@Kim: Idd, niemand vervangt haar. Het is heel normaal dat je haar mist hé. Ze is er zo lang geweest. Voor Mika is het idd leuk als je een nieuw speelkameraadje gaat halen. Wat voor hond is de pup waar je naar gaat kijken? @Sammie: Jij begint ook al vroeg Haha. Ik weet al wanneer ik mijn boom ga zetten Heel vroeg haha. Net als andere jaren, maar deze keer ietsje later.
@ Kim: ja idd dat is het ook... vooral omdat je steeds maar 3 uur slaapt en dan weer 2 uur wakker bent alles bij elkaar! Wat leuk dat jullie voor een pup gaan kijken, Quinta kan idd niet vervangen worden, maar voor Mika is het idd wel leuk om een speelkameraadje te hebben... watvoor hondje is het? het is echt vreselijk om afscheid te moeten nemen van een hond, hij/zij is toch ongemerkt een deel van een gezin! sterkte meid! Dikke knuff! @ Gaby: Goed bezig @ Sammie: kerstliedjes hahahaha... @ Hilli: haha al nagedacht over de kerstboom? jij bent ook vroeg Ik heb net een heel topic over KMA doorgespit en er zijn zo verschrikkelijk veel dingen die ik herken in Dimara! @ Kristel: is de Pepti er ook in de "1 variant"? lees op de site van Nutricia alleen over 2 (of is dat ivm promotie BV?)maar de 2 is pas vanaf 6 maanden...
@Mum: Ik hou echt van Kerst. Vind dat zo'n gezellige periode. Heb ik van mijn moeder Die gaat er ook steeds helemaal over als ze begint met versieren. Maar zo erg is het hier nog niet
@ Hilli: haha mijn moeder slaat ook helemaal door met kerst, door de versieringen zie je haar huis niet meer ik weet niet of wij een boom gaan zetten, vorig jaar was dit niet zo'n succes met de hond en de kat helaas! misschien een kleintje ergens op een kastje hihi...
ik heb ook wel zin om kerst te vieren in dit huis @gaby is jaloers want kom hier niet van de bank hihi het is ook een jack/chihuahua maar ik ind hem meer van een jack hebben dus wil haar ff zien ant ben normaal niet zo'n fan van die lange neuzen, m ika heeft echt een kort neusje
@mum: ik had zelf al het vermoeden maar de huisarts kwam er ook mee. die adviezeerde om op pepti over te gaan... de eczeem kwam bij lars ook pas twee weken geleden hoor (toen was hij vijf weken) even uithuilen samen kan ook lekker zijn. @kim: leuk bij een puppie kijken @gaby: zo goed bezig jij. @sammie: jemig nu al kerstliedjes aan het luisteren... @all: zo heb ff het hele huis kunnen stofzuigen en boven kunnen dweilen en de wc's kunnen boenen...hij slaapt nog steeds maar niet zo vast geloof ik...ligt af en toe te huilen in zijn slaap...zo sneu maar hij gaat steeds weer verder met slapen...rotkrampjes...
kim: leuk hoor een hondje..ik wil ook zoo graag een hondje.. laatst zei joey dat ik na de bruiloft een hondje mocht.. en nu is t weer misschien.. mijn conract loopt eind december af.. en als die niet verlengd word mag ik geen hondje.. volgens mij heeft hij niet in de gate hoe graag ik dit wil. k ben zo vaak alleen thuis.. en vind t dan zo fijn om een beestje bij me te hebben.. als ik eraan denk dat ik geen puppy mag.. kan ik goed gaan huilen.. hopen maar dat mijn contract verlengd word...! heb net even mijn nagels gedaan.. beetje moeilijk typen.. over 15 minuten nog even een was ophangen.. en een nieuwe aanzetten.. en dan vind k t wel genoeg voor vandaag..
@gaby: maar wat heeft je contract nou weer te maken met een hondje...alsof jij er wat aan kan doen als je contract niet word verlengt en je daarom geen beloning krijgt ofzo (misschien denk ik nu raar hoor maar zo komt het op mij over) waarom moeten mannen toch altijd zo moeilijk doen he... hoop dat je hem nog aan zijn verstand kan peuteren hoe belangrijk het voor je is...helpt het niet als je zegt dat je je vaak eenzaam voelt overdag?
@ Bos: fijn dat je ff wat in huis hebt kunnen doen! sneu dat Lars weer last heeft van krampjes! Ik denk dat wij hier idd ook de Pepti maar eens moeten gaan proberen (baadt het niet dan schaadt het niet) maar wil dit niet op eigen houtje proberen (wordt overal op internet afgeraden) maar kan ik dan beter de HA bellen of het CB, HA heeft me van de week ook al zo'n raar advies gegeven dus ben ik een beetje ontevreden over en CB tja daar valt ook weer wat over te zeggen... Waar is Dreamer eigenlijk?? @ Gaby: ik vind het ook een beetje rare "chantage" van Joey... hoop dat jij ook snel naar een hondje kan gaan kijken meid!
ja een beetje maar wil gewoon eerst ff kijken want eigenlijk vind ik iets anders mooier maar ja dat kost weer honderden euro's en zo'n echte chihuahua vind ik ook weer niks dus... lekker lastig ben ik haha toen ik mika zag vorig jaar toen dacht ik meteen ja dat is hem en ben ik een paar honderd km gaan rijden en ehb hem meteen mee genomen haha
@gaby ja idd vervelend dat je niet gewoon een hondje kan gaan kopen maar idd het kost at centjes maar moet zeggen kost me echt niet meer als 30 euro per maand dus valt wel mee toch
mum en bos: ja ik snap het ook niet goed.. joey gaf als argument dat t dan toch wel erg duur is een hond.. maar we willen sowieso een klein hondje.. t enige is dan de aankoop (hondje) en dat is eenmalig.. en 1x per jaar dierenarts voor prikken.. en natuurlijk als die ziek is ofzo.. maar t valt echt wel mee.. ik ga gewoon kei vaal zeggen.. wil zo graag een hond.. mis echt een hond... zei t laatst al.. en toen zei joey.. ja moet je toch nog wachten tot na de bruiloft.. denk echt niet dat ik hem op andere gedachte kan brengen...
kim: ja daarom.. vind ook echt dat de kosten wel meevalllen.. all: heb net de bruidssuite gereverveerd in hotel van der valk
Even over mijn zusje, Kristel, De HA had gezegd dat ze zich niet moet aanstellen, en ze niet eerder wat doen als de B12 waarde onder de 100 is. Emma, De TSH waarde was 4.68 en de T4 waarde 16, wat volgende de HA goed was. Ze willen nu niet verder onderzoeken omdat het niet nodig is.
is hondenbelasting per maand of per jaar.. of per kwartaal.. in cuijk is t 52 euro.. maar ja per wat..?
aaahhhhh ik word gek.... als ik Dimara weg leg (ze slaapt in mijn armen) is ze wakker en begint ze te krijsen, pak ik haar weer op vallen meteen haar ogen weer dicht en slaapt ze weer diep....