gedroomd dat ze dimara operatief terug plaatste in
    mijn buik en dan goed voor de uitgang legde zodat ik toch nog natuurlijk kon
    bevallen... hoezo weird :S

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ga hier ook luiers inslaan als het kamertje klaar is ;)

Hier nog even bezig geweest in huis maar moet nog meer dus ga zo nog even wat doen. Mag max. een uur van mezelf daarna moet ik op de bank.
    Vanmiddag nog naar de winkel geweest en langs m'n ouders. Manlief ook even dus hebben we dat ook weer gehad. Net gegeten: rauwe andijvie stampot. Gisteren ook al maar hadden nog genoeg.

Kleine is hier ook weer wakker, gezellig :)

Hoe voelt een harde buik en vanaf wanneer kun je die krijgen?

'k Heb sinds een paar dagen dat mn buik af en toe zeer doet, denk dat 't m'n banden zijn ofzo maar gewoon een zeurende pijn aan de zijkant en onderkant als ik wat teveel heb gedaan ofzo.

Urine was trouwens schoon :) Klachten komen waarschijnlijk gewoon door de zwangerschap of de cranberry heeft goed zn best gedaan.

@Kristel, wat kl*te ja! Hopelijk groeit ze erover heen, maar kan me voorstellen dat het voelt alsof je de bv voor niks hebt gedaan. Maar ze heeft toch een mooi poosje bv gehad en alles is meegenomen toch? Je hebt harstikke goed je best gedaan! Dit kun je gewoon niet voorwezen!

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben er vandoor, krijgen zo visite!!

doei doei

fijne avond allemaal!

9. @ Mum nou het lag meer aan mezelf dat het zo'n moeite kostte :D anders was het maar een kleine moeite geweest, ken het baalgevoel maar al te goed als er iets weg is wat je precies had willen hebben.
    Gekke droom van Dimara, werd je vast wakker van huh?? :( zal vast iets van verwerking zijn omdat het een zware bevalling was.
    Dat ze uit zichzelf poepte is in ieder geval een vooruitgang, en dat 2 keer per dag. Gek he, dat je blij kan zijn met poep :p.
    Have fun met de visite!

@ Red uhh bij een harde buik voelt je baarmoeder aan als een keiharde bal in je buik, komt meestal iets later in de zwangerschap. Ik wist ook niet dat ik ze had, maar ben het op een gegeven moment gaan herkennen. Ik dacht dat dat harde namelijk de kleine was, die ligt ook vaak naar voren wat hard aanvoelt. Ze horen geen pijn te doen (maar doen bij mij wel pijn, daarom vroeg ik 't).
    Ik herken die pijn aan de onderkant wel, ze zeiden hier bij de vk toen bandenpijn maar had normaal op andere plekken bandenpijn (liezen). Dus heb nooit zeker geweten wat het precies was. Daarna is het bij mij wel overgegaan naar krampen en harde buiken..
    Gelukkig geen bo, blijf je wel de cranberry gebruiken?

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Suus

Fijn dat het niets ernstigs was meid!!! Schrok me al een hoedje..

Hier:
    Ik ga niet teveel kruidvatluiertjes kopen ook omdat het maar tot 5 kilo is.. En als Pulletje een groot kindje is kan het maar heel kort die luiers aan.. Ik heb nu 70 luiertjes totaal dus we zien het wel, mn man kan daarna ook op pad om andere te kopen ;)

@ Desiree,
    IkIk snap dat je neit teveel wilt klagen over je zwangerschap ;) Maar soms lucht wel een beetje op, het is niet niets hoor!! Ik heb nu geen last van brandend maagzuur dus heb heerlijk boerenkool kunnen eten. Heb er wel wat augurken bij gegeten en hoop dat het zuur dan niet komt.. Ook drink ik veel kopjes kamillethee om de boel te kalmeren..

Wat gaan jullie vanavond doen? Ik heb geen zin om de hele tijd tv te kijken.. Misschien zet ik zo de naaimachine wel eventjes op tafel :D Even wat geks maken...

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ben er vandoor... tot morgen.

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum
    Nog bedankt ;)
    Ik ben er al weer. We zaten met Chanell die moest de fles hebben haha..
    Ik heb toch nog een zwarte legging gekocht, een lange zwarte gebreide vest en 2 lingerie setjes ;)
    Broeken waag ik mij nog niet aan..hoop dat ik nog wat afval..(ahumm):p

13. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Mensen, ik zeg alleen ff hoi en gelijk trusten!

Tot morgen!

14. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Welterusten Ukkie!!

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hey meiden,

heb snel bijgelezen hoor, dus sorry wat ik vergeet..

@Mum,, die ringsling is juist heel erg simpel :) je haalt de onderkant door de ringen, aansnoeren en klaar ben je.
    Mooi dat de infacol werkt!

@Kristel, bij ons thuis waren we ook met zn drieen (drie meiden), en we trokken ook veel samen op als vriendinnen, nu nog :D het kan dus wel..
    Wat schattig dat Yentle duimzuigt :)

@Kim, veel plezier op verjaardag.
    Hopelijk komt alles goed met je opa!

@Ukkie, bij mij werkte die slaappillen ook niet, van de weeen word je alsnog wel wakker he.
    Ik kreeg dezelfde als jou, en idd ook met paracetamol.

@Juffie, bij mij werkte gaviscon perfect, en dan de pillen.

@Bos, en had je geen gaatjes ?

@Sterretje, mooi mannetje heb je hoor! schattige foto

@Ryanne, o lekker een vrij dagje :). was de babymassage leuk?

@Hilli, beterschap!

@Desire,, fijn dat alles goed was bij de vk! Ik kreeg rond week 23 pijnlijke harde buiken maar dat bleken weeen, die gingen gelukkig over.

@nen, het klinkt een beetje alsof de clomid niet meer aanslaat :( Ik zou vragen om een fm! of dat ze progesteron prikken. Hebben ze dat wel een keer gedaan na je ei??

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Desiree, ik slik het nog wel maar alleen als ik er aan denk ;) Heb in de winkel alle bijsluiters zitten lezen haha, je mag niet elk soort tijdens de zwangerschap.

@Juffie, lekker boerenkool! 'k Heb nog zuurkool en hutspot in huis dus wij kunnen ook nog vooruit met de stampotten.
    Wel handig als je kunt naaien! Duim voor je dat je geen last krijgt van zuur.

@Gaby, tot morgen!

'k Was hier nog druk bezig maar ga morgen wel verder. Nu maar even rust houden.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: ja werd idd wakker met het idee van.. uhm... ja?? misschien idd deel
    van de verwerking. haha ja blij met poep :p

Enne we hebben net de 3e poepbroek gehad :D:D

@ Mariss: Lekker geshopt dus :D

@ Ukkie: Slaap lekker meid!

@ Emma: Dat klinkt idd heel simpel :p

Visite is weer weg, Dimara heeft een spijkerjurkje gekregen van Hello Kitty, echt
    superschattig hihi...
    gaan zo lekker naar bed, de laatste fles krijgt Dimara altijd op bed en gaat dan lekker
    haar wiegje in, dan kijken wij nog even tv of gaan ook lekker slapen!

Slaap lekker allemaal!

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Sam: ik had er niet bij nagedacht dat je gehoor achteruit zou kunnen gaan van de operatie.
    Dat moet je idd goed uitzoeken.
    Wanneer heb je een gesprek?
    Sterkte meis!

@Dees: misschien is het van de verandering?
    Er gaat heel veel veranderen straks, misschien dat je je daar wat tegen afzet?
    En afzetten uit zich in je dromen dan als ruzie maken.
    Ga anders bij jezelf eens na waar je overdag over nadenkt/piekert.

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @mum
    Ja dat wel maar was wel snel haha ;)

Aah schattig he die spijkerjurkjes van "hello" kitty"
    Heb der zelf ook 1 haha binnenkort even van zolder halen kijken of ie al aan kan..Anders is ie straks te groot en dat zou zonde zijn ;)

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    De nieuwe kleuren van de Mura zijn binnen.
    Vreselijk!
    Ik wil heel graag de Grey Slice.
    Maar degene die daarvoor in de plaats is gekomen vind ik echt vreselijk! (fast forward)
    De wagen zelf gaat dan nog wel, maar die wandelwagenbak, bah!
    Ben echt in staat om het 09 model nu te gaan halen.

@Bos, Kristel en Ryanne: hoe bevalt de Mura?

Deel Deze Pagina