@ Debby of Ryanne (of zijn er nog meer meiden die een minimonkey hebben?) hebben jullie die besteld op de site van minimonkey zelf of worden die ook ergens in een winkel verkocht?
@ Suus: hihi ja ze zijn leuk hé... en je kunt ze lang gebruiken! k vind ze trouwens ook helemaal niet duur!
nou wijkverpleegkundige heeft teruggebeld en heeft me doorverwezen naar kinderfysio...ze vroeg wat ik deed overdag tussen 11 en 7 (de uren dat hij niet wil slapen) en wat voor voeding ik gebruik...alles wat ik deed en vertelde zou zij me ook aanraden dus ze kon me geen advies geven alleen naar fysio...kijken of die wat kunnen doen...nu is hij in slaap gevallen op mijn arm en ligt hij in de box...ben benieuwd voor hoelang...
nee 29,95 en je betaald geen verzendkosten ik mag hem alleen niet bestellen.. heb van mijn moeder een verlangboekje moeten maken.. dus dat heb ik gedaan.. en daar staat die in.. en alles wat in dat boekje staat mag ik niet kopen
ha meiden ben net terug van vk ze zei dat ik vorige x ff had moeten bellen na dat beetje bloedverlies, moet nu elke week komen maar volg wk zaten ze vol dus over 1,5 wk pas maar goed alles was goed en ze verwacht een 6 ponder bij geboorte dus is netjes
@bos: vervelend dat hij niet wil slapen misschien helpt het in bad doen deze keer wel.. hoop het voor je.. @knaboor: was het bloedverlies slecht dan? Wel netjes een 6 ponder..
@ BoS: Fijn dat ze zo snel terug hebben gebeld... maar fysio begrijp ik niet goed! dan zou Lars dus ergens last van moeten hebben? en moet de fysio dan zelf uitzoeken waar Lars last van zou hebben? Balen zeg dat hij alweer wakker is, kan je hem niet strak in een badcape oid rollen als alternatief voor zijn inbakerdoek, misschien wil hij dan slapen? @ Suus: Ook geen verzendkosten? nog beter balen dat je 'm niet mag bestellen ik heb 'm ook op mijn verlanglijstje staan maar het duurt mij te lang voor iemand 'm koopt (als iemand 'm al koopt haha, staat heel hebberig dit!) dus ik ga 'm gewoon zelf kopen... ben alleen een beetje huiverig met bestellen via internet op een site die ik niet ken, vandaar dat ik aan Ryanne en Debby vraag waar ze ;m hebben gekocht @ Knarboor: 6 pond is idd heel netjes bij Dimara klopte het redelijk die schatting van het gewicht, maar pin je er niet teveel op vast, ze zitten er vaak naast! het is en blijft een schatting! Dimara slaapt nog steeds in de badcape maar het is nu toch echt wel tijd voor haar flesje (is al 4 uur en een kwartier geleden) ga haar zo dus maar even verschonen en voeden!
@mum: fijn dat ze zo goed slaapt zo.. na de bevalling ga ik hem ook zelf gauw genoeg kopen.. als ik hem dan nog niet gehad heb haha.. heb er nog zoveel spulletjes in staan dus als mensen willen geven hebben ze nogveel keuze
@ Suus: haha idd, ik kan ook niet wachten ik zit met dat nieuwe nummer van K3 in mijn kop door dat programma hahaha...
@mum: nee een badcape wurmt hij zich uit...zelfs in de inbakerdoek krijgt hij het nog voor elkaar om zijn handen naar boven te krijgen.... pfff...ben nu ook kei onzeker...weet ook niet precies wat de fysio gaat doen maar als het helpt vind ik het prima... ga hem zo in bad doen na de fles...ga eerst koffie drinken en mijn tranen drogen...
@ bos: aahhh dikke knuff meid!! ik weet hoe je je voelt! Lars is natuurlijk al zo'n groot sterk ventje! slaapt ie in zijn inbakerdoek overdag wel goed? hopelijk helpt het badje!
voor wie het leuk vind: er staan nieuwe foto's op mijn babysite.. foto's van de bruiloft (van de fotograve) en de nieuwe echo foto's
@ Suus: bij welke verzekering zit je? Mooie foto's van de bruiloft meid! zijn de echofoto's zo vaag door het uploaden?
He allen, Dreamer.. ik heb een buddy.. eef.. Bos.. wat vervelend zeg! Hopelijk kan de fysio iets vertellen! mum.. mamase, mamasa, mamasacramenta! Ik heb hem ook steeds in men kop ( goed teken dus ) All.. de rust wordt mij niet gegund.. eerst werd ik wakker gesmst door een vriendin.. toen belde me ouders dat ze bijna voor de deur stonden (die heb ik gezegd dat ik sliep en ze waren helemaal ontdaan) en uiteindelijk om kwart over 3 werd ik wakker gesmst door men broer die wilde weten hoe het ging. Dus heb nog niet bij kunnen slapen. Dat wordt vast en zeker gezellig vanavond in A'foort (NOT)
het lukte niet om ze te scannen.. dus had er een foto van gemaakt.. daar werd het onduidelijk van.. Ik ben verzekerd bij zilveren kruis.. ben benieuwd wat erin zit
@ Ukkie: hahaha was ik er net vanaf, lees het nu weer en ja hoor heb 'm weer in mijn kop Balen zeg dat je niet hebt kunnen slapen! @ Suus: Ow okeej, dus de origenele zijn wel duidelijk? gelukkig maar! Verwacht er niet teveel van, die kraamverbanden zijn echt TE demotiverend maar er zal vast een leuk kadootje bij zitten Ik heb Dimara net na haar flesje wakker maar ingerold in de badcape in de wagen gelegd en na wat heen en weer gewieg en een aai over haar bolletje is ze gewoon in slaap gevallen... dat is nog nooit gelukt!!! ze heeft wel een beetje gehuild, maar niet overstuur gekrijst