Nou het cb heeft teruggebeld, ik moet gewoon bij de voedingen blijven zoals we het nu doen, dus niet zoals de HA zegt op verzoek gaan voeden want juist het regelmaat is goed voor Dimara! ook moet ik haar wakker in de wagen leggen en haar zelf in slaap laten vallen (dat probeer ik steeds maar dan raakt ze dus compleet overstuur) en ik moest maar eens nadenken ofdat we haar in willen gaan bakeren overdag...
@ Kim: Sterkte meis! Vreselijk dat je je hond in hebt moeten laten slapen. Maar het is beter zo. @ Mum: Lastig hea die voedingen... :S Levi schommelt nu tussen de 150 cc en 180 cc en ook nog eens tussen de 5 a 6 voedingen. Gisteravond was hij zo moe dat hij bijna 40 cc heeft laten staan maar had ook maar 5 voedingen gehad. Vanmorgen kwam hij wel wat eerder dan afgelopen dagen maar dat geeft niet. Ik mag nog in m'n handjes wrijven geloof ik. Ohhh ja, gister bij de gyn geweest en het ziet er volgens hem netter uit dan bij de meeste vrouwen die bevallen zijn. En de pijn komt omdat het zo'n flinke operatie is geweest en t van binnen nog vol zit met hechtigen die er wel een half jaar over kunnen doen tot dat deze opgelost zijn. Gelukkig geen operatie meer... Nu kan ik me helemaal richten op t zoeken naar een nieuwe baan.
@ Debby: Ja idd het is lastig, maar zolang we bij 105cc blijven gaat het prima gelukkig! ik vind het lastiger om de verschillende huiltjes te herkennen, in het begin ging dat goed maar nu ze zo krijst vind ik het erg moeilijk! Wat goed dat je niet geopereerd hoeft te worden zeg!! is vast een hele opluchting voor je! shhhttt ik heb Dimara weer strak in een badcape gewikkeld en het lijkt erop dat ze in slaap gaat vallen, misschien is het inbakeren toch een idee... (aangezien ze gister ook in slaap viel toen ik haar als mummy had verkleed )
@Mum, nou niet veel opgeschoten dus bij de huisarts.. Ik kan je verder geen advies geven.. heb niet echt verstand van kv. Ik voed Jorick ook gewoon op verzoek, heb ook geen idee hoeveel hij binnen krijgt. Ik zorg alleen wel dat er niet meer dan 6 uren tussen zitten nog, mag eigenlijk 8 al maar dat red hij toch nog niet.. . Echt zielig voor Dimara dat zon last heeft , Zou het misschien helpen om de voeding iets dikker te maken, of misschien vaker en kleinere voedingen geven? dat werd mij ook aangeraden omdat hij het er ook uit gooide vaak eerst, dat hielp wel. Gelukkig helpt de infacol wel voor haar ontlasting, heeft ze misschien wat minder last he. Ja jorick kan er wat van haha, maar ja is normaal bij borstvoeding, word vanzelf minder. @Dreamer, ik vind de grey slice ook mooier.. ga je die nog proberen te krijgen? @Desiree, pff 5 kwartier strijken , vermoeiend haha @mariss, heel veel succes dan nog @Kim, wat sneu Blijft moeilijk he ookal zijn ze al op leeftijd.. sterkte meid @gaby, werkse! @all, ik heb Jorick lekker lang in bad gedaan, en hij heeft lekker geslapen, goed gedronken en nu was zn temp 37,4 weer en hij snottert al niet meer Ik heb wel die neusdruppels maar in huis gehaald voor de zekerheid. Ik voel me wel steeds beroerder, maar lekker rustig aan doen. Hij ligt al een half uur tevreden wakker in zn wagen naar muziek te luisteren haha
@ Debby: Over het inbakeren, tja ik ben daar eigenlijk helemaal niet zo'n fan van... misschien ouderwets maar heb zoiets van vroeger konden ze het toch ook zonder die inbakerdoeken enzo... heb een beetje een ik-heb-gefaald-als-moeder gevoel bij het inbakeren (is een persoonlijk gevoel, absoluut geen aanval tegen moeders die hun kindjes inbakeren!!) Maar als ik zo merk dat Dimara het ook fijn vind en het helpt haar tot rust komen dan ga ik het ook zeker overwegen!
@ Emma: Dimara spuugt gelukkig bijna niet meer, het was gewoon echt dat ze teveel voeding binnen had gekregen gisteravond! zo sneu... maar ze geeft zelf gewoon niet aan dat ze genoeg heeft, daar komen we pas achter als ze het eruit heeft gegooid! Gelukkig heeft Jorick al geen verhoging meer...
Vroeger bakerde ze ook in hoor... alleen dan gewoon strak in een lakentje. Of een andere doek. Tis echt geen falen meis. Want Dimara vind t waarschijnlijk erg fijn om zo te liggen. M'n mannetje levert nu comentaar omdat ik hem van zijn box naar zijn bedje heb verhuist... hihihihi Even laten jammeren en dan slaapt hij zo wel weer verder denk ik... hoop ik.
He allemaal.. @ Kim.. sterkte meis! Erg vervelend! @ mum.. vervelend zeg van de HA.. heb je ook niks aan! Ik hoop dat ze het beter gaat doen! @ Inbakeren.. Wij gaan aan ons schoonzusje de wikkeldoek van lodger vragen. Kan ik haar daar straks lekker warm inpakken/inbakeren. (kindjes voelen zich erg geboren zo, net als in de BM) @ Krampen/weeen.. ze blijven helaas onregelmatig maar wel aanwezig @ All.. ik ga slapen. Vanavond naar Afoort(schoonouders) en anders trek ik het echt niet. Ik ben er dan waarschijnlijk ook niet eerder weer dan morgen! *zwaai, Zwaai*
@ Debby: hihi "denk ik... hoop ik" zo denk/hoop ik ook steeds ik denk idd dat ik mijn mening moet herzien wbt inbakeren, heb het wel 2x opnieuw moeten doen omdat ze boos werd dat ze haar handjes niet boven de badcape uit kon krijgen maar mevrouw SLAAPT!!! heerlijk rustig als een mummy hihi... ik ga het gewoon een paar daagjes aankijken zo met de badcape en als dat goed gaat ga ik het cb laten weten dat ik het wil proberen (vind het wel vaag dat inbakeren in overleg moet met het cb)
@ Ukkie: daar heb je een punt dat ze zo lekker geborgen liggen zoals in de BM... slaap lekker en veel plezier bij je schoonouders! Ik heb een aantal jaar geleden mijn oppaskindje ingebakerd dus ik weet wel hoe het moet enzo, wel fijn want nu kan ik even uitproberen hoe Dimara erop reageerd voor ik doeken aan ga schaffen oid!
@kim: jemig meid sterkte.. @mum: inbakeren is juist iets van vroeger hoor...wat sneu he als ze zo alles bij elkaar krijsen..goed dat je het cb hebt gebeld...ik doe nutriton door de voeding...dat maakt het wat dikker en helpt tegen spugen..misschien een idee..zijn pakjes kun je kopen bij de etos... @debby: beter dat alles er netjes uit ziet en dat je niet geopereerd hoeft te worden....wat voor baan zoek je @emma: he bah ziekjes...gelukkig dat jorick geen verhoging meer heeft...doe maar lekker rustig aan..komt mark wel thuis? @chamaro: welk vak moet je herkansen?? @all: visite is weg...zijn gelukkig niet zo lang gebleven...lars is beetje van slag lijkt het...zijn bakerdoek zit in de was en hji is zo druk met zijn armen aan het zwaaien...hij is ook steeds winden aan het laten dus heeft wel last van zijn darmpjes denk...heb nu de draagdoek om en daar ligt hij in te slapen...
@mum: als jij eerder wil inbakeren hoeft dat niet in overleg met het cb hoor...op de pakken voeding staat ook altijd in overleg met de huisarts...weet je je moet gewoon je gevoel volgen en niet op het cb wachten want hun willen graag de contorle houden en touwtjes in handen houden maar dat is echt onzin...doe waar je je goed bij voelt...ik had lars ook strak ingepakt in een laken...mag ook niet maar jammer dan...(als ik erbij was vind ik het geen probleem) jij ziet je kleine de hele dag en hun alleen een moment dus jij bent degene die het beste kan beoordelen wat ze lekker vind en wat niet..hun kunnen advies geven meer niet vind ik..
lars mag ook niet in ons bed slapen op zijn buik als je er niet bij bent...maar ja als ik hem wakker maak slaapt hij helemaal niet want tussen 11 en 7 overdag slaapt hij niet tot nauwelijks alleen bij mij...dus alles wat hij slaapt overdag ben ik blij mee en ik zorg heus wel dat hij niet van bed rolt en dat ik HEEL vaak ga kijken...sommige dingen moet je gewoon niet vertellen tegen het cb en je moet je moederhart volgen...hun kunnen wel zeggen dat mag niet maar zitten niet de hele dag met een huilend kind he..
@Mum: vroeger bakerde ze echt wel in! Als ik foto's van mn moeder als baby zie, dan ligt ze altijd als een mummy ingepakt in een laken. Het is echt geen falen hoor meis. En voeden op verzoek bij kv ben ik ook geen fan van. Mn zusje deed dat wel en mn nichtje had absoluut geen regelmaat en was altijd onrustig. Lekker op tijd blijven geven dus! @Bos: het 09 model is al niet meer te krijgen bij de grotere zaken! Babydump en Babypark verkopen hem al niet meer. Maar het nieuwe model komt pas begin december in de winkels, dus kan dan pas in het echt zien of die zoveel lelijker is dan het 09 model. Lekker he die poepbroeken Ach ja, hij is het maar kwijt toch @Suus en Emma: beterschap! @Red: spannendddddd, veel plezier met de echo! @Knarboor: klopt, je kan nu idd bijna alleen nog maar de 10 modellen krijgen. Best lastig als je echt een voorkeur hebt. Ik hoop dat je vriendin vandaag gaat bevallen meis! @Debby: fijn dat je niet geopereerd hoeft te worden! @Alle hoogzwangere dames: hebben jullie allemaal een buddy?
Ik ben er ook weer! Kraamvrouw waar ik even ben geweest is sinds gisteren volledig aan het kolven. 't Was erg pijnlijk en gisteren had ze koorts. Ze was blij dat ze m'n weegschaal nog even een paar dagen kon gebruiken. 'k Moet haar vanmiddag even smsen als we de echo hebben gehad Nu even lekker broodjes aan't eten, 'k heb heel voorbarig gebakjes in huis voor vanavond. Gaan er maar gewoon vanuit dat alles goed is. 'k Heb m'n bon ook binnen voor de felicitas doos. Is de inhoud een beetje de moeite waard? 'k Ga straks misschien even langs. Moet dan om tegen 2 uur ook wel weg dus denk dat ik hier niet eerder weer ben dan vanavond. @Mum, inbakeren is idd iets van vroeger. Wel vaag die huisarts. @Sammie, 'k had nog niet gereageerd maar hoop niet voor je dat jullie jullie kinderwens een half jaar moeten uitstellen! @Gaby, werkse! @Suus, lekker rustig aan vandaag he! @Bos, wat voor draagdoek heb jij? Zo 40 kg is heel wat! @Chamaro, succes he!
@ Bos: Ow... haha ik dacht juist dat het heel erg iets was/is van de laatste jaren... ja het is echt onzettend sneu als ze zo krijst, durf haar niet eens meer even 2 tellen alleen te laten in de wagen als ik naar het toilet moet, ga ook pas naar de wc als ze net slaapt zodat ik weet dat ze niet heel snel wakker wordt! weet idd van die pakjes nutriton, maar Dimara spuugt gelukkig nog maar zelden, gisteravond was echt gewoon doordat ze teveel op had en dat niet aangeeft, en wij er dus pas achter komen als ze alles eruit gooit! Gelukkig ligt Lars nu lekker in de draagdoek te slapen!
@Kim: sterkte meis. Lijkt me echt vreselijk om je huisdier in te moeten laten slapen. Hoe is het met je opa? @Mum: daar ga je toch het cb niet voor vragen? Zij bepalen toch zeker niet wat jij met je kind doet? Ze hebben slechts een adviserende rol, het is niet dat hun wil wet is. Lekker doen wat je zelf wilt dus!
@Debby, fijn dat je niet geopereerd hoeft te worden! Hopelijk vind je snel een baan! @Kim, wat erg meis! Sterkte met alles!
@red; euh geen idee...heb hem geleend...staat op draagdoek.nl het is zo'n ding die je zelf moet knopen en op verschillende manieren kan doen... wat lief dat je haar met smsen dat ze zo meeleeft dus @oma: oh en bij de prenatal? vervelend zeg dat ze die moddelen eruit doen he...