ik vind het juist altijd zo vies als ik de volgende dag nog sperma lek haha...vind ik echt een voordeel van condooms dat ik niet met de rotzooi zit zeg maar oh nee moet er ook niet aan denken hoor als lars bij ons op de kamer zou slapen....nee blij dat hij in zijn eigen kamer ligt hoeven we daar niet op te letten..zou het ook niet kunnen als hij bij ons zou liggen hoor...vond het van het weekend al gek dat ik hem hoorde in de kamer ernaast zeg maar...
@ Bos: Ik vloei geen bloed meer, alleen nog af en toe een beetje honingkleurig slijm... als we nu al wat zouden doen, zouden we ook nog niet all the way gaan hoor... lekker hoor een koppie thee Dat is idd een voordeel van condooms... maar het gevoel wat je hebt zonder weegt daar dan weer niet tegenop
*bos schenkt een kopje thee in voor mum* vies praatje misschien maar ruikt dat bij jou ook zo zuur? ik had dat wel namelijk...blij dat ik daar ook weer vanaf ben zeg bah..
@ Bos: nee dat is mij nog niet opgevallen, had het er hier nog niet over gehad omdat het idd een vies praatje is, maar jij hebt dat dus ook gehad dat honingkleurige slijm? was al bang dat ik weer iets raars had... thnx voor je koppie thee
Zo ben weer terug van het cb.. Prikjes gingen wel goed alleen ze moest zo erg huilen dat ze niet meer hapte naar adem haha..De KA die blaasde haar even in het gezicht en toen haalde ze weer adem haha..Chanell die liep gewoon rood aan..Wel zielig.. En nou het gewicht en de lengte!! Chanell weegt.....(trommelgeluid) 6935 gram en is 59.5 cm Dus het valt gelukkig mee Ga even eten koken! Mijn vriend en ik hebben alles weer goed!
@chamaro: fijn dat alles goed was met chanell en dat jullie het weer goed hebben gemaakt @knarboor: aha ik snap het..
@ Bos: Hihi vandaag heeft ze een slaapdag geloof ik gelukkig kan ik haar beter wegleggen als gister... 6 voedingen gaan we niet meer redden vandaag, maar ja @ Mariss: Dat heeft Dimara dagelijks... moet haar soms meerdere keren per dag in haar gezichtje blazen omdat ze geen adem meer wil halen in een krijsbui... bijna 7 kilo is ook flink toch? maar valt idd mee bij wat je verwacht had fijn dat alles weer goed is tussen jou en je vriend!
@mum: slaapt ze ook niet door als je haar een fles geeft...lars wel namelijk ideaal haha vervelend zeg dat ze zo overstuur is dat ze geen adem hapt..wel lekker dat ze een slaap dag heeft...komt vast door het weer lars heeft ook een slaap dag...hij is nu wakker en kei vrolijk zo lekker als ze uitgeslapen zijn en geen pijn hebben...dan is het zo'n lekker ventje..
@ Bos: nee haha was het maar zo'n feest dat ze doorsliep tijdens de fles idd ideaal... Ja ik durf niet eens naar de wc als ze een huilbui heeft en ik alleen met haar ben, omdat ik bang ben dat ze zo over haar toeren gaat! lekker hé als ze zo tevreden zijn... Dimara ligt dan ook echt te keuvelen, in haar eigen handjes te knijpen en ze te bestuderen enzo
Hoi meiden, Yeah we zijn weer in de lucht Nee ik heb me niet versproken, weet nog steeds niet of het een hij of een zij is Ik wil het ook niet weten Maar uhh ik zeg al tijden hij, dus das niet zo gek toch? Ik zal zo de 3d/4d echo even inscannen echt droppig! Hier vandaag geen nieuwtjes?
Mum & Bos.. fijn dat ze zo lekkere slaap dag hebben en dat ze dan lekker vrolijk zijn! Ik denk ook dat het door het weer komt. manlief is net thuis en ik ben net uit bed! erg he! *schaam, schaam* chamaro.. het valt dus al met al mee.. 7 kilo dat is een net gewicht! all.. wat eten we vandaag?? Hier wordt het pizza.. erg he.. maar wel lekker.. Casa di mama!
Hoi meiden, Hebben jullie de nieuwe Wij jonge ouders al gelezen? Daar staat een artikel in over jong mama zijn, dus niet nu al kinderen maar bewust in de 20 en kinderen Past wel bij ons topic he? @ ukkie Ik eet boerenkool stamppot, had ik nog in de vriezer.. Eetsmakelijk met je pizza!
@ Juffie.. hmm heerlijk boerenkool! Ga ik mogen maar eens maken! Wat een rot pizza! Blijf helemaal aan het folie plakken en ligt nu uit elkaar.. deze nooit meer!
@ juffie word spannend nu he omdat jij het ook niet weet, wij ook nie maar word steed benieuwder @eten we zijn alweer klaar en afgewassen en brood voor morgen klaar gemaakt, manlief is naar school ik heb een pedicure klant en daarna vergadering van de kerk dus tot morge n
goedemorgen.. leuke foto's van hondjes voorbij gekomen zag ik.. k zal er even een van puk showen als t lukt.. ben helemaal happy. vandaag gaan suus en ik even naar de dierenarts voor z'n prikjes.. en nog even bij de dierenwinkel wat kopen.