@ Gaby goed idee naar de film te gaan.. ik doe dat ook graag als ik me down voel.. kan joey je een beetje troosten? @ Juffie balen dat jullie er niet uit zijn gekomen, met een eigen kaartje moet het vast wel gaan lukken! @ Hilli gaat snel he, ik zit me nu steeds vaker te bedenken dat ik met 10 weken ben bevallen (als het goed gaat). Mijn duim klopt ook helemaal.. maar heb ook al weken hartkloppingen dus het valt me niet eens meer op. Brr, dat gaatje in die nagel klinkt wel eng. Jeej eindelijk ben je weer aan het opknappen, kan je al dat werk weer inhalen @ Ukkie fijn dat je nu eindelijk een goede nacht hebt gehad. Geen voorweeën dus meer? @ Knarboor moet je nu met een trappetje in en uit bed @ Kristel dat bedoelde ik ook, al die dingen met melk laten staan en op soja overgaan, bah. De enige sojamelk die is te zuipen is van die chocosojamelk van Alpro. Ik snap nog steeds niet hoe ik het maanden heb kunnen volhouden. Met die nieuwe flesvoeding zal het vast goed gaan! (kan jij ook nog genieten van eten ) @ Maris herkenbaar mijn man willen ze iedere dag laten overwerken en in het weekend hij moet wel echt nee leren zeggen tegen ze, want wellicht proberen ze in dat gesprek hem ook wel met bepaalde redenen over te halen. Hij moet echt voet bij stuk houden en ook zeggen dat hij soms gewoon echt niet kan. Anders wordt hij straks nog overspannen, dan ben je alleen maar verder van huis. Als hij ineens regelmatig niet kan, beseffen ze misschien pas dat ze echt nieuwe mensen nodig hebben, snap je.. @ Emma nee ik mocht nu geen Floradix meer nemen icm die nieuwe pillen. (dat is alleen als je HB echt heel erg laag is). Wat lief dat Jorick steeds meer naar je lacht! Veel plezier vandaag.
Oh ik heb trouwens tot 12 uur geslapen wel tussenpozen wakker geweest, 1x van een knorrende maag, 1x van de kat, 1x van de baby die erg druk was .. Mijn nagel verkleurt nu steeds paarser dus ben benieuwd hoe dat zal gaan lopen. Ik kan 'm echt niet gebruiken, flink balen. Mijn man zit weer eens naar teleshopping te kijken spoort echt niet.. Ik ga eens bedenken wat we vandaag gaan doen... heb niet zoveel zin in dingen..
@hilli Ja leuk he haha ik ben echt gek op die wangetjes van haar @desiree Ja idd. zal hem even zeggen dat hij wel nee moet zeggen mischien gaan zehet daar ook inzien..
goede middag deze zaterdagmiddag @red: bah wat een rotdag had hij gister...hoop dat je dag vandaag beter gaat @dees: auw...hoe gaat het nu met je vinger @kristel: je hebt je best gedaan meid met de bv maar het is geen volhouden zo als je niks mag eten...yente heeft meer aan een gezellige en fitte moeder en een fles dan een afgepeigerde moeder die niks mag eten en bv... beter dat je het nu vergoed krijgt....bij welke arts ben je geweest om het te laten testen en dat je gelijk de uitslag had? of is dat ook een soort homeopatische arts... @chamaro: jee dat is schrikken van je vriend...hopen dat hij het niet nog een keer krijgt... @ukkie; jee bijgeslapen..jij bent er klaar voor.. @juffie: oh geen kaartje gevonden..en nu? @knarboor: haha je moet je bed in springen nu zeker...ff wennen he...straks moet je weer wennen als het bed naar beneden gaat... @gaby: leuk naar de film. goed bezig met je opruimen. @hilli: jee dat is schrikken zeg maar je zegt weer is er al eerder een kindje overleden dan bij januari mama's....en daar mag je best ff om janken hoor als jou dat oplucht @mecha; goedemorgen (middag haha) @emma: hoi doei haha.. nog iemand vergeten??
@Dees: Ja kheb al wat ingehaald. Momenteel weer druk bezig met schoolwerk, jeuj ... Haha. Nog tot 4 december als het goed is! Dan nooit meer! Of toch niet op deze manier. Klinkt echt vreselijk pijnlijk die vinger/duim van je. kWeet niet meer dewelke tussen de deur zat @Bos: Ja tis het tweede kindje dat overleden is. In september ook al ééntje.
@ Dees: haha ja wie weet kan ze er snel in de prenatal maatjes zijn al niet zo groot dus komt goed Auw! van je duim... @ Kristel: ja idd geeft een supergoed gevoel, toch een klein beetje een bevestiging dat je het goed doet Knap dat je toch de knoop hebt doorgehakt, het is moeilijk maar je hebt Yentle al heel veel goede dingen van jou meegegeven! dat moet je niet vergeten! @ Mariss: dat is ff schrikken van je vriend! vreemd dat ze niks hebben kunnen vinden, goed dat ze hem wel verder gaan onderzoeken! kan me goed voorstellen dat je daar link om wordt zeg, zoveel werken is niet goed! @ Red: balen zeg dat je schoonouders het weten... dikke knuff voor jou op zo'n rotdag! @ Ukkie: fij dat je zo lekker geslapen hebt! @ Emma: wat lief dat Jorick naar je lachte! @ Hili: fijn dat je je weer beter voelt! 25 weken alweer... gaat hard zeg! @ Gaby: lekker ff je zinnen verzetten in de bios! Sorry als ik iemand vergeten ben, moet er weer vandoor, vanmorgen visite gehad en gaan nu naar een andere auto kijken! fijne dag allemaal!!
Het is de duim aan me linkervinger. Was al blij dat het niet me rechterduim is! Die heb je al helemaal veel nodig. Nou ben begonnen net met de vaatwasser uitruimen, doe ik toch nog iets vandaag. Het kost wel meer moeite met me vinger, maar goed dan duurt het maar wat langer.. Hey bos! Hoe is het?
hai meiden, ben ff bij mn schoonouders.. Heb stof gekocht voor babyhoek echt schattig!! Verder zijn de spulletjes opgehaald.
Zo die Lars had er zin in eindelijk! Als je trouwens googelt op baby creme kom je diverse merken tegen. Sebamed, Balneum, Neutral.. allemaal voor een gevoelige en/of droge babyhuid. Kan je in de winkel gewoon kopen. Lijkt mij zelf beter dan babyolie. Ik ben van plan vanavond lekker appelflappen te maken! Nu eerst ff boodschappen doen xxx
@gaby: lekker, dat ga ik ook vanavond maken voor bij k2 zoekt k3.. Heerlijk he knakworstjes.. Ik ben bijna thuis, ga heerlijk slapen ben kapot!!
zo hier net uit bed, dat was ff lekker! zo een soepje maken en dan stokbroodje met kr boter en eten maar, lekker makkleijk hor vanavond nog naar verjaardag en dat terwijl ik zon zin had in avond je op de bank met manlief
@dees: ik heb nu zalf van de huisarts...calmurid creme...ook voor de droge huid...mag het vier keer per dag smeren en tussendoor smeer ik gewoon nog babyolie...gaat al stuk beter *bedenk me nu dat ik vergeten ben zijn hoofd in te smeren bij zijn haar mmmm*
@knarboor: dat valt altijd vies tegen he als je iets in gedachten hebt om te doen en er komt iets tussen..is het een leuke verjaardag of niet?
@bos: fijn dat het beter gaat door het smeren @gaby: kom je de broodjes even brengen.. @all: ik heb zin in iets makkelijks en gezonds te eten maar weet niet wat wie heeft een tip
@gaby aah dank je wel Ik denk dat ik te laat ben..Volgens mij heb jij ze al op gegeten haha Wij gaan zo pizza eten! (mmmm) Mijn vriend moet vanavond na de 1e melding naar groningen en dan moet hij er tot morgenvroeg 7 uur zitten Weet wel zeker dat hij straks een melding krijgt..Zit ik dan de hele avond alleen Grrr ik word ook niet goed van mijn moeder.. Ze bemoeit zich overal mee..Chanell begint net te huilen en zegt mijn moeder het is haar te druk, het is haar te druk! Nu wil ze volgende week mee naar het cb..Nou dat wil ik helemaal niet ik heb gezegt ik ga niet iedereen meenemen en het stelt inprincipe niks voor..Nou ze wou toch mee.. Ik kan hier zoo kwaad om worden..en met ons nieuwe huis dalijk ze zit nu al van dan kun je de bank zo en zo doen.. Ze praat echt van dan kunnen WE dit doen blablabla. Herkennen jullie dit ook? Ik word hier namelijk niet goed van.. En ze praat de hele tijd fries tegen Chanell..Terwijl ik al 100x heb gezegt dat ik dat niet wil hebben.. En ze blijft het gewoon maar door doen..Ik zie er dalijk echt tegen op als ik 2 dagen in de week ga werken en dat Chanell naar haar toegaat en dat ze fries gaat praten tegen haar.! :x Ik ben echt zoo kwaad nu! Stel ik me nu aan of niet? (sorry weer voor mijn ego bericht!)