@ Bos: Ja ik wikkel haar nu gewoon nog in de badcape, en vanavond gaan we de puckababy ophalen, ben benieuwd hoe ze het daarin doet... Ik hoop ook echt dat de Pepti aanslaat, dan weten we in ieder geval wat er aan de hand is! Ik moest nu gewoon hier in het dorp naar het CB dus kon gewoon lopend, maar de inbakerverpleegkundige die zit alleen op het CB een dorp verderop en dat is net ff te ver om te lopen! Ow ja de fotograaf... zou wel heel leuk zijn als Lars er lachend op staat! ben benieuwd... En is het de minimonkey? mijn Jas is trouwens ook binnen, maat L is nog niet heel veel groter helaas, maar hij zit beter als de M dus we doen het er maar gewoon mee! ik zit even te twijfelen wat ik zal doen, ik moet de Pepti gaan halen en moet nieuwe infacol hebben maar dat hebben ze hier in het dorp niet, wil dus eigenlijk even de auto pakken (5 min naar volgend dorp) maar heb nog niet eerder gereden, eens moet de eerste keer zijn natuurlijk en ik wil Dimara eigenlijk z.s.m aan de Pepti hebben!
Hoi meiden word de 3e keer dat ik mijn bericht typ (via de iPhone) mijn laptop is kapot ff snel dan we hebben de pup maar kan geen foto laten zien zometeen naar cb voor ayden zijn eerste spuitjes vind het doodeng
@ Kim: balen zeg de laptop kapot... wat leuk zeg een pup erbij succes bij het CB met de eerste prikjes!
@kim: leuk een pup en eerste prikjes spannend. @mum: als jij denkt dat je weer kan rijden zou ik het doen hoor...hoe eerder hoe beter (de pepti) maar je moet wel voor jezelf nagaan of het veilig is in de auto nu. @minimonkey...nou wij hebben dus helemaal geen grote box en toch zit dat ding hardstikke strak als ik hem gebruik als hangmat...baal er een beetje van...vind het wel tegenvallen en heb het idee dat het er op het plaatje veel groter uitziet (waar hij in kan liggen...)
@ Bos: balen zeg dat de minimonkey tegenvalt, dat is het jammere van online kopen, dat je het niet eerst kan zien... ik voel me prima en als ik denk dat het niet gaat stop ik gewoon... hoef ook niet over de snelweg ofzo dus dat scheelt al!
Gelukkig er is weer wat gekletst ik voelde me al erg alleen @ Bos past Lars wel goed in de minimonkey? Ik heb altijd het idee dat het niet zo goed werkt voor grote en/of zware kindjes. Zeker een hoop honden hier in dit topic. Hier ook 2 konijnen, en een kat. Zijn lieve beestjes Hopelijk staat Lars leuk op de foto! Heb je er weer 1 voor op canvas bij de Hema @ Mum dat scheelt wel enorm dat ze zo meegaand waren op het cb. Zou gelijk met de pepti beginnen. Hoe eerder hoe beter zeg maar. Dus maar ff snel met de auto gaan Ben benieuwd hoe dat inbakeren gaat bevallen. @ Kim balen van je laptop, wat doet ie niet meer? Of start ie helemaal niet meer op? Leuk dat jullie een nieuwe pup hebben, ben benieuwd! Ahh arme Ayden zijn eerste prikjes, succes!!! Oef, ik heb nog genoeg te doen eigenlijk maar nergens zin in.. maar ga zo toch maar eens zin maken om wat te doen. Het wordt langzaamaan een beetje een rommeltje!
Ik weet wel bijna zeker nu dat de kleine is ingedaald.. ik voelde eerst altijd dat gedraai van zijn hoofd beneden dat was heel vervelend nu is ie alleen nog aan het boksen vooral, af en toe komt er een kont naar buiten lijkt wel en nog wat bulten die hoger zijn, gok van de knietjes en hielen. De harde buiken worden minder zal ook wel zijn omdat ik zo lui achter de pc zit..
hoi nen! dees hup *geeft een schop onder der konr* @all lag ff te slapen op de bank gaat de bel weer zon domme vent van eneco grrr
Hoi Dames, hoe gaat alles hier?! Hier gaat alles goed afgelopen weekend spannende momenten gehad. had weer bloed in mijn urine. was gelukkig niets ernstig. schrok me wel rot, het was dik en veel. heel eng. als ik het de volgende keer weer heb, moet ik terug komen. ook kregen we verschrikkelijk nieuws... we kwamen vrijdagavond thuis van pokkeren, echt een superavond gehad. lag er een briefje in de bus, waar op stond: u dier is dood, wij van de dierenbescherming hebben u kat in de container gelegd.. gr Wilco. hoe hard, maar hij is teminste thuis.. heb zooo gehuild.. weer mijn kat dood....hele nacht niet geslapen.. volgende dag hebben we Meza begraven in de tuin. Ik mis hem echt heel erg.. mijn bandiet, sloper, turner.. Van het werk heb ik te horen gekregen dat ik tot de kerstvakantie mag blijven ..joehooeee!! echt zooo beter.. schilt weer.. Hoe gaat h et hier met iedereeen??? met jullie beebs?! nieuwe zwangere?? zal proberen weer wat vaker mee te lezen..!!
@ Nen ik vroeg me al af waar je laatst bleef, toen je zei dat je die avond mee zou gaan kletsen.. Hoe gaat het?? Heb niet meer gehoord wat je verder hebt gedaan met de FA.. @ Matta ik dacht deze week ook al jij bent al weer ff niet meer geweest.. wat gek al dat bloed, zeker weten dat het niks was?? En wat zielig van je kat echt erg is ie doodgereden ofzo? Laat je je katten altid buiten eigenlijk of was ie ontsnapt (herinner me nog maar een beetje vaag sorry). Wel gek dat ze een kat in de container hebben gelegd.. hebben jullie hem er weer uit moeten graven toen.. Wel fijn dat je nog even op je werk mag blijven, tenminste zekerheid tot de kerst he. Er zijn nog steeds geen nieuwe zwangeren helaas, we wachten met smart want het wordt tijd dat er weer een paar bijkomen, eigenlijk gewoon alle meiden die nog niet zwanger zijn hier. @ knarboor bedankt voor die blauwe plek Jij nog wat gedaan verder, wat moest die vent van de eneco? @ Mum gelukt met de pepti? Ik gooi net snel wat makeup op me gezicht moet zo nog naar de apotheek en enkele boodschapjes halen. Gisteren hadden we voor 10 euro boodschappen gedaan (veel drinken gehaald), het bezuinigen op boodschappen gaat dus goed.
@ matta, wat een vreselijk nieuws!! Sterkte meid *dikke knuff* @ desiree, ik dacht die avond na het eten 'doe ff mijn ogen dicht' maar toen ben ik heel diep in slaap gevallen haha. En daarna weer druk. We hebben veel feestjes enzo de laatste en komende tijd. En stage is ook druk en vermoeiend.. Wat de FA betreft heb ik even geen actie meer ondernomen. Heb sinds vorige week waanzinnige pijnlijke (.)(.) dus ik denk dat mijn ei inmiddels wel is geweest. Dus ik wacht nu even af wat er op mijn 'nod' gebeurt. En anders is mijn nod waarschijnlijk een week later...
@ bos, hoe gaat het met Lars? DOet hij het goed op de andere voeding? @ knarboor, zware laatste weken?
Ben weer trg ayden heeft zich heel goed gehouden hij huilde heel even en slaapt nu in de maxicosi vond het wel heel sneu hij weegt nu trouwens 5040 Gr en 54,5 cm dus goed gegroeid @ desiree ook al zo'n rommeltje hihi hier ook de stekker van de accu ziet tie niet dus heb een lege batterij en nu gaat tie niet meer aan hopelijk werkt de stekker/oplader van mijn broertje op die van mij @ nen hoi meid tuurlijk waarvoor zou je je niet meer mogen vertonen? @ bos jammer dat de minimonkey tegen valt @ matta sterkte meid maar waarom gooien ze hem in een container dat doe je toch niet??? Ga zo is ff eten maken. We eten chicken tonight lekker makkelijk gister ben ik trouwens bij de osteopaat geweest en hij had wel wat blokades dus daar heeft hij aan gewerkt en hij overstrekt zijn nek heel erg dus moet nog een paar keer trg pfff nu heb ik pijn aan mijn vinger van die iPhone hihi
@dees Ja normaal laten we de katten altijd buiten. we laten het raampje open staan, zodat ze naar binnen en naar buiten kunnen. de buurvrouw, heeft onze kat geindentificeerd. en heeft een handdoek gehaald en een doos, waar hij in kon. want hij leefde nog na de aanrijding.... hoe voel jij je?! @Nen dankje wel, hoe gaat het met jou meid?
@ kim, omdat ik hier nog maar zo weinig ben haha. @ matta, met mij gaat het goed. Ben erg druk op stage en moet daarnaast ook nog wat kleine zaken voor school afronden. Ben eerlijk gezegd wel toe aan vakantie!