jaja morgen testen, spannend hoor Heb alsmaar het idee gehad dat het niks werd deze ronde, dus.... jij hebt ook nog geen buikje zeker... ... wat heb ik toch met buikjes? ...
Elke zw test kan je op elk moment van de dag uitvoeren. Maar de meeste hcg zit in je ochtendurine (mits je niet elk uur gaat plassen snachts natuurlijk!) Vandaar dat de meeste mensen hun test smorgens doen. Als je pas net zwanger bent geeft dat het meeste kans op een positieve test. Zo dat was oma's uitleg Als ik ongi moet worden/ben, dan is mn buik enorm opgezet. Bij mij zegt het dus helaas niks. Jij kon niet weten dat ik een hekel aan dat woord heb En ow ja Kom jou idd tegen daar ja Gewoon morgenochtend testen, dan weet je meer.
hmm, en als ik nou vannacht wakker wordt en moet plassen (meestal vroeg in de ochtend, als dat gebeurd) kan ik dan beter dan testen, of gewoon wachten tot ik helemaal fit en uitgeslapen ben. Hellup... wordt helemaal onzeker!
priscilla, nu je vriend zo ver weg zit, heb je dan je blije zwangerschapsnieuws ook nog gedeeld met anderen (je ouders misschien) of houdt je het al die tijd voor je zelf?
@Marietje: ik heb toen wel getest toen ik moest plassen snachts. Had toen 4 uur geslapen en zou daarna na 2 uur weer plassen. Dus heb voor die 4 uur gekozen toen. Kijk dus voor jezelf wanneer je het langste niet gedronken en geplast hebt.
me ouders weten het ook al maar kwa vrienden nog niet dat laat ik ook even zo want die vertellen alles door en dan kan je het zelf niet meer vertellen
Ja ik vul gewoon alles netjes in, dus ook mijn slijm en de ovu testen! Het gekke is dat je normaal toch een stippellijn krijgt bij niet helemaal zeker je ei, maar hij is echt gewoon helemaal dik zal ik maar zeggen, echt een gewoon kruis met hele lijnen! Nou ja, ikheb wel eens vaker in de klit gelegen met ff wbt temp en ovu testen, de eerste maand dat ik ging tempen was dat Toen gaf ff mijn ei ook eerder dan, mijn posi test! Toen was het toch goed gegaan, want toen was ik weer zwanger, dus houd het maar er gewoon op Zolang mijn ei niet veranderd de aankomende dagen in ff houd ik het op afgelopen di Dan zien we het vanzelf wel Zou nu wel een cyclus van maar 24 dagen hebben, dat is toch niet té kort?
@Dreamer, we zullen wel zien. k zet vanavond wel vast een potje bij de wc @Priscilla, lijkt me ook moeilijk om het tegen helemaal niemand te vertellen als je er ff niet is. Ow, vat het alsjeblieft niet verkeerd op, maar in de lounge zag ik dat er een topic was voor vrouwen van militairen, misschien ook wel gezellig voor jou? (als je het zelf al niet ontdekt had haha) Maar hier ook nog wel blijven he, das wel zo gezellig @Sterretje, dat zal toch wel niet te kort zijn? Als je je ei maar hebt, denk ik...
Ja opzich is de lengte na mijn ei wel lang genoeg, gewoon 12 dagen altijd, we zien wel dus! maar spannend voor jouz eg, zou zo gaaf zijn, gelijk in de eerste ronde zwanger, wow! Grote kans natuurlijk wel nu je al 2 dagen overtijd bent! Nou ik ga duimen voor je zo, als jij morgenmaar vroeg laten weten wat het resultaat was hoor, ik ben zo benieuwd, hoop het zo voor je!
Nou ja, ik ben uitgegaan van een cyclus van 31 dagen en heb er één gehad van 37, dus..... maar ja heb wel op dag 14 mn ei gevoeld (dacht ik) Dus das al 18 dagen geleden... aaaah word helemaal gek van mezelf, als ik nog maar kan slapen vannacht! Ik weet niet of ik het al vroeg kan melden, moet eigenlijk morgen ochtend al meteen op pad. Maar laat uiteraard de uitkomst van de test hier weten!
Voor dat je weg gaat hier komen hoor, anders zitten we heel de dag in spanning Sta maar 5 minuutjes eerder op voor ons, of 10 minuten als je ook nog een feestje met je ventje wil vieren als je een posi test hebt! maar 18 dagen na je ei nog geen ongi, dat is helemaal super neiwus natuurlijk! Nou meid ik ga ervan door maar ik denk aan je hoor en ik ga duimen! Succes!
Nu ben ik nog nerveuzer! Ik zal proberen mogen nog ff te posten! Maar jullie moeten je niet te druk maken hoor!
Hahaha ja dat doen we altijd als iemand grote kans heeft en gaat testen Dusse .. gewoon ff die pc aangooien als je eten maakt en vertellen wat de test zei Denk aan oma der hart
zo tijdje geleden.. hoe is t hier? Mag in ieder geval priscilla feliciteren, bij deze, GEFELICITEERD! Nog meer zwangere in de tussentijd? IK HEB VAKANTIE! eindelijk Geen ei gehad/gevoeld
Marieetttttttjeeeeeee ... vertellllllllll Mac, jij ging ook testen vandaag toch? Dames, laat oma niet langer in spanning @Meisje: hoop dat je je ei wel gewoon gehad hebt maar niet hebt gevoeld dan deze ronde! Of weet je zeker dat je ei nog niet is geweest?
Nou hier ben ik dan... heel vroeg uit mn bed want ik kon gewoon niet meer slapen! Ik wilde niet testen om het idee van zwanger te kunnen zijn niet te verpesten, maar ja toch maar getest...... Dames, nog voor de controle streep er stond stond er een dikke vette (verticale) streep in het zwanger stukje! nog ff gewacht op de controle streep, maar de vette streep bleef. Geen twijfel: IK BEN ZWANGER! \/ \/ \/ \/ \/ \/ Ik zal kijken of ik een foto van de test in mn album krijg... Nou Dreamer, hoop dat je hart het heeft gehouden, deze oma is blij Ben vandaag een hele dag op pad (met mn ouders, hopelijk kan ik mn mond houden!) Ik kom nog wel langs, vanavond of morgen! Ps. helemaal geen klachten verder, voel me ook helemaal niet zwanger voor de rest... moet ik nou blij zijn?