@ Bos De kleine was ook boos haha, het lag lekker te slapen en de VK zat de beeb te "pesten"... Eerst kregen we een boos gezichtje, toen een pruillipje gevolgd door een enorme gaap!! Hahah en daarna ging het handje (die klauw voor het oog) ervoor, zo van laat mij met rust!!! Hi hi echt heel schattig. IK STRAAL ELKE KEER VAN OOR TOT OOR ALS IK DE FOTO BEKIJK EN NA DENK DAT HET MENSJE ECHT AL EEN EIGEN WILLETJE HEEFT!!
@ Juffie mijn verlof zou eerst ook pas in november ingaan maar heb het ook laten verzetten naar 6 weken van tevoren. Dat had uiteindelijk ook gemoeten omdat ik in de ziektewet zit. Thuis zal je je vast niet gaan vervelen hoor. Er is vast altijd genoeg te doen. Hier wel tenminste. Wat een boos kleintje heb jij Ik zit websites af te struinen voor babykleding. Aaahh ik zie teveel leuke dingen die ik wil..
Ben terug van de tandarts, en even de stad in geweest, lekker rond lopen Maar heb dus een klein gaatje dat 19 oktober geboord moet worden, maar bij mij komt er geen verdoving in dus hopelijk valt de pijn mee Heb wel 1 voordeel, heb een goed uitzicht als het gedaan word * Foei Sam *
ff vraagje he: Mijn schoonmoeder en pascal zijn aan het verven op de babykamer... Zegt mijn schoonmoeder dat ik niet binnen mag komen op de kamer :S vind het een beetje raar.. ze zegt dan adem je dampen in.. vandaag mag je niet kijken.. dan moet je morgen maar kijken :S is dit raar of ligt het aan mij :S
@juffie: mooie echo foto hoor..En wat kijkt het boos zeg.. Als ik zo naar de foto kijk denk ik dat het een jongetje is
@jufie: ik vind het ook een jongetje lijken @sammie: jij ook zonder verdoving ik vind de verdoving ook altijd enger dan het boren zelf
red: irri he die muggen! desiree: fijn dat je niet meer hoef te werken. wel beter hoor, want die harde buiken steeds is ook maar niks. debby: vervelend dat levi een hoestje heeft.. zou t wel na laten kijken hoor.. desiree: auw! jou nagel lijkt me echt pijn doen zeg.. heb je er nog veel last van? kim: jammer dat je je pup weg moet doen. maar snap dat je t eng vind met ayden erbij hoor! hopelijk kun je lieve baasjes vinden. kristel: moet je nog terug op controle ofzo voor je baarmoeder...niet te veel doen dan hoor als je er dan zo'n last van krijgt. mum: leuk dat dimara nu gericht lacht.. lijkt me echt geweldig als je zoiets voor de eerste keer ziet. ukkie: jeetje wat spannend zeg..! *morgen weer een beebje erbij * mum: 25 km rijden voor alleen t inbakeren zou ik ook niet doen hoor.. en volgens mij is t ok niet zo heel erg moeilijk. mum: haha pepti-poep.. wat een woord.. juffie: kun je niet minder werken eerste dan zodat je meer rust hebt..? suus: ga je toch stiekem kijken
@ Bos: Ja idd de Pepti voeding stinkt ook... ruikt een beetje naar van die poeder om aardappelpuree te maken met water ow hoop niet dat het bij Dimara ook dunner wordt door de Pepti, het was al vrij dun bij de standaardvoeding! ow vanavond weer visite.. succes meid! @ Red: FIjn dat je werk niet gebeld heeft, even een dagje voor jezelf! @ Dees: Dankje voor de fijneavond wens lees het dus nog wel hihi @ Juffie: Mooie 3d foto zeg ik gok een jongetje @ Sammie: haha jij hebt een knappe tandarts dus de mijne is een lebische hahaha @ suus: je kan wel ff kijken hoor, als hun gewoon het raam open zetten... zou er alleen niet uren blijven staan @ Gaby: ja het is idd een geweldig gevoel echt onbeschrijflijk!! Nee inbakeren is niet moeilijk, en op internet staan overal filmpjes en gebruiks aanwijzingen hihi... Nou Dimara ligt in haar Pacco... maar ze verzuipt erin de klittenbandjes komen echt met de uiteinden net bij elkaar dus hij kan eigenlijk net niet strak genoeg (gelukkig niet zo dat het gevaarlijk is), nou we zullen zien hoe ze het gaat doen in dat ding....
Mum, Een behoorlijke knapperd en jonge * Kijken mag * Maar met een lesbische kan je wel gezellig praten Die van mij is verlegen als ik iets zeg, en word rood
@ Sammie: hahaha niet kwijlen hé nou zo gezellig praat ik niet met mijn bek open hahaha zij lult idd wel de oren van mijn kop maar kan nooit wat terug zeggen, gelukkig weet zij dat ook en wacht ze dus niet op antwoord hahaha! wat lief trouwens dattie verlegen wordt zou je 'm zo in z'n wangetjes willen knijpen: koetsjie koetsjie
*ziet voor zich hoe mum en sammie de tandarts in de wangen knijpen tijdens het boren* Oef is Dimara nog te klein voor inbakeren ofzo vreemd hoor..
@ Dees: hihi jij hebt ook een beeldende fantasie hé Dimara is niet te klein maar ze is niet dik genoeg deze pacco doek is voor kindjes van 4-7kilo nu is Dimara natuurlijk ook nog maar net aan 4 kilo dus dat zal het wel zijn... nu groeit ze goed dus ze gaat er vanzelf goed inpassen!