Hai meiden, Net naar de kerk geweest, nouja een doopdienst van een vriendin.. Mijn mannetje heeft net een foto van me gemaakt, vind hem zelf erg mooi..
Toen we thuis kwamen heb ik mn kleren er onder gespuugd.. Nu even wat eten en dan naar Amersfoort naar die vriendin toe... Tot vanmiddag/ vanavond!!
Juf, Leuke foto Ben trouwens net ongi geworden (behoorlijk), hoe het voelt, alsof ik een paar dagen sit-ups heb gedaan en nu enorme spierpijn heb...
@juffie: leuke foto...oh vervelend dat je moest spugen..veel plezier vanmiddag @ukkie: ja zou kunnen inderdaad dat het daardoor komt. @sam: je was toch gister al ongi geworden?
Bos, Nee ik dacht dat ik vrijdag ongi was geworden, maar dat was 1 scheut bloed en toen tot heden niks. En net ineens onwijs veel (wat nu ook overeenkomt met mijn temp )
@ Gaby en Suus: Gezellig dagje dolfinarium @ Juffie: Fijn dat jullie er toch uit zijn gekomen wbt het kaartje Mooie foto @ Mecha: Gelukkig is alles goed met je meisje... @ Ukkie: Het zit jou ook niet mee met die voorweeën hé? hoop voor je dat jullie meisje zich snel laat zien... Dikke knuff meid! @ Bos: Toch een leuke film? mooi zo @ Sammie: ow meid toch... Dikke knuff voor jou! Hier vanmorgen al naar een kinderverjaardag geweest en straks zelf visite... Ik heb vanmorgen een rood blaasje bij Dimara op haar bovenlipje ontdekt... ben zo bang dat het een koortslip is maar zou echt niet weten hoe ze eraan komt morgen meteen even de huisarts bellen!
@mum: is het echt een blaasje of meer een velletje wat rood is...had lars namelijk ook is in het begin altijd volgens mij van het zuigen aan de fles/borst...zit het precies in het midden op haar bovenlip? veel plezier met je visite
oh je had al gezegd dat het op haar bovenlip zit...is het in het midden of niet? is er iemand in de buurt van haar geweest met een koortslip?
@ Bos: Het is echt een rood bultje en het zit als je haar mondje als een klok ziet tussen de 1 en de 2 zeg maar... Ik heb niet opgemerkt dat er iemand in onze omgeving een koortslip heeft, en buiten mijn schoonouders en mijn moeder heeft niemand haar vastgehad of echt met haar in contact geweest!
@ bos ze zegt of geirriteerde darmen of toch een heftige vorm van bandenpijn... moest wel meer rusten van dr @ mum ik hoop dat het maar een irritatie is want een koortslip op die leeftijd is wel heel sneu @ de rest auto stuk voorbanden zijn op!!! en remblokjes ook en god mag weten wat nog meer ben echt super arm de komende maanden dus heb echt geen geld voor een nieuwe ben helemaal verdrietig en hopeloos
Hai, Ik ben weer terug hoor.. Jeetje wat is het hier rustig!! @ mECHA he balen meid, het zit je niet echt mee he?! Vervelend!!! Knuff!! @ Mum Ik weet niet wat dat blaasje kan betekenen maar idd als je het niet vertrouwd even de HA bellen toch? Hier even een kleine siesta houden, ff lekker snurkie doen.. Tot later!
Hee meiden ik ben er ook weer! Toch nog een lang dagje. Kindje poepte sinds gisteren donker en vandaag weer afgevallen (7e dag) terwijl hij wel goed drinkt en heel veel plast. De verloskundige gebeld en er zitten te weinig voedingsstoffen in de BV. Ze stopt nu dus dat wordt afbouwen. 'k Moet nog 2 dagen langer heen, t/m woensdag. Hopelijk kan ik donderdag dan vrij krijgen. @Mecha, fijn dat alles meeviel! Wel even schrikken! Wat balen van je auto! Hopelijk valt het mee meis en lukt het met de centjes! 'k Weet hoe 't voelt... @Juffie, leuke foto! Balen dat je nog steeds overgeeft. Fijn dat jullie uit het kaartje gekomen zijn! Ben wel benieuwd wat het nu geworden is @Mum, als je je zorgen maakt zou ik gewoon de HAP bellen.
@ Mecha: ja idd, ik hoop ook op alleen irritatie... @ Juffie: ja ik bel morgen zoiezo even met de HA @ Red: Ow wat sneu voor dat kindje dat het nu nog afvalt! vervelend ook voor de moeder dat er niet genoeg voedingsstoffen in de bv zitten... ik hou haar goed in de gaten, als ze koorts krijgt bel ik idd meteen de hap, anders bel ik morgen gewoon met onze eigen HA, of raadt jij echt aan om de hap te bellen? @ Gaby: Was het leuk bij de Dolfijnen?
Als ze goed drinkt, alert is en temp. goed kun je prima tot morgen wachten. Temperatuur kan ook laag zijn he met een infectie, dus ik zou sowieso even tempen.
Ik ga even pannenkoeken bakken. Nog meer liefhebbers? Kleine is hier steeds actiever in m'n buik, zo leuk!
mum: was opzich wel geinig om een keer te zien allemaal.. maar was slecht weer.. en mega super druk.. wat ik wel echt leuk vond.. was de dolfijnenshow..en de walvissen show was ook wel leuk.. maar denk dat t eenmalig was
@ Red: Ja ze is gelukkig goed alert (te alert, wil niet slapen ) en drinkt ook goed vriendlief tempt nu (37.1) dus ook goed gelukkig! dankje voor je advies Lekker pannenkoeken ik heb hier net pastijtjes op! wat leuk dat jullie meisje zo actief is!! @ Gaby: Ow je was er nog nooit geweest? ik vind het ook altijd wel mooi om te zien maar ik vind de entreeprijzen tegenwoordig echt belachelijk!
mum: wij hadden kaartjes via suus met een actie va de lidl dus koste geloof ik voor 2 personen 25 euro..