Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha maar volgens mij is lars ook wel een alles eter hoor haha

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @bos daar ook al zo'n druktemakertje dus :D hier nog een die niet wil slapen en klaar wakker is

@kristel idd nu rustiger aan doen maar ja je weet het in je achterhoofd maar een kleintje is nou eenmaal veel werk en dat remd je niet he ;)
    toch aan jezelf denken he anders ben je straks verder van huis

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ga ik zijn fles maken ligt hij te slapen in de wipstoel...

4. @ Kristel vervelend he dat rustig aan moeten doen. Vandaag even lekker rusten, Kimo neemt het wel over ;)

@ Kim dat is moeilijk dat ie weer naar een ander moet, maar wat Kristel zeg, beter nu dan later nog. Goed idee van dat gastouderbureau.

@ Bos dat is balen van die bhv, nou ja 1 dagje dan ben je er weer vanaf.. wanneer begin jij weer met werken eigenlijk..

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @knarboor, heb je wel een buddy?

@Desiree, wel beter denk ik als je niet meer gaat werken!

@red, zo fijn zijn als je werk niet belt..

@bos , ja dat is ook zo, eerst als ik ging douchen en hij huilde ging ik er snel heen in mn badjas, maar nu ga ik eerst even gewoon douchen.. tja anders loop je de hele dag in je badjas haha. Als er verder niks aan de hand is kan ie best 5 minuten huilen..kom ik nu echt niet onderuit.
    Lars heeft ook niet lang geslapen trouwens..
    Jij plannen vandaag?

@Kristel,dank je :) ach ik red me wel hoor, als ik er ècht doorheen zit ga ik mn moeder wel bellen om op te passen dus heb nog wel wat achter de hand gelukkig.
    Doe maar even rustig aan jij ;) Geen dingen tillen enzo he

@administratie, ik doe hier ook alles,ik vind het niet erg om te doen, had ook bijbaantje in de boekhouding gehad ;)en ik studeerde bedrijfseconomie, saai he :p hahah

@Debby, wat sneu voor levi! even in de gaten houden en morgen even vragen idd..

@sam, succes bij de tandarts!

@Kim, goed idee om dan thuis te werken :) Wel leuk denk ik!
    Als het niet wil met het hondje kun je hem idd beter nu weg dan ipv van over een poos nog.. nu is hij nog klein en kan nog goed ergens anders wennen, lijkt me ook eng voor met de kleine!

@all, Jorick heeft even geslapen, dus ik ben snel door het huis geracet , even de franse slag erdoor haha, lag me toch een berg stof boven:) Net was ie wakker met krampjes , nu ligt ie geboeid op het voedingskussen eigen huis en tuin te kijken;).Zometeen na de voeding even een flink stuk wandelen, hopelijk gaat ie dan weer doorslapen hihi

6. Haha eigen huis en tuin.. vroege interesse :p

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    emma: hij heeft een half uur geslapen. fles zit er weer in ga hem zo maar weer op bed proberen...lekker dat je ff wat hebt kunnen doen. ik ga naar een vriendin vanimmdag ff wandelen

8. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ kim wat een poepjesss zo naast elkaar heel schattig beide whaha

9. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ all ik heb echt meer dan 500 berichten terug gekeken maar ik zie niks staan van dreamer.. nu zie ik wel wat reacties naar haar toe maar ??? verder geen post van haar wat is er aan de hand?? ik begrijp dat hetniet goed gaat maar??? ik zoek me rot kan iemand me erop wijzen?

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Pffff jullie hebben veeeeel gekletst...

@ Suus: Jeej jij hebt een druk dagje achter de rug meid! denk je wel een beetje
    aan jezelf en jullie meisje?

@ Ukkie: Ow dat is ook "toevallig" dat je moeder daar ook last van had...
    idd maar even aangeven, misschien zit er een kern van erfelijkheid in!
    Hoop idd dat je gelijk hebt en jullie meisje er dit weekend is...

@ Kim: Nee dat lijkt me idd niet goed nee als hij zijn hoofd zo naar achteren gooit...
    ik vroeg het omdat Dimara dat ook doet na haar flesjes... (nu moet ik zeggen dat
    ze het bij de pepti flesjes minder doet, of dat toeval is weet ik niet maar we zullen zien)
    Luna is een mooi hondje zeg :D echt een dotje! wat ligt ze lief zo bij Ayden!
    Na de meeting (en ik Mika dus gezien had) zei ik tegen mijn vriend dat ik er met de tijd ook
    een klein hondje bij wil en dan ook een kruising jack x chihuahua :p
    Dimara is trouwens geboren met precies 42 weken ;)
    Hihi jij moet een wijnkelder aanleggen :p

Even een vraagje hé als jij nu op kindjes van een ander gaat passen bij jou thuis,
    hoef jij dan geen extra papeieren te halen omdat jij al diploma's hebt in de kinderopvang?
    ze zijn daar nu toch zo mee bezig dat een gastouder tegenwoordig gediplomeerd moet zijn
    omdat anders de ouders van de kindjes geen vergoeding meer krijgen van de belastingdienst?

Wat Jammer dat het niet lukt met Ayden en Luna, is er geen bekende die er een pup bij willen?

@ Nen: Jullie ook nog even lekker samen weg begin November? waar gaan jullie naartoe?

@ Dreamer: Ik heb er geen woorden voor meid! heel veel sterkte voor jou en je man!!Super Dikke knuffel meid!!

@ Emma: heb je al enig idee wanneer je je rijlessen weer op gaat pakken?
    ik heb ook in 2 etappes mijn rijbewijs gehaald heeft ruim een jaar tussen gezeten
    toen ik weer in de auto stapte voelde het meteen weer vertouwd (al moet ik wel zeggen dat
    ik in de tussentijd wel heel stiekem af en toe in de auto van mijn vriend reed op verlaten weggetjes :p)
    Ik heb nooit iets gevoeld van de ruggenprikken... vreemd dat jij er nog last van hebt!
    ik moest zelfs nadenken waar dat korstje van kon zijn op mijn rug hihi...
    Leuke babyschommel :D
    Fijn dat Jorick zo lekker heeft geslapen!

@ Dees: Thanx voor het doorgeven van het goede geboortegewicht van Dimara ;)
    Rustig aan doen hoor jij met die harde buiken allemaal, ik geef je man groot gelijk dat hij
    zegt dat je maar moet stoppen met werken!

@ Wendy: Welkom :)

@ Gaby: haha zie je, de aanhouder wint :p

@ Bos: okeej ook infacol? heb je het idee dat het werkt? vind Lars het ook zo lekker? Dimara vind het heerlijk!
    Die mannen schijnen af en toe nog niet te begrijpen dat wij het best zwaar hebben met de zorg (24 uur per dag) voor
    zo'n kleintje... hun hebben het "makkelijk" kunnen nog een paar uurtjes per dag gaan werken!
    heb er gisteravond ook even een gesprek over gehad met vriendlief...
    dat het voor hem allemaal niet veel veranderd is, hij kan bijvoorbeeld gewoon zeggen: ik ga even douchen...
    terwijl ik aan hem moet vragen, wil jij even blijven zitten met Dimara dan kan ik ook even douchen!
    Bah BHV ik vind dat altijd zooo voor schut... maja het hoort erbij!

@ Kristel: Wat goed zeg dat Yentle zo lekker doorslaapt, en jullie nu zelfs tijd hebben om lekker saampjes
    een dvdtje te kijken, dat gaat hier nog niet lukken...
    tjee die pijn, dat is toch niet normaal?

@ debbY: Wat sneu zeg dat Levi zo hoest... ik zou hem idd even meenemen naar de huisarts...

@ sammie: Zwaai :D succes bij de tandarts meid!

11. Mecha

Mecha Niet meer actief

@ all en vooral dreamer.. ik heb het al gelezen ik heb het gevonden maar jeetje meid wat erg ik zit gewoon met kippenvel over me hele lichaam:( vind het zo erg dat jullie dit moeten meemaken vrezelijk heel veel sterkte voor jou en je hubby en een dikke knuff

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mum: in het begin vond hij het vies maar nu vind hij het heerlijk haha...

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    jeeee wat een reactie zeg...

Nou de puckababy is geen succes, mevrouw heeft er nog veel te veel ruimte in om met haar armen te maaien! die gaat dus linea recta terug op MP, vanavond gaan we een Pacco inbakerdoek ophalen, ook via MP hoop dat dat beter gaat!
    gelukkig hadden we al door dat ze te veel ruimte had en heb ik haar vannacht maar gewoon weer in de badcape gewikkeld...
    ze heeft weer heerlijk geslapen van 23.00 tot 4.00 en toen weer tot 8! ons meisje kan echt klok kijken :p

ik ben er trouwens sinds vanmorgen echt van overtuigd dat ze nu echt gericht lacht!! ze was zo vrolijk en tevreden ze heeft echt een half uur flink naar me gelachen steeds :D Heerlijk!!!

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Haha even wennen dus, geef je 'm 1 of 2 pipetjes? Dimara krijgt er 1 voor de
    voeding en dan smeer ik tussendoor nog wel eens wat op haar speentje zodat ze die even
    vasthoudt!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ow ja heb net via de post het gratis mutsje van Simplycolors.nl met haar naam erop binnen gekregen :D hij is echt leuk! en een bon met 15% korting dus zal eens kijken...

16. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ emma ja heb sam als buddy:)

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mum: ik geef ook 1 pipetje voor de voeding...leuk dat mutsje...wist niet dat je dat gratis kon krijgen...

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: Ja ik wist het eigenlijk ook niet, k dacht dat je dan een geboortekaartje moest opsturen... maar ik kreeg een mail en heb het maar ingevuld :p hoefde ook geen verzendkosten te betalen!
    misschien kan je er alsnog 1 aanvragen voor Lars...
    Je mag eventueel verhogen naar 2 pipetjes hé als hij hevige krampjes heeft of last heeft van lucht!

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mum: ja misschien kan t inderdaad alsnog. ik geef soms wel eens twee pipetjes maar heb niet t idee dat dat beter werkt..

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mum: staat alleen nergens op de site of wel?

Deel Deze Pagina