Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ Mum ieuw dat kan ik me voorstellen dat het meer stinkt.. iedereen zegt dat het al zo stinkt in het blik. Mooi dat je niet dat eind hoeft te rijden voor de inbakerverpleegkundige! Zou idd zonde zijn van je tijd. Maar telefonisch dat is wel fijn zal je vast wel gaan lukken. Jammer van die puckababy, ik zat van de week ook te kijken en leek die pacco me het best. Ach het is altijd uitproberen. leuk dat gratis mutsje dat wist ik ook niet. Dacht dat je alleen wat kon winnen bij dat insturen.

@ Sammie dat het averechts kan werken zal wel meevallen, tenzij je extreem gestresst ervan zou worden maar dat lijkt me niet! Het is juist super dat je eileiders mooi doorgankelijk zijn, nu zou echt geweldig zijn als je nu gelijk zwanger bent. Lekker erop los klussen, probeer er wat leuks van te maken :D
    Nog goed gegaan bij de tandarts?

@ Ukkie wow super zeg dat je inleidbaar bent, toch uiterlijk dit weekend je meisje in je armen! Hoop dat het allemaal te doen is voor je, veel succes alvast he en je kan het hoor!! Die eerste centimeters zijn alvast mooi meegenomen.

@ Emma fijn dat Jorick zich vandaag zo voorbeelding gedraagt :D

@ eten hier staan de stoofperen op.. straks nog aardappelpuree erbij en voor manlief een entrecote. Het is niet echt herfstig weer, maar toch wel lekker :p

@ Mariss pass mij eens een plakkie :p het klinkt me wel lekker!

@ Red have fun bij je oud collega ;) Goed dat je je zo hebt uitgeleefd in de keuken!

Nou ik ging hier vanmiddag nog op zoektocht voor leuke rompers.. bij de H&M hier waren helemaal geen rompers in de sale alleen wat stomme kleertjes helaas. Heb wel een nachthemd gevonden die ik ga aantrekken bij de bevalling. Nu moet ik alleen nog boxers voor na de bevalling, binnenkort eens bij de Hema kijken. Moeten ze daar toch wel betaalbaar hebben? Daarna nog bij een babywinkel geweest, pff wat een dure kleertjes en ze waren zo mooi. Helaas heb ik op het moment even geen geld ervoor (als me salaris er is ga ik terug :p) maar heb toch nog 2 rompertjes gevonden. En nu ben ik uitgeput van het lopen en stoofperen schillen, ik ga ff plat op de bank :D

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dees: Ja de pacco leek mij idd ook het meest effectief maar ik vond de puckababy iets
    "vriendelijker" niet zo'n dwangbuis idee zeg maar... het is idd uitproberen en voor
    elk kindje anders natuurlijk! Ik wist het ook niet van dat mutsje, kreeg ineens een mail,
    dat ik een mutsje kon bestellen (in die mail stond al een plaatje van het mutsje met Dimara erop :( hoe ze dat dan weten??)
    toen ik het mutsje besteld had (gegevens ingevuld op de site) kreeg ik een mail met
    daarin: "leuk dat je meedoet met de mutsjes-actie" hihi het zal wel...
    Balen is dat hé dat je altijd allemaal leuke dingen ziet als je geen geld hebt, en
    ga je echt shoppen omdat het nodig is en je hebt wel geld dan vind je niks!! Grr...

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    *passed een dikke plak cake een desiree* :D
    Is ook erg lekker ;)

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden!!!

Ik ben weer online!!! JAWEL ZIGGO doet het weer :D

Ukkie: Wat spannend meis!!! Ohlala, we gaan voor je duimen :D
    Sammie: Hoop dat het raak is, hoelang moet je anders wachten?
    Desiree: wat raar dat ze bij jou geen rompertjes hadden, nouja kan verschillen per H&M. Ik ga zo nog even online shoppen :D

Ik weet neit zo goed wat we vanavond moeten eten, hebben jullie nog een idee?

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik ben er vandoor...

misschien tot vanavond!

doei doei

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie: jee vet spannend meid...misschien morgen wel moeder...wat een gek gevoel he...

@juffie: jee weer online fijn kun je weer lekker kletsen hier..

@mariss: lekker cake haha

@sammie: weet niet...ze zeggen wel eens dat je er te veel mee bezig kan zijn maar eerlijk gezegd geloof ik daar niet zo in...ik ben ook zwanger geraakt toen ik begon met ovulatietesten. nou die maand was ik juist heel erg bezig met eisprong enzo dus zou gewoon zeggen lekker gek doen deze maand hoor meid...

@mum: ja zijn poep stinkt wel ontzettend maar had het nog niet aan de pepti gekoppeld eigenlijk....merk nu wel dat zijn poep minder dun is nu hij deze voeding krijgt...hij kreeg wel dunnere ontlasting van de pepti...de voeding zelf stinkt ook he vind je niet..

@emma; wat lekker dat hij zo tevreden is vandaag

@hier ook lekker gewandeld...meneer heeft ook een klein uurtje geslapen in de wagen....
    ben nu aan het koken en vanavond weer visite...

7. juffie2008

Ben ik er weer eens zijn jullie er niet snik snik

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ben er toch;)

9. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @juffie: En ik ben er ;)

@bos: Jaaa de cake is echt heerlijk :D

10. juffie2008

Hai nu ben ik weer blij :D

Jullie zijn er :D :D :D Gezellig!!

11. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik ben er ook weer :) Ondertussen eten aan het koken, dat is bijna klaar. Hier vanavond hutspot.

't Was wel ff gezellig en even langs de AH geweest. Werk heeft nog niet gebeld *klopt even af*

'k Ben nu aan het twijfelen hoeveel uur ik op heb gegeven aan het gastouderbureau. Ben bang dat ik vergeten heb de weekenden eraf te trekken, maar kan het niet vinden op het contract.
    Ga 'k me morgen maar even in verdiepen... hihi 'k maak me opeens overal druk m geloof ik.

12. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    spannend ukkie! en dan ben ik de volgende (als het goed is ;)

zet hem op he!!

13. Hier zit het eten er alweer in. Had alleen wel iets teveel suiker bij de stoofperen gedaan, oeps. De rest bewaar ik in een bakkie voor volgende week :).
    Heb ook de konijnenkooi gedaan, viel nog best mee. Het ging alweer bijna naar ammoniak stinken. Nu zo een beetje opruimen!

@ Red herkenbaar ik wil nu ook alles zo goed mogelijk geregeld hebben. Het is ook wel handig om het zeker te weten natuurlijk.

@ Juffie al wat bedacht voor eten? Rompers waren er wel bij de H&M, maar niet in de sale.

@ mum fijne avond (al zal je het niet meer lezen)

Jullie al gegeten?

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    dan komt het ineens dichtbij he knarboor als je de volgende bent

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @red: beter dat je werk niet gebeld had

@dees: goed bezig hier moet het konijnenhok ook weer gedaan worden...kleine buurt gelukkig...
    misschien morgen ff als ik tijd heb....mijn visite voor morgen heeft afgebeld omdat ze door haar rug was gegaan jammer...

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hier trouwens erwten met wortelen op met aardappelen en een hamburger...

17. juffie2008

@ Desiree

Wat raar zeg... Nouja, ik bof dan maar :D

Even een foto van onze kleine spammen.. Misschien hebben jullie hem al op mn hyves gezien :D
    Ik ben zo trots op de kleine :p

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Juffie: haha het lijkt net of hij/zij HEEL boos kijkt hihi. ligt tie tegen de placenta aan? vind hem wel redelijk duidelijk nog hoor..

19. juffie2008

Wij eten trouwens Kippensoep met stokbroodje..

Ohja nog even een ego verhaal

* Ik ben momenteel helemaal niet gelukkig op mn werk, ben zo erg moe 's avonds.. Nu zou ik eerst 6 november met verlof gaan (5 weken van tevoren) maar ik twijfel of ik nu niet eerder ga stoppen.. Ben gewoon emotioneel er even helemaal doorheen.. Dus misschien stop ik 30 oktober met werken. Ik ben alleen bang dat ik me thuis ga vervelen..

Zit zo in dubio, wat zouden jullie doen ?!!?!?!

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    euh...als het werk te zwaar word zou ik lekker thuis blijven..voor je kindjes en collega's ook niet prettig als jij niet lekker in je vel zit..het vervelen zal wel meevallen joh...

Deel Deze Pagina