Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Juffie: hoezo ben je alleen? oh je bedoel hier? haha dacht thuis..

@gaby: ben benieuwd naar de film...

@chamaro: goed zo groot gelijk..

@all: ben ervandoor we gaan de film starten.

2. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    He meiden,

Hier weer flink wat last van voorweeen.. hoop dat ik vannacht lekker kan slapen!

Fijne avond!

X

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Ohh Ukkie,
    pas maar op zijn het wel voorweeen? Het is weer volle maan he? Dus wie weet besluit de kleine wel om met volle maan eventjes de wereld te komen verwelkomen!

Ik vind dat K2 K3 erg saai.. Hmmm ben bijna in staat om gewoon naar bed te gaan en morgen zie ik het wel... Ik weet toch zeker dat het die Noa gaat worden... VInd haar het minst leuke maja zij is Belgisch he....

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    We zullen zien.. Ben der bijna zeker van.. ze komen en gaan en buik wordt hard.

Ik denk dat het Madelon gaat worden.. vind het wel leuk :)

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden, hier druk gehad en net naar concert geweest. Nu erg moe, dus we gaan zo lekker op bed.

@ukkie, hopelijk zet het een keertje door!

Tot morgen!

6. juffie2008

@ Ukkie we gaan voor je duimen dat het doorzet!!!

7. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ik heb het gevoel van niet. Ga zo lekker slapen :)

Fijne avond allemaal!

8. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hmmm.. het wordt toch Josje denk ik dan.

9. juffie2008

Ja ik denk ook dat het Josje word, Ik hoop het van Noa word ik niet blij :(

10. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    nee ik ook niet. Vind Noa een barbie

11. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

goedermorgen allemaal..

wij gaan zo naar t dolfinaruim met suus.. en word over een half uurtje opgehaald.. dus fijne dag allemaal

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Gaby, veel plezier!

Ik ga zo weer aan het werk. Zal manlief even wakker maken voor de kerk.
    Ben nog best wel moe... naja vanavond maar weer vroeg op bed.

13. juffie2008

Goeiemorgen allemaal!

@ Gaby veel plezier!
    @ Red, werkse!

Hier: Heel slecht geslapen, manlief was erg vervelend.. snurk snurk snurk!!!
    Ohja we zijn er op het laatste moment bij de drukker toch uitgekomen welk kaartje het gaat worden ;)

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Komt even gedag zwaaien :) *

15. Mecha

Mecha Niet meer actief

goede morgen dames
    ff kort nieuws..."

sinds vrijdag steeds last van steken rechts onderin me buik .. werd steeds vaker .. moest soms tijdens het lopen echt ff stil gaan staan .. maar ook zittende had ik er last van .. zaterdag werd het steeds vaker en pijnlijker... harde buiken heb ik al vanaf het begin van de zwangersdchap maar werd ook niet minder .. gister avond toch maar ff gebelt.. mocht gelijk langskomen in het ziekenhuis....plas inleveren maar de blaasontsteking is echt weg.. toen een echo gehad met me meid is alles in orde placenta zit nog op de plek.. toen een inwendige echo ivm de harde buiken etc.. gelukkig nog geen ontsluiting te zien ... ook nog even gevoelt en alles was nog potdicht.. wel weer een mooi plaatje mee gekregen en gerust gesteld pffieewww... heb heerlijk geslapen vannacht na het goede nieuws maakte me toch wel erge zorgen.

einde kort bericht

16. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ gaby en suus.. veel plezier!

@ Mecha.. dat is ff schrikken! Fijn dat alles goed is met je meisje!

@ Red.. werkse!

@ Suus.. fijn dat jullie eruit zijn gekomen! Hier was het kaartje binnen 5 min gekozen (gelukkig).. vervelend dat je slecht geslapen hebt.

@ All.. hier door de voorweeen ook een vreselijke nacht gehad. Ook mijn darmen spelen een vervelend spelletje (is elke keer zo zodra ik voorweeen krijg, net alsof ze elkaar prikkelen) wel al met al 6 uur geslapen maar wel continu wakker. Morgen gelukkig weer naar de gyn. Kijken of ze nog iets anders voor me kunnen doen want als het zo nog twee weken doorgaat dan kun je mij afschrijven.

Vandaag gaat manlief bij m'n ouders schilderen (dus kan ik mijn moeder gezelschap houden) dus ben er pas vanavond weer.

Iedereen een fijne zondag gewenst!

17. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ ukkie thanks meid en inderdaad

wat vervelend die voorweeen hoop voorj e dat je snel mag bevallen meid ;)

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: werkse meid

@suus en gaby: veel plezier in het dolfinarium

@mecha; jee dat was schrikken..gelukkig is alles goed...weten ze niet wat het wel was?

@sammie: *zwaai*

@ukkie: he bah rot voorweeen...volle maan heeft niet geholpen dus. veel plezier bij je moeder

@juffie: lekker op tijd naar bed gegaan...lees net in de krant dat josje het is geworden haha..heb dat k2 zoekt k3 nooit gezien

@all: film was leuk gisteravond....vandaag mooi weer zeg...ben beetje aan het rommelen...vissen verschonen...konijnen verschonen...winterschoenen opruimen etc....vanmiddag krijg ik mijn collega/vriendin op visite die blijft gezellig eten...

jullie nog plannen vandaag?

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    waar is iedereen??

20. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ bos.. het is inderdaad erg rustig hier de laatste tijd. Denk dat het komt doordat de meeste van ons nu een kindje hebben en het daar erg druk mee hebben (Wat volkomen logisch is)

Volle maan heeft inderdaad niet geholpen. Helaas. Ik heb ook niet het gevoel dat ze snel zal komen. Ze zit me gewoon lekker te pesten met die voorweeen maar blijft gewoon zeker tot de uitgerekende datum zitten ;) (nu al eigenwijs ;) )

Deel Deze Pagina