@bos Haha ja gewoon niet meer bellen Ik doe de SPW3 flex opleiding. Ik wil werken met mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking..Op een dagbesteding. Maar op een woongroep lijkt me ook heel leuk alleen daar heb ik nog nooit gewerkt. Alleen maar op een dagbesteding Dus ik hoop wel dat ik het haal, want dan ben ik eindelijk van die K*t School en opleiding af..
zo alles is weer opgeruimt.. chamaro: snap dat je blij bent als je van school af bent.. ik had er ook zo'n hekel aan!
Ik kom nog even snel langs en ga ook weer weg haha. Zal even langs 't gezin, dan heb ik dat ook weer gehad. hier even aan't stofzuigen en dweilen geweest, nog niet helemaal klaar maar dat moet straks dan maar. Wc is in elk geval weer schoon. tot laterz!
@gaby Haha ja erg he bah..Als ik een miljoen had dan was ik direct gestopt met school en had ik het IB-groep meteen terug kunnen betalen
@Mum, derde poepbroek? Jorick heeft na elke voeding 1 of 2 poepluiers @Ukkie, balen dat je niog niet goed hebt geslapen... echt vermoeiend he @Juffie, werkse! @red, spannend vandaag echo!! Veel plezier 17 graden is wel erg koud hoor straks word je ziek @Bos, succes met je visite,.. niks aan he, visite waar je eigenlijk niks mee hebt. @mecha, op prettymum.nl verkopen ze die kettingen ook volgens mij @sammie, een half jaar niet zwanger worden.. zit echt niet mee he.. dikke knuffel @mariss, hoe lang moet je nog? Succes met je huiswerk.. @all, jorick en ik zijn ziek allebei. Hij is heel erg verkouden, zn neusje zit helemaal dicht dus hij heeft het flink benauwd...ik heb hem lekker lang in bad gehad net en nu slaapt ie gelukkig. Hij is 37,9.. wat verhoging dus en ik net 38,5. Heb de ha gebeld, hij moet goed alert blijven en blijven drinken, anders bellen. En ik kon neusdruppels voor hem halen. Zo zielig he
@emma Ik weet niet hoelang ik nog moet Ligt eraan wanneer ik mijn herkansing mag doen..Heb em weer aan gevraagd dus is nog even afwachten. Dank je Heb al 250 woorden
Hoi meiden Wij hebben vanochtend quinta ( goldenretriever ) laten in slapen. Was echt zwaar ik had haar al 11 jaar. Gister kwamen ze erachter dat ze een hele grote tumor bij haar milt had en dan zou ze een operatie moeten krijgen maar ja ze was al zo oud en met haar heupen.. Dat wil je zo'n beesie ook niet aan doen. Het doet pijn maar het is het beste voor haar. Ik ga zo denk ik maar ff slapen ben gebroken @ Emma beterschap voor jullie beide
mijn moeder is alweer weg.. @chamaro: leuk zeg.. een rondleiding.. spannend.. @bos: 40 kilo :O wow.. dat is veel!!!! @emma: ook al ziek wat vervelend.. en ook zielig voor jorick.. is nog zo klein.. @kim: is altijd moeilijk om een hond in te moeten laten slapen sterkte ermee *knuf* @gaby: waar ben je? je bent niet meer op msn
@suus Ja ik vind het stiekem ook wel erg spannend haha.. Mischien weten jullie dit: Als we nu een rondleiding krijgen, betekend dat dat het huis binnenkort word opgeleverd? Of zegt dat niks? Hoop eigenlijks dat hij zegt van nou volgende maand krijgen jullie de sleutel Maar denk het jammer genoeg niet.
@ Dreamer: balen zeg dat de nieuwe Mura zo tegenvalt! @ Bos: Haha nee zo erg was het gelukkig niet, maar voorheen poepte Dimara maar hooguit 1x per dag en soms maar 1x per 2 dagen, en nu hadden we gister op 1 dag 3 poepbroeken!! dus door de infacol kan ze wel beter poepen al Lekker geshopt zo te lezen hihi Lars ook al zo'n poeperd! @ Red: ja idd, hoe blij kan je zijn hé met poepluiers Nog maar even tot de echo.... spannend!! @ Gaby: Werkse! @ Suus: ah bah, niet fijn dat je je zo beroerd voelt! beterschap meid! @ Mecha: op de site van Proud mama @ Mariss: have fun bij de rondleiding! @ Emma: Ja 3 poepluiers over de hele dag gister, dat is echt haar record, voorheen altijd met moeite 1 op een dag! Jorick kan goed poepen dan Wat sneu dat Jorick ziek is, en voor jou natuurlijk ook! Luuf smeren bij Jorick op zijn borstje en op zijn rug, dat hielp bij Dimara ook goed! Hier zijn vriendlief en Dimara ook flink verkouden geweest en die worden nu beter en nu begin ik @ Kim: Aaahhh meis, hele dikke knuffel voor jou!! Sterkte meid! het is idd het beste voor haar!
Nou vanmorgen met Dimara bij de HA geweest maar ben er niet veel wijzer van geworden ze krees daar ook de hele boel bij elkaar en eigenlijk was ik daar wel "blij" mee, want daardoor kon ik goed laten zien wat ik bedoel! Hij heeft naar haar buikje en longetjes geluisterd en aan haar buikje gevoeld, hij had het erover dat hij niets opmerkelijks voelde of hoorde maar dat Dimara gewoon heel temperamentvol is (dat wisten we al) later had hij het erover dat hij toch vermoed dat ze last heeft van haar darmpjes (ook dat wist ik) maar nu het meest gekke... van hem moet ik gaan voeden op verzoek, en haar zoveel geven als ze wil!! nu is het zo dat Dimara niet aangeeft dat ze vol zit maar je pas merkt dat het teveel was als ze na de voeding alles er met kracht uitgooit!! ik ben er dus geen voorstander voor om haar op verzoek te gaan voeden want ben bang dat ze daardoor nog veel meer gaat spugen! ik heb het cb gebeld om te vragen wat hun ervan denken en ik wordt teruggebeld, dus ben benieuwd! Aangezien Dimara de laatste dagen haar 105cc zo goed opdrinkt hadden we gister zoiets van we gaan weer iets ophogen, flesje om half 8 ging er supergoed in (120cc water en 4 schepjes en dan weggegooid tot 120cc) De laatste fles om half 11 daarintegen dronk ze niet overtuigend leeg en ben toen er nog 15cc inzat ongeveer gestopt, heb haar gewoon laten boeren en haar nog even lekker bij me gehouden en haar toen in haar wiegje gelegd, toen ik het licht uit had gedaan en zelf ook wilde gaan slapen hoorde ik haar kokhalzen... Meteen het licht weer aan en ons arme meisje spuugde haar complete voeding er met kracht via haar mond en haar neusje uit!! Na haar gewassen te hebben en haar bedje verschoond, haar maar weer in bed gelegd en ze is heerlijk gaan slapen ik had verwacht dat ze rond een uur of 1 wel zou komen omdat ze nu van haar laatste voeding niks binnen had gehouden... (Normaal kan ik de klok erop gelijk zetten dat ze om 4 uur voor een nachtvoeding van 60cc komt) nu werden mijn vriend en ik vanmorgen om kwart voor 7!!!! wakker van de wekker van mijn vriend!!! ik schrok me kapot en durfde Dimara niet te pakken! ze had steenkoude handjes maar werd godzijdank wel meteen wakker! na haar flesje is ze weer meteen in slaap gevallen en pas wakker geworden toen ik haar aan ging kleden om naar de huisarts te gaan! daarintegen heeft ze daarna niet meer geslapen... Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het ff kwijt!