Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, dat is alleen dit jaar nog, na januarie word het weer rustig gelukkig:) ja hij vind het vreselijk maar ja hoort bij zn werk he..
    Kun je smiddags nog wel een beetje bijslapen? of wil Dimara nu ook niet goed slapen? lekker hoor weekje weg :d Ik wil ook nog ja, maar we moeten even kijken hoe het uitkomt, heb mark zn rooster hier niet eens haha.

@Juffie, eetse en succes bij de vk

wat gaan jullie eten? Ik ga herfststampotje maken. met aardappels, wortels, appels, ui en verse peterselie , peper en zout , jummie :D

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

whahaha de leeftijdsgrens heb ik al kunnen verlagen naar 12 weken :D

3. gaby1986

ukkie: nou hopen maar dat je er nog een klein beetje ontsluiting bij krijgt dan.. dan heb je heel snel je kleintje in de armen

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: balen zeg dat je nog niet ingeleid kan worden, hoop dat het donderdag wel
    lukt!

@ emma: ow gelukkig ik dacht dat het een heel jaar zo ging! hoop dat julli ook nog
    lekker ff weg kunnen met z''n 3tjes! Ik slaap overdag niet meer... Dimara laat dat niet
    toe hihi en heb het ook niet echt meer nodig gelukkig, als ik de rest van de dag gewoon
    maar rustig aan doe!
    klinkt lekker dat stamppotje van jou! hier wordt het een vlugge hap, vriendlief is laat
    en krijgen vanaaf visite!

@ bos: heb gebeld en voor vragen voor de verpleegkundige wordt je binnen 4 uur terug
    gebeld... ben benieuwd!

5. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Ukkie

Wat balen zeg :( hmmm dit schiet nu ook niet op he?! Ik heb het echt wel met je te doen!!!
    Nou we duimen dat er snel ontsluiting bij komt!!!
    Geeft trouwens niks dat je niet reageert, kan me voorstellen dat je er ff doorheen bent als je twee uur :( hebt moeten wachten op niks....
    Eeetse!

Klinkt erg lekker dat herfststamppotje!!! Wij eten dus spinazie, is goed voor me.. Ik merk trouwens dat ik nog steeds (even afkloppen) geen problemen heb met mn stoelgang.. eet wel veel winterpeen en andere vezelrijke dingen..

6. @ ukke wat balen zeg. Hopelijk is het donderdag beter.
    @ all hallow!!!

7. gaby1986

zo heb 8 kandidaten klaar staan hier op internet voor als joey thuis komt :D
    ben blij nu... :) kan niet wachten tot hier een hondje is...

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @gaby: beter gaat de goede kant op dus

@ukkie: he bah hopen dat het donderdag wel zover is dat je ingeleid mag worden..

@mum: oh oke binnen vier uur. hadden ze dat niet ff gelijk kunnen zeggen...

@emma: he bah moet hij zo vaak weg...lars was vanochtend om half 8 wakker....toen geslapen van 1 tot 3 en ligt nu net weer sinds 10 minuten te slapen...tussen door alleen af en toe zijn ogen dicht gedaan maar niet langer dan 5 minuten achter elkaar

ik eet kroten, boomstammetjes en gekookte aardappelen..

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hee meiden ik ben er ook weer!

@Gaby, leuk! Wij hebben hier een boomer (Shih tzu x maltezer). Inenting is hier 40 euro geloof ik, 1x per jaar. Vorig jaar waren we minder kwijt maar 'k denk dat ze toen geen consult hebben gerekend. O ja anaalklieren legen zat er ook gelijk bij in.
    Als je wel een pup krijgt, zal ik je als tip geven om voer te kopen op lam en rijst basis (na de puppybrokken). Deze hondjes hebben vaak een voedselallergie. Wij hebben 'm nu op de brokken van de C1000, 5,39 geloof ik voor 3 kg en daar doet hij 2 a 3 maanden mee.
    Vergeet niet dat je hondje ook naar een trimsalon moet, tenminste zelf doen is hier geen optie haha. Zit rond de 40 euro per keer en hij gaat ongeveer 1x per 3 maanden heen, in de winter wat minder vaak.
    Voordeel is dat ze niet verharen. Wel moeten ze geregeld onder de douche, hier meestal 1x per 14 dagen.

Ik zou ook voor een pup gaan. 't Duurt vaak wel even voor ze helemaal zindelijk zijn, hier heeft het in totaal een half jaar geduurd voordat hij niks meer deed (nu gaat het heel soms een keer fout, met name toen ik net zwanger was). En tot een jaar heeft hij aan spullen geknaagd (maar nu dus ook weer af en toe nu ik zwanger ben). Blijkbaar krijgen ze dat aardig mee.
    Maar verder is 't een schatje! Heel aanhankelijk, sociaal en makkelijk.

@Ukkie, vervelend meid dat je nog weer moet afwachten!
    @Emma, maar even goed uitzieken!

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ryanne: Haaai meis :) hoe is het Frédérique vergaan op de créche?

@ Gaby: Hoop dat tussen die 8 jullie toekomstige hondje zit!

@ Bos: ja dat zei ik ook al idd.. Moet je alleen eten?
    Lars heeft niet veel geslapen dus vandaag?

ik zit nog steeds in mijn pyama,*schaamt zich kapot* ben er niet aan toe gekomen om me op te frissen
    en kleren aan te trekken omdat Dimara meteen ging krijsen als ik haar weg legde...
    nu wacht ik wel op vriendlief dan kan hij haar even overnemen en kan ik even douchen
    en omkleden!

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @mum: nope we eten samen...vanavond visite voor de verandering...mijn tante gaat twee bakerzakken maken vanavond beter...scheelt een hoop geld..

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: ow gelukkig :D omdat je zo zei: ik eet.... :) hier ook visite, mijn grote vriendin!!
    beter dat je tante 2 bakerzakken gaat maken, zal idd een hoop geld schelen!! hier geen crea bea in de buurt helaas :p

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Vriendlief is trouwens vanmorgen om half 7 begonnen en is nu nog niet thuis :( normaal werkt hij van half 8 tot half 5... hoezo overwerken!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben er vandoor, vriendlief is thuis!!

fijne avond allemaal!

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Grrr
    Wij hebben een tijd geleden een vuilniszak vol met babykleertjes van onze nicht gekregen voor Chanell..
    Dus ik zou op zolder de kleertjes uitzoeken welke ze binnenkort wel aankon..
    Kom ik op zolder, zak weg!! We hadden laatst de zolder samen opgeruimd..En ik ben nooit geen babykleertjes tegengekomen..Heeft mijn vriend alle vuilnis zakken (inlcusief die zak met babykleertjes) weggedaan..
    Die liggen dus nu in de humanabakken..:x
    Ik ben echt kwaad op mijn vriend..Hij gooit zonder pardon alles weg..zonder in die zakken te kijken..!
    Ik vind het ook zo sneu voor zijn nicht :( als die nou vraagt van nou past dit en dit al? Wat moet je dan zeggen?!

16. gaby1986

chamaro... jeetje zijn mannen nou echt overal hetzelfde..

mijn vriend heeft al mijn knuffels van vroeger toen ik baby was enzo.. ook ''perongeluk weg gedaan, zaten ook in een vuilniszak.
    en al mijn schoenen.. die zaten in een grote doos.. hij dacht dat t troep was.. en heeft dat ook weggedaan..

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @gaby..Zonde zeg knuffels van vroeger en schoenen!:$
    Jeetje mannen zijn idd hetzelfde!
    Ipv dat ze het even vragen of dat weg kan of niet..NEE HOOR..;)

18. gaby1986

chamaro: ach ja.. t zijn en blijven mannen hé... :(

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    *KLAAGMODES AAN*
    Heb nu dus ruzie met mijn vriend!
    Volgens hem ben ik lui en vreet ik niks uit!:$
    Ik stofzuig en dweil elke dag, ik ruim zijn troep op, ik hang en vouw de was op, ik zet de wasmachine altijd aan!! Ik zie mijn vriend deze dingen echt niet doen. Hij laat het net zolang liggen totdat ik het doe..! OH JA ik zorg ook nog voor Chanell!
    En dan wil hij beweren dat IK LUI ben?!
    Nou het moet toch niet gekker worden..:x
    Ik ben nu echt zooo kwaad zeg! Ik heb wel tig keer gezegt wat ik hier allemaal doe in huis en het maakt hem geen donder uit :(
    Als hij zo door gaat dan ga ik weg en dan merk hij na een tijdje wel dat hij niet zonder mij kan!
    *KLAAGMODES UIT*

20. gaby1986

chamaro: jeetje wat is dat nu weer... waarom zegt die dat??

Deel Deze Pagina