Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: ow okee, ja dan heeft het idd niet zoveel zin...
    bij rainbowbabies.nl moet je een geboortekaartje opsturen zie ik net, kan je ook een "gratis" mutsje krijgen... kan nergens iets vinden over een gratis mutsje bij Simplycolors... k zou dus niet meer weten hoe ik dat nou geregeld heb hahaha...

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    kim: gaat goed man ayden heeft al 28 stemmen...lars pas 1 haha van sammie

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    nee ik kan op die site ook niks vinden... k zal eens in die mail kijken...

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mu: haha doe je toch goed hihi ik ben er vandoor

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: hahaha ja idd, ik zou het echt niet weten :p
    Fijne dag meid!

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    He meiden,

Heb vannacht dus niet geslapen of nou ja van 11 tot half 3 .

Ik was om 09:00 uur al klaar bij de gyn.. deze heeft gevoeld en kon wel ontsluiting vinden maar kon niet bij haar hoofdje.. ze wilde nog steeds geen pilletjes dus dat zou dan niks worden.. maar aangezien de 2 vorige keren ze wel bij haar hoofdje konden vond hij het vreemd. Hij heeft de gyn gebelt die maandag gevoeld had en die is gelijk langs gekomen om ook te voelen.

Zij voelde bijna 2,5 tot 3 cm ontsluiting en kon op haar koppie drukken.. dus dat betekende dat ik ingeleid kon worden! Dat wordt nu dus ook gedaan. Morgen vroeg worden we om 07:00 uur verwacht in het ziekenhuis. Hij gaf aan dat het nog weleens een lange dag kon worden dus daar gaan we dan maar vanuit.

Grote kans dat we ons prinsesje morgen in onze armen hebben. Eva houdt jullie morgen op de hoogte!

PS: Graag niks op mijn hyves hierover zeggen.. het is n.l. voor de rest van de buitenwereld een geheim dat het morgen gaat gebeuren.. alvast bedankt!

Einde ego bericht!

7. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @bos, veel plezier vanmiddag

@Mum, ben benieuwd of het bij mij ook meteen weer vertrouwd is, ik ga ook eerst met mark weer even oefenen denk ik haha.
    Heb je gelijk in dat mannen het maar 'makkelijk' hebben. Helemaal met bv , kan ie moelijk van me overnemen he haha.
    Jammer dat de puckababy geen succes was..Dimara slaapt echt goed trouwens!

@all, heb net een uur gewandeld, meneer was in slaap gevallen.. kom ik thuis.. 5 minuten later wheèeee ;) dus zal hem weer even in slaap wiegen haha

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ukkie,

Succes morgen bij de bevalling!
    Ik duim voor je dat alles vlug en gemakkelijk verloopt!

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ik heb deze maand best wel kriebels in de buik (het voelt alsof dit de 1ste ronde is dat ik echt kans maak..), dat het misschien de laatste ronde wel kan zijn ivm operatie.
    Dus ik wil alles op alles zetten om deze maand zwanger te raken, maar kan het hierdoor ook averechts werken?

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Jeeeeej wat een goed nieuws :D ik hoop dat het morgen allemaal voorspoedig
    verloopt en jullie idd morgen jullie prinsesje in jullie armen hebben!!!
    wel een mooie datum 09-10-09 :p

@ Emma: Hihi gewoon idd even stiekem oefenen :p Ja we zijn echt gezegend met zo'n schone
    slaapster :D
    Hier ook altijd als ik ga wandelen om haar in slaap te krijgen, dan slaapt ze als ik 5 minuten
    onderweg ben, maar ze is ook wakker als ik weer 1 minuut thuis ben!

Ben vanmorgen gebeld door de inbakerverpleegkundige of ik naar het spreekuur wilde
    komen.... k moest wel even 25km rijden omdat de inbakerverpleegkundige die hier een
    dorp verderop zit ziek is... ja tuurlijk doen we ff... no way dus!
    nu werd ik net terug gebeld door de inbakerverpleegkundige die hier in de stad zit (ook bijna 20 km rijden)
    of ik volgende week woensdag daarheen kon komen, spreekuur duurt anderhalf uur en ze gaan kijken hoe je de
    voeding geeft en hoe je inbakerd enzo!
    Heb gezegd dat ik het allemaal wel weet en dat ik al begonnen ben met inbakeren in de badcape
    ze vond me heel wijs klinken :p hahaha en daarom besloot ze dat ze mij ook wel telefonisch kon
    adviseren en ik daar dus niet naartoe hoef! ik ben de eerste die ze telefonisch helpt :p

het is mij wel prima, ga niet stad en land afreizen om me te laten vertellen hoe ik
    mijn dochter de fles moet geven en wanneer ik haar een kus mag geven als ze in bed ligt en wanneer ik niet
    tegen haar mag praten omdat ik haar anders uit haar slaap zou houden enzo....

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: Door je gedachten gaan je eierstokken niet ineens beter of slechter werken... het is dus niet zo dat je minder vruchtbaar bent omdat je nu alles op alles zet hoor meid!!
    Geniet van elkaar en probeer het niet als moetje te zien...
    Mijn duimen draaien deze maand nog meer als anders overuren voor jullie!!!

12. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Sammie.. ik hoop dat je gevoel helemaal klopt en leef met jullie mee! Komt goed meisje! Bedankt voor je lieve berichtje

@ Mum.. Goed zeg dat je nu niet daar heen hoeft te rijden. Dat scheelt mooi weer! Jij ook bedankt voor je lieve berichtje.. het komt goed daaar gaan we gewoon vanuit!

13. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Sammie, er gewoon voor gaan! Voor elk kindje blijft een wonder nodig (tenminste zo zie ik het wel).
    @Ukkie, spannend meis! Lekker uitrusten vandaag en hopelijk mag het morgen allemaal vlot gaan! Lijkt me wel een raar idee dat je waarschijnlijk morgen je meisje er is!
    @Mum, goed zo!

Ik ben hier even bezig geweest, eerst de hele keuken maar 's schoongemaakt. manlief had er echt een puinhoop van gemaakt. Eten voor vanavond staat klaar en de was hangt buiten. 'k Ga nog even wat eten en de hond onder de douche stoppen, daarna naar oud collega toe, even bijkletsen.

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: ja alles komt goed meid!! laat het allemaal op je af komen!

@ red: hihi thnx :p jij bent al goed actief geweest zeg!

Mijn meisje ligt elke keer te wurmen in de wagen maar wil nog niet wakker worden :)
    *ow nu toch wel, gaat even een flesje maken enzo....*

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Goedemiddag ;)

@wendy: Welkom meid en hopen dat je snel zwanger mag zijn.
    @gaby: Wat goed van puk zeg! :D
    @Ukkie: Waa spannend :D Veel succes morgen meis! :D

Wat gaan jullie vanavond eten?
    Ik ben nu een lekkere ri ra rolade aan het bakken ;)
    Daarbij gaan we eten aardappelen met groente (weet nog niet wat!)

Gister een cake gebakken!! stukjes appel en kaneel suiker erin (nou ja erop. Was het kaneelsuiker er vergeten in te doen)
    Nou en lekker wat ie is :D
    Wie wil er ook een stukje? ;)

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ mariss: lekker :D

17. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Ukkie, jeetje toch ingeleid.. dat wou ik juist vermijden :p hopelijk gaat het meevallen allemaal! Heel veel succes meid! nog even en dan heb je je meisje :D

@Mum, nee zon stuk ga je zeker niet rijden daarvoor ..
    Beter dat het ook telefonisch kan.

@al, nou hij heeft gegeten, ligt nu even naar zn mobiel te kijken en hopelijk slaapt ie zo weer... gaat best goed vandaag :D

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @emma
    Wat super dat het vandaag zo goed gaat! :D

19. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Mum, wanneer wil jij weer op zoek naar werk?

@all, hij slaapt weer:D:D echt een tevreden mannetje vandaag zeg.
    Wat gaan jullie eten? Ik iets met rijst denk ik, maar weer voor 2 dagen. Ik ga het maar vast voorbereiden nu hij slaapt hihi

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Emma: fijn zeg dat het vandaag zo goed gaat met Jorick, kan je weer een beetje
    bijtanken!
    ik weet nog niet wanneer ik weer voor werk ga kijken, ik heb tot en met de 1e week
    van December gewoon zwangerschapsverlof, daarna zou ik pas weer hoeven te gaan solliciteren!

Leuk dat ze waarschuwen voor groene poep, maar van mij hadden ze ook wel even mogen waarschuwen dat pepti-poep gruwelijk stinkt!!! gatver!

@ Kristel en Bos: Hadden Yentle en Lars dat ook?

Deel Deze Pagina