Meiden!!! Het was super bij de verloskundige!! De baby is niet meer te dik Het weegt nu 1600 gram wat keurig is voor de leeftijd. Het hoofdje ligt al netjes naar beneden en de voetjes bij mn ribben hahah (hadden we nog niet gevoeld ) ennuhhh ik weet nu waar hij/ zij zn kontje heeft geparkeerd.. Ze liet de kleine ook nog in 3d/4d zien echt weer zo gaaf!! Hij lag lekker te slapen en vond die aandacht niet nodig.. We kregen een handje voor het beeld en nog een gaapje te zien lol lol.. Ik heb een foto waar je zn gezichtje ziet en waar hij heel kribbig kijkt!! Kortom helemaal happy met de hele situatie Het was fijn om ons kleintje weer even live te zien
@Juffie: Hij? Weten jullie nu of het een jongen of meisje is? Of zeg je gewoon hij zonder het te weten?
@chamaro: pfff zeg wat een lullige opmerking dat je niks doet zeg...gewoon een paar weken zijn was laten liggen en het hem zelf laten doen misschien dat hij dan door heeft wat je allemaal doet in huis... @gaby: jee 3 hondjes bezichten...fijn dat joey bijgetrokken is @juffie: jee alles goed fijn om te horen @sterretje: he meid hoe is het met jou.. @all: zo visite is (bijna) weg...kwamen 3 collega's ipv 2...krijgt er nog 1 een rondleiding en de rest is al weg...lars zijn bakerzak is nu bij mijn tante en hij is al 1 keer wakker geworden dat doet hij anders nooit...hoop dat het geen teken is dat het een beroerde nacht gaat worden....duimen jullie mee dat hij ook vannacht doorslaapt..
@bos Ja dat kan ik wel eens doen ja Zei vanavond tegen hem..als ik nu weg ging dan wordt het binnen de kortste keren een puinhoop en dan zou je me gaan missen..Omdat IK hier ALLES opruim! :x waarop hij antwoorde ik zou je sowieso gaan missen want ik hou van je.. Grr ik kan hem ook nergens op terug pakken he.. Hij heeft overal wel een antwoord op. Ik wil hem gewoon terug pakken zodat hij waardeerd wat ik hier allemaal doe in huis..dat hij beseft dat ik helemaal niet lui ben..Dat hij inziet dat ik het echt wel druk heb op een dag.
Bos, omdat ik het idee kreeg dat het niemand zich intereseerd wat ik zeg... En ja ik had eerst hevige buikkramp. Maar het zal wel niks wezen en zit ik me gewon druk te maken om niks...
@chamaro: denk wel dat hij het waardeert hoor.. mannen laten dat gewoon niet zo duidelijk merken.. doet die van mij ook nooit.. leuke hond zeg ziet er lekker gevaarlijk uit @bos: gelukkig is de visite weer bijna weg weer eindelijk rust @juffie: ben benieuwd of je je verpraat hebt haha @redd: ook echt een scheetje die van jou :d ik ben zo dol op hondjes.. @all: ik mag morgen mee naar de puppy's.. ga ik kijken of er een leuke bijzit voor gaby ben benieuwd
@sammie: zo moet je niet denken meid...ik reageer toch ook (al is het wat later omdat ik niet alles kan onthouden sorry) of telt dat niet...
@suus: misschien zijn je foto's te groot...moet je ze eerst verkleinen en dan opnieuw proberen... ben nu echt weg...
dit zijn mijn hondjes.. je moet wel even de link aanklikken.. De een is een shi shu/ maltezer (maar denk dat er ook york in zit) en de andere is een engelse bulldog zijn mijn schatjes
@suus Nou ja mischien wel ik weet het niet..Hij zoekt het nu maar mooi even uit! Ja lief he!! Neeee mijn hond ziet er toch niet gevaarlijk uit hij is heel erg lief en is eerder bang voor dingen die hij niet kent(kennelsyndroom) Te lang bij zijn moeder gebleven zeg maar.. Het is echt een schatje Wauw jij hebt schattige hondjes!! @sammie Ai buik krampen Hoe gaat het nu met je? Nee zo moet je echt niet denken hoor meid! Ik lees soms wel eens iets over het hoofd Sorry daarvoor..