Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ga ook naar bedje toe, net 5 kwartier achter elkaar de was weg gestreken dus nu lekker op bed rusten! Morgen moet ik naar de arbo, zal me benieuwen. Weltrusten!

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja ik ga ook afsluiten en op de bank hangen..
    Om 11 uur tienermoeders kijken en dan Chanell de fles en dan gaan wij ook op bed..:)

Meiden die op bed gaan: Welterusten!! :)

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie: heeft je collega dan zo'n lange bevalling gehad dan...want in principe zegt je bouw toch niks over je bevalling?
    oh dierendag...ben benieuwd...komt wel in de buurt al..

@mum: oh bah heeft ze weer zulke krampjes...misschien zat haar ontlasting ook wel dwars... is dit pas de 3de in die 2 en een halve week??

@kristel: je had wel je b12 prik gehaald toch...of duurt dat even voordat dat werkt...of heb je ergens anders last van.

@ryanne: lekker dagje vrij geweest vandaag...hoop kunnen doen?

@dees: he bah vervelend he als je jezelf in de weg zit...wel fijn dat de gyn je zo goed heeft geholpen en je pillen heeft meegegeven...

@sammie: dikke knuffel meid....sterkte en heel veel beterschap

@nen: weet niet meid sorry *lees dat je al advies van oma hebt gehad hihi*

@juffie: heb je al gele vla geprobeerd voor je maagzuur

@chamaro: 3 keer raden wie er hier aan de deur stond toen ik weg was (zat briefje in de brievenbus) vrouw van felicitas...hoe toevallig dat je het er vanmiddag over had...

@kristel: he bah twee allergieen...meid voel je niet schuldig he dat je geen borstvoeding meer gaat geven. gewoon niet te doen als je overal op moet letten..jullie kleine meid word ook groot met de fles hoor..knuffel

@hilli: was je niet fit (sorry als ik het fout heb maar dacht dat jij het was toch) beterschap

@suus: gelukkig dat alles goed is met jou en de kleine

@oma; ik vind de wagen heerlijk.....bevalt mij dus prima...
    @red: weet niet meid heb nooit harde buiken gehad (geloof ik) en anders niet herkend.

@all: zo kan noot meer zien...vanavond ff wezen shoppen met mijn ma...nieuwe broek gekocht. nieuw shirt. nieuw vest en nieuwe sokken...ik kan weer in het nieuw jee..

ben er weer vandoor..

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden!

Vandaag voelt mn buik letterlijk en figuurlijk AFGEBROKEN!!! auch mn ribben zijn weer het mikpunt van de krachttraining van Pulletje geweest...

Nog even een paar uur werken en dan heerlijk weekend :D
    Ik zal nog eens uitrekenen hoeveel dagen ik moet werken voordat ik met verlof ga :D

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    #60225 ukkie2009, 1 okt 2009
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
    Goedemorgen dames!

@ Juffie.. vervelend zeg! Wat ben ik dan blij dat mijn placenta voor mijn ribben ligt :-D

@ Dees.. ja een hele lange bevalling. Ze had ook eigenlijk naar het ziekenhuis gemoeten maar dat hebben ze niet gedaan, dus echt traumatisch

@all.. hier alles redelijk.. het rommelt wel maar niet continu. Heb wel weer wat kunnen slapen maar vaak en lang wakker dan, dus wel vervelend.

@ Emma.. die pilletjes hebben dus inderdaad niet gewerkt ;)

6. Morgen.. hier ook weer werken.. treinen, werken en weer treinen, morgen neem ik vrij!!

@ Dreamer is die fast forward de nieuwe kleur ipv grey slice? Zitten echt vreselijke kleuren bij idd.

@ Ukkie balen nog steeds niet supergoed geslapen! Misschien kunnen ze je dan beter andere pilletjes geven. Sommige werken namelijk voor sommige mensen weer niet en anderen weer heel goed.

@ Juffie werkse!

Zo hier nog ff naar het gemeentehuis ook.. fijne dag allemaal :)

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ik ben ook weer 's wakker. Naja om 6 uur al en kon toen niet meer slapen. 'k Zal hier zo maar even aan de slag.
    Kleine was vanmorgen ook al vroeg wakker dus was wel gezellig samen zo op bed ;)

@Juffie, die kleine van jullie zal straks hele gespierde beentjes hebben!
    @Mum, gaat goed daar met de poepluiers!

'k Zal rond 11 uur nog even naar 't gezin toe waar ik heb gewerkt, m'n weegschaal halen.

Over 6 uurtjes de echo!!! Ben zo benieuwd!!! Zou er nu een jongentje of meisje in m'n buik zitten???

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Dees.. ik kijk het nog ff aan, ook ivm met de voorweeen die blijven redelijk stabiel.. vannacht maar ff kijken en vanmiddag even slapen!

@ Red.. OOOOeehhh Spannend! Ik ben ook benieuwd.. en dat hij of zij gezond is gaan we gewoon vanuit! Heel veel plezier alvast!

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Vindt het wel spannend allemaal! Gezondheid staat op nr 1 hoor!

Ik ga hier echt even wat doen, krijg 't ook koud. 't Is hier nog maar 17 graden in huis. pff en wil de verwarming nog lang niet aan doen, wordt nog wat!

10. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

red: spannend hoor.. :)

ukkie: balen dat je weer zo slecht hebt geslapen.

all: moet zo ff opruimen hier (klein beetje maar) en dan straks werken van 13.00 tot 17.30

11. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Gaby... succes met opruimen!

@ All.. ff vraagje.. is het nodig om een regenhoes voor de maxi-cosi aan te schaffen??

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    goedemorgen allemaal!!
    Ik zit vandaag dus een dagje ziek thuis.. gister voor ik naar bed ging heb ik nog even alles ondergespuugd.. vandaag voel ik me redelijk maar heb nog niks gegeten.. dat ga ik zo maar voorzichtig een klein beetje doen..
    Mijn bloeddruk en suiker was gelukkig goed.. en hartje klopte ook mooi.. savonds nog die echo gehad.. dat was niet zo prettig als je ziek bent.. maar toch fijn om de bevestiging te hebben dat alles nog goed is.. Hebben ook 3/4d foto's.. die zet ik vanmiddag een keer op de babysite..
    Vandaag maar de helemaal dag thuis zitten en niet veel doen.. en dan hoop ik morgen naar de bhv curcus te kunnen..
    Mijn moeder komt zo op de koffie dus ben zo even weg..
    Zal nog even proberen om op zo veel mogelijk te reageren

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @juffie: auw....armen ribben...*pulletje stop eens met je moeder plagen

@ukkie: wij hebben geen regenhoes voor de maxi cosi genomen maar goed het is persoonlijk...als jij denkt veel te wandelen met dat ding ook als het een keer regent is het wel handig maar als je vaak alleen van de auto naar binnen loopt vind ik het persoonlijk onzin..

@red: ooooooooooh vet spannend meid...gezondheid is het belangrijkst maar ben wel nieuwschierig wat het gaat worden bijj jullie...ik denk een meisje...

@oma: en kun je geen oud model meer kopen dan van de wagen...anders gewoon nu kopen als je deze mooier vind..

@all: goedemorgen....jemig lars had gister zijn eerste goeie vieze luier en hij zat er helemaal onder...bah...had hij die niet kunnen bewaren voor oma of papa:p
    hij was ook gelijk van slag..het was 12 uur...ik lichten aan dus hij klaarwakker...zijn bakerzak vies dus slaapzak aan...al met al was hij een beetje onrustig vannacht en nu ligt hij in mijn bed te slapen...op zijn buik....lekker tegen alle regels in daar is meneer een kei in..zucht...

krijg zo visite...zo geen zin in..zijn kennissen van mijn schoonouders...wat moet ik daar nou mee...vriendlief is werken en ik zit met hun bah..

sorry hoor voor mijn geklaag op de vroege morgen..
    ga ff bij mijn zoon kijken...

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @suus: he bah ziek....en ook nog bhv morgen...gadsie
    ik heb volgende week zaterdag de herhaling bhv...

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen dames.. heb k nog wat gemist??
    jullie praten zoveel ik hou het ff niet meer bij ;)

Weet iemand waar je die ketting van proud mommie kan kopen??

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mecha; geen idee meid...

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ukkie: ik heb wel een regenhoes.. heb ik bij de kinderwagen gekregen toen ik deze overkocht van rachel.. Weet niet of je die echt veel gebruikt..

@gaby: veel plezier met opruimen :)

@redd: hier was het gisteravond 15 graden.. maar had fleecedeken.. bij mij duurt het toch niet meer lang voor de verwarming aangaat.. ben benieuwd naar je echo vanavond :)

@desiree: druk dagje vandaag dus.. goed dat je morgen vrij neemt :)

@juffie: voor jou is het echt aftellen al :) heb je al zin in je verlof :p vast wel.. ik nu ook al :p

@bos: je mag wel wat noten hiernaartoe sturen ;) lekker :p

@dreamer: het model 2009 zal straks dan wel in de aanbieding zijn toch??

@mumtobe: zoveel poep :p lekker.. leuk dat je een leuk jurkje hebt gekregen.. ik vind hello kitty ook altijd schattig :)

@kristel: balen dat ze die allergieen heeft.. toch maar over naar flesvoeding dan.. als dat het beste isvoor yentle..

@sammie: een half jaar niet zwanger worden :( dat is echt klote :(

Zie dat mijn moeder eraan komt.. dus ben er vandoor.. dag allemaal!! fijne dag

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @bos
    Haha wat toevallig!! :p Nou wat stond erop het briefje?
    Dat ze weer een andere keer terug komt? ;)

@gaby
    Opruimze :p Ik moet hier ook nog wat opruimen maar vraag mijn vriend wel even die is toch vrij! :p

@all
    Zo ik ben nu bezig een situatie te omschrijven en uit te typen..moet voor de herkansing..:( Vind het zo moeilijk om dat op papier te zetten, want je moet echt alles benoemen..Doe het nu via de STARRT methode ;) Dus hopen dat het helpt..Ik heb het echt gehad ik vind er niks meer aan..:( Het liefst wil ik met de opleiding stoppen maar dan moet ik 20.000 euro terug betalen...Maar goed.

Vanmiddag rondleiding door de bouw heen van ons nieuwe huis! :D (had ik ergens al verteld maar heb der zo zin in dat ik het nog een keer moet vertellen haha)

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @chamaro: zo ver heb ik nog niet gelezen...volgens mij moet ik zelf bellen voor een afspraak maar dat ga ik dus niet doen he..

wat voor opleiding doe je dan?

@suus: haha ja is goed...heb wel 40 kilo opgeraapt gister en nu heb ik echt MEGA spierpijn in mijn bovenbenen..

20. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ bos mjammie zo'n luier ;) zijn papa's beter in he hahah

@ oma ja als je hem nu nog kan bestellen zou ik het ook doen, maar vaak word het al moeilijk om 2009 model te bestelle, ik moest nieuwe maxi uitzoeken end at is ookal een 2010 model ;)maar kan ook goed begrijpen dat je zon wagen nog liever niet in huis wil hebben.

@all vriendin is nog niet bevallen weeen zijn gisteraaf afgezwakt en als vanacht niet doorzette moest ze vanmorge weer aan infuus, zucht wachten duurt lang!

wat een ...weertje zeg maar koud is het niet

Deel Deze Pagina