@Bos: ben je niet meer gewend he Want een maand geleden droeg je hem ook en toen wassie maar een kilo lichter Geen idee of prenatal hem nog heeft/vekoopt, maar die is ook wel extreem duur (alles bij elkaar zo 200 euro duurder)
@Oma: nee ben ik inderdaad niet meer gewend haha...hoe snel je daar weer aan gewend bent he...zo 200 euro is best veel inderdaad
@ Bos: Daar heb je gelijk in, het zou ook alleen gaan over het overdag inbakeren, snachts slaapt ze hartstikke goed! (hebben we afgelopen nacht wel weer gezien) ze doet het nu prima in de badcape en als ze het zo goed blijft doen ga ik een inbakerdoek bestellen... Je hebt helemaal gelijk wat betreft het cb en je moederhart volgen!! helaas ben ik alleen soms zo onzeker dat ik even een zetje nodig heb... maar idd een advies van het cb zou dan voldoende zijn! @ Dreamer: haha het blijkt wel dat ik op dat gebied niks van inbakeren weet (van welke tijd het is) Ik blijf idd lekker om de 3 a 4 uur voeden, daar doet ze het eigenlijk gewoon prima op, heb ook niet het idee dat het krijsen door de voeding komt!
@bos Ik moet met mijn opleiding een panelgesprek doen, dat is een gesprek waarbij je een situatie moet voorleggen die je hebt meegemaakt in je stage..Ze gaan daarover allemaal vragen aan je stellen..Er zitten 2 mensen tegenover je en je wordt ook nog eens opgenomen.. Vanuit dat gesprek wat je met hun doet, gaan ze kijken of jij geschikt bent om dit beroep uit te kunnen oefenen..En als zij vinden van wel dan heb je je diploma gehaald Nou ik was vorige keer zo zenuwachtig dat ik helemaal begon te stotteren en ik kreeg gewoon een black-out. Ik kwam gewoon niet meer uit mijn woorden. Wist gewoon niet meer wat ik moest zeggen. haha echt erg hoor. Maar goed hopen dat ik dat met het volgend gesprek niet heb!
arme kind ziet er niet uit nu....hij heeft zijn oor kapot gekrabt...zijn haar ziet eruit alsof hij nog nooit in bad is geweest omdat het vet is van de babyolie die ik op zijn gezicht smeer en in zijn haar is gekomen en hij heeft nog een klein beetje pukkels en is zo droog in zijn gezicht...maar goed dat je niet vies kan zijn van je eigen kind haha
@Mum: herkenbaar hoor dat onzekere...vooral toen lars zo'n kramp had...zo wat was ik onzeker...zou hij geen honger hebben...zou hij niet dit..zou hij niet dat...gek word je van jezelf....zou dit helpen. zou dat helpen en niks is ook maar een beetje goed en als wel iets goed is en je probeert het de volgende keer weer is het weer NIET goed...inderdaad jezelf aan de voedingstijden houden. ik vind het ook lastig om de verschillende huiltjes uit elkaar te houden hoor maar huilen van de pijn herken je gelijk....
@Chamaro, ik heb ook een panelgesprek gehad als examen zeg maar. Bij mij ging het over m'n scriptie. En verder hadden we een portfolio wat meetelde. Heb je wel een onderwerp waar je veel van weet en waar je je misschien wat zekerder over voelt? @Bos, haha maar goed ook ja idd. Ik ga er vandoor! Hond even uitlaten, beetje opruimen nog en dan in de auto. Spannend!!!! Ik laat 't vanavond weten hoe 't afgelopen is! *heel stiekum hoop ik echt op een meisje* 'k hoop maar dat als het een jongen is, ik me niet teleurgesteld voel ofzo maar dat ik er gewoon net zo blij mee ben.
@ Bos: Nou idd precies wat jij nu zegt, zo voel ik me nu! vandaar dat ik naar de HA ben geweest en het CB heb gebeld, ze hebben me advies gegeven (of tenminste ik pik het op als advies) en ga er nu mee doen wat me zelf het beste lijkt! ga idd niet wachten of overleggen met het cb over het inbakeren! (eigenlijk was ik zelf al op het idee van inbakeren gekomen omdat ik het gister ook al geprobeerd had hihi) De huiltjes herkennen is idd lastig maar als ze pijn heeft dan hoor ik dat zeker! die manier van huilen gaat ook door merg en been, als je kindje huilt van de pijn doet dat bij jezelf ook pijn van binnen...
@ Red: Je zal misschien even moeten omschakelen als jullie te horen krijgen dat jullie een mannetje verwachten maar uiteindelijk zal je er net zo blij mee zijn hoor meid!! en ga je er net zoveel van houden!! Succes en veel plezier!
@red Wij hebben een examendossier waar dan bepaalde dingen die hebt gedaan er in moet hebben. Ik heb al een situatie die ik voor ga leggen alleen moet het alleen even uittypen Heb al 645 woorden haha (niet veel maar goed ben ook nog niet klaar ) Succes met je 20 weken echo!!! @bos 1 kopje en 1 theelepel zout volgens mij..
pacco doek thanks dames heb ook t cb gebeld meneer wil gewoon niet slapen overdag is al vanaf 11 uur wakker net 5 min. geslapen en een keer 10 min. hij is hardstikke moe maar nee hoor krijst alles bij elkaar. lijkt me dat een kleintje toch die slaap nodig heeft en zo niet gewoon vrolijk moet zijn
@ Bos: Thnx ga ik alvast even een beetje kijken wat er is en wat er mogelijk is enzo... Goed dat je ook het cb hebt gebeld, wordt je ook teruggebeld? sneu voor Lars zeg... ik heb ook het idee dat als die kleintjes genoeg gegeten hebben, geen krampjes hebben en niet moe zijn idd gewoon tevreden moeten zijn, maar ook hier blijkt wel eens het tegenovergestelde!
@ Bos: Aha, hier moet je gewoon bellen naar de thuiszorgorganisatie en die laten dan de wijkverpleegkundige terugbellen, ja kan ook niet naar het bureau zelf bellen.