@mum: beter dat ze gelijk weer in slaap is gevallen...ze vind misschien toch haar rust zo.. @all: ik voelde net bij lars in zijn nekje en dacht he een plekje (voelde een bultje) kijk ik...je ziet niks maar voelt wel alsof er een puistje zit...zou er dan toch een spiertje niet lekker zitten ofzo in zijn nek...voelt als een knoopje...heeft iemand dit wel eens gehoord of gevoelt bij iemand?
@Bos: zou goed kunnen hoor. Ik voel het altijd meteen als er bij iemand iets verkeerd of vast zit en dat kan idd als een bult voelen. Lastig he dat die kleintjes niet kunnen zeggen wat ze mankeert. Kan je snel naar de fysio? @Ukkie: volgende keer lekker je foon stil of uit zetten!
@ Bos: Ja idd ze mopperd wel even omdat ze haar handjes niet boven de badcape uitkrijgt maar ze lijkt uiteindelijk haar rust te vinden! Vreemd dat bultje bij lars in zijn nek, heb wel eens een "knoopje" in een spier bij een volwassen iemand gevoeld maar bij een baby nog nooit meegemaakt!
@oma: maandag komt ze langs om kwart voor 11 @mum: ja dat heb ik zelf ook wel eens maar zou toch zeggen dat de osteopaat dat toch ook gevoeld moet hebben of zou dat daarna gekomen zijn.. ik heb ff gespiekd door het raam en hij slaapt maar ben wel benieuwd voor hoe lang en hoe hij wakker word...heb de videocamera aangezet op zijn kamer dan kunnen we zien hoelang hij slaapt en of hoe hij wakker word etc...
he bah, vriendlief belt net op dat we om een andere auto moeten! zijn auto maakte al even wat rare geluidjes dus hij had 'm weggebracht om na te laten kijken, hetgeen wat de geluidjes maakte was niet zo heel erg, maar nu blijkt zijn versnellingsbak naar de kl*te te zijn en schijnt die het elk moment te kunnen gaan begeven
@ Bos: Ja dat zou je idd zeggen dat de osteopaat dat gevoeld zou moeten hebben, of wat je zegt, dat het daarna pas is gekomen!
@knarboor: (sorry late reactie) maar vervelend zeg dat het zo lang moet duren bij je vriendin..heb je vandaag al wat gehoord?
@ suus ze kon nu niet meer bepalen waar het bloed vandaan kwam, vagina,baarmoeder ze zei alleen dat je altijd moet bellen maar goed ik wilde ook niet zeurderig overkomen! en twas de ochtend erna over dus bleef bij 1 drup zeg maar @ bos nee nog steeds niks, maak me best beetje zorgen hor al 1,5 dag bezig
JA kan me voorstellen dat je je zorgen maakt...hopen dat ze snel wat van zich laat horen...eigenlijk niet leuk als je weet dat iemand begonnen is he want dan zit je zo in spanning vooral als het zo lang duurt. ik ga ff de aardappelen schillen anders eten we nooit vanavond denk ik...
@ Bos: Tja weet je wat het is, het is een oudere auto en om er dan 700 euro aan uit te geven om hem te laten maken, is waarschijnlijk teveel voor wat die auto waard is... Voel je niet schuldig dat je nog niks in huis gedaan hebt, de zorg voor Lars is vandaag even voor gegaan en dat is al een dagtaak op zich!
@mum: oh ja dan is het zonde om er zoveel aan uit te geven.. pff ja lars is al een dagtaak inderdaad vandaag...had vanmiddag ff een sms gestuurd naar vriendlief of hij ff wat liefs wilde zeggen want voelde me zo onzeker...gelukkig belde hij en heeft hij me even moed ingepraat en een lief smsje gestuurd...
@bos: je hebt het druk genoeg gehad met je kleine mannetje.. ik hoop dat hij nu even goed slaapt.. @mum: vervelend dat jullie auto niet meer goed is zonde zeg.. kost weer een hoop geld @knaboor: oke.. volgende keer maar meteen bellen dan @all: net even gestofzuigd en het eten aangezet.. en opgeruimd.. nu ga ik maar even zitten.. word weer beetje meer misselijk.. vanavond komen rachel en de zussen van gaby want dan gaan we overleggen over gaby haar vrijgezellenfeest.. ben benieuwd wat eruit komt moest hier toch een beetje netjes zijn he als we vergadering hebben
@suus: oh gezellig...ja dan moet het wel beetje netjes zijn...nou hij slaapt al niet meer hoor...heb ff door het raampje gekeken maar steeds doet hij zijn ogen dicht....dan weer open ff huilen en dat herhaald zich steeds...maar de camera draait dus ga hem vanavond ff afspelen of ik kan ontdekken waarom hij zichzelf steeds wakker houd..of hij ergens van schrikt of dat hij steeds met zijn beentjes schopt of iets anders...
heb trouwens ook de aardappelen geschild en beneden ff gestoft...pfff ben gewoon trots dat ik IETS gedaan heb vandaag (als is het maar weinig) is toch erg ...
@ Bos: Wat lief van je ventje om je even moed in te praten en je een hart onder de riem te steken! had je even nodig!! @ Suus: ja gaat idd weer een hoop geld kosten, als het echt moet kunnen we ook mijn auto nog inruilen maar we gaan eerst wel eens rondkijken!
@red: nog 3 kwartier en dan je 20 weken echo...hoop dat je wel gelijk komt vertellen hoe het was en wat het word (mogen we wel weten toch?)
RED KOMT EVEN NIEUWS BRENGEN! ALLES GOED MET ONZE KLEINE! ECHT EEN DRUKTESCHOPPER EN AL LICHTELIJK EIGENWIJS.... EN..... WE KRIJGEN EEN MEISJE!!!!! WERD ER HELEMAAL EMO VAN EN NOG ALS IK ER OVER NADENK! ZIJN SUPER BLIJ!!!!!! Kleine lag heel diep al met het hoofdje naar beneden dus het was soms even lastig om alles goed te zien. Foto's zijn niet heel erg duidelijk maar tussendoor wel duidelijke beelden gezien. Kleine is heel beweeglijk met de handjes en voetjes!
'k had de echo trouwens om 15.10. zijn nog even bij de prenatal geweest: roze t-shirt met proud to be stout (vonden we wel erg toepasselijk na de echo), wit vest met roze letters heeft manlief uitgezocht en heel eigenwijs paars rokje met ecru t-shirt.