Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    nou manlief is aan het klussen bij z'n zusje dus ben alleen :( ga wel ff bij hem kijken , nog ff wat boodsch halen en kadotje voor mn oma die morge jarig is!

jammer dat het geen kaartje geworden is, ga je er nu zelf 1 ontwerpen?

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemorgen !!

@red: Nou precies en als het zo doorgaat gaat Roy echt niet meer met plezier naar het werk. en Roy zei dan kunnen ze het daar allemaal bekijken..

@all
    Zo mijn meisje zit lekker in de wipper voor babytv :D
    Ze zit heel aandachtig te kijken haha..geweldig

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

is iedereen lang aan t uitslapen ofzo..

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen dames!

Wilde ff melden dat ik vannacht 9,5 uur geslapen heb! Ik ben dus weer bij getrokken!

Verder druk weekend, dus zal er niet veel zijn! Heel fijn weekend!

xx

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @ukkie
    Wat goed dat je 9,5 uur hebt geslapen zeg..Ik slaap per nacht 7 tot 8 uurtjes..Ook lekker haha..

6. gaby1986

k moet nog opruimen.. maar heb zooo geen zin... heb t al meer dan een uur uitgesteld.. erg he..

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Haha ik moet ook nog opruimen maar heb ook totaal geen zin..Maar goed heb de hele dag nog :p

8. gaby1986

ik heb niet de hele dag.. wil opgeruimt hebben voordat joey thuis is.. en dan ff eten en boodschappen doen met joey.. t enige wat ik hoef te doen is de afwasmachiene uit en in ruimen en klein beetje spulletjes opruimen.. en misschien een wasje aanzetten

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja ik hoef ook niet veel te doen. Ook spulletjes opruimen, stofzuigen en dweilen ;)

10. gaby1986

nou ik ga maar eens beginnen dan met opruimen.. blegh.. heb echt geen zin...

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen allemaal :p

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemorgen Mecha

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

morgen maris :D

14. gaby1986

zo dat was moeilijk zeg.. alles is opgeruimt.. heb zelfs de planten water gegeven haha..

15. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    hoi meiden,

Kom even goedemorgen zeggen :D Moet zo meteen ook alweer weg..kadotjes halen nog en dan naar dat feestje. Hopelijk vanmiddag nog even slapen, kon vanacht niet slapen.
    Jorick lachte vanmorgen naar me! Echt om van te smelten :D :D
    Hij lachte al vaker maar niet echt gericht, ja gister naar zn mobiel hahaha.

@kristel, voel je niet schuldig hoor! Pff is niet te doen zeg..
    Dat kolven neemt al megaveel tijd in beslag, weet niet of ik dat wel had volgehouden hoor.

@Desiree, neem je nog steeds floradix?

@ukkie, mooi dat je bent bijgeslapen

sorry dat ik verder niet reageer, heb geen tijd..

16. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ben ervandoor,

even douchen, voeden en dan gaan we.

Fijne dag vandaag!!

17. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Red: Ooh dat vind ik zo vreselijk, als mensen gaat zitten vissen naar het geslacht en je proberen op je eigen woorden te pakken. Als jij zegt dat je niet wil dat zij het weten, moeten ze dat respecteren en niet zo belachelijk doen. Zeg in elk geval maar dat ze hun mond moeten houden. En dat je er niet mee gediend bent, met hoe ze reageren :) Aah je man heeft er al wat van gezegd, dat is goed! Maar laat het maar gewoon zo hé, je kan er niets meer aan veranderen. Je moet er zeker niet om gaan stressen, voor jezelf niet en voor je dochtertje niet.
    Hier trouwens hetzelfde. Wij hadden al laten weten dat we een meisje heel erg leuk zouden vinden. We waren na de echo zooo blij met een jongen, en zeiden dus dat we ontzettend blij waren. Nu denkt iedereen hier dat het een meisje is :D Dus op zich wil dat nog niet zoveel zeggen, maarja ...

@Marisss: Wat heeft Chanell toch lekkere wangetjes! Echt super!

@Kristel: Ja dat geloof ik wel, dat je nu meer vrijheid hebt! Je kan gewoon rustig Yentle haar flesje maken, lekker eten geven en samen genieten. Anders moest je ook nog eens gaan kolven. Je heb nu gewoon meer tijd voor jezelf en meer tijd voor Yentle.

@Dees: Auw meid! Mijn schoonmoeder heeft dat een tijdje geleden ook gehad. Ze heeft bij de dokter een gaatje in haar nagel moeten laten boren, om de druk eraf te halen, omdat het zoveel pijn deed. En begon te kloppen met het ritme van haar hart. Door al het bloed dat er vast zat. Daarna kon ze hem geleidelijkaan meer en meer gebruiken.

Sorry als ik niet op iedereen heb gereageerd. kHeb de afgelopen dagen veel gemist.
    Maar ... kvoel me eindelijk beter!! :D Na meer dan twee weken. kHeb vandaag nog geen enkele keer mijn neus moeten snuiten. En het hoesten is ook bijna helemaal voorbij! kHeb alleen nog een beetje hoofdpijn, maar daar kan ik mee leven. Ooh wat ben ik blij :D kZag het donderdag echt even niet meer zitten ... :)

18. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Jeeej, 25 weken vandaag. Wat gaat het snel :D Nog maximaal 17 weken!!

19. gaby1986

joey en ik gaan misschien naar de film vanavond.. ben een beetje down en wil iets leuks doen met joey..

20. Hilli

Hilli Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Maar meid toch :( khoop dat de film je goed doet. Weet je al welke je wil gaan zien?

Deel Deze Pagina