@Panda: bij mij zeggen die aderen niets helaas. Maar hoop voor jou van wel natuurlijk! @Wendy: als je je ei op dag 10 gehad hebt kan je zwanger zijn, later dan dag 10 wordt het al bijna onmogelijk Je kan er ook zo goed uit zien hoor @Jammie: balen meis! Hoop dat ronde 2 meer geluk mag brengen. Ehh verder weet ik t even niet meer! Ik heb vandaag mn nieuwe fototoestel gekocht Vorige week bij de mediamarkt gaan vragen voor een goedkopere prijs. Deden ze heel moeilijk en na een kwartier mocht er 10 euro af. Nu loop ik er binnen is er 60 euro af Nog goedkoper dan op internet! Dus heb m meteen maar megenomen. Mooi dingetje zeg en super mooie foto's Oma is weer happy met der speledingetje
Hoi, @pandabeertje Wie weet heb je een goed gevoel, en van de blauwe adertjes weet ik ook niks, misschien heeft dat ook niet elke vrouw, maar misschien een goed voorteken. Ik weet wel dat je lichaam wel heel raar kan doen en dat je al bijna zeker weet dat je zwanger bent en toch ongi wordt. Maar hoop voor je dat je het goed voelt. @alle meiden Vind het leuk dat ik hier in het groepje mee mag babbelen over het zwanger worden en nog meer. Hoe kijken jullie hoe jullie vruchtbaar zijn? : Ik houd de baarmoedermond in de gaten en het slijm. En de calculator laat ik alle cyclusdagen uitrekenen, omdat ik onregelmatig ben. Hebben jullie andere methode`s? : Ben er erg benieuwd na eigenlijk. Wel leuk zeg ben er net bij en nu al binnen enkele dagen ineens 2 zwangere meiden erbij, is toch helemaal geweldig, dat geeft wel moed. \/ Ik heb vandaag het groeidagboekje "zwanger" van Friso aan gehad. Ik ga heel internet af op gratis dingen die met zwangerschap te maken heeft. Zo heb ik ook al eens gratis sokjes gehad. Nu nog zwanger worden. Succes allemaal.
hoi hoi @panda wanneer ga je testen? ik hoop het zo voor je! ik heb nog even een vraagje ik ben gister ongi geworden en dan moest ik de 3e dag beginnen met clomid is dat dan morgen of maandag? volgens mij morgen(zondag) maar weet niet zeker. ik heb trouwens wel meer last van die menstruatie kwaaltjes last van mijn rug en mijn buik heb ik nooit gehad.
goedenavond hier net trug van mn werk, pff ga zo lekker na bed, ben erg moe, gisteravond laat naar bed en vanmorgen weer vroeg op. morgen ook weer vroeg dag ivm werk heb mn donutmaansteen aan ketting binnen en een losse maansteen hanger. ging snel zeg. superservice. verder niet veel te melden. ben nog niet ongi. truste xxx
hahahahaah geniet jij er ook lekker van en de rest bedankt voor de felicitaties maar me vriend is gewond geraakt op patrouille dus ik schrok even en hoop dat alles goed kom met hem pfff
O jee dat is schrikken zeg, en zeker nu je het geweldige wonder in je hebt. Hij zal misschien niet met z`n hoofdje erbij geweest zijn en bij jou en je beebje zitten. Weet je al wat hij precies heeft, wanneer weet je meer en hoe weet je dat? Nou veel succes en niet al teveel piekeren hoor, alles komt waarschijnlijk goed.
Was hij 1 van de 4 gewonden Priscilla? Hoorde er iets over op de radio vanmiddag. Hoop dat het niets ergs is! Ik heb last van steekjes in de bm, ben misselijk en heb elke keer vreselijke pijnen bij mn bovenarmen/schouders. Snap echt helemaal niks van mn lichaam! Maar prettig is het niet @Wendy: ik temp en gebruik ovu testen, check mn bm en mn slijm. En ondanks dat nog niet zwanger Het is dus echt een kwestie van geluk volgens mij!
Goedemorgen dames, @Prscilla, wat erg voor je meid. Heb inderdaad ook op het nieuws gezien dat er gewonden waren gevallen, en gek genoeg moest is gelijk aan jou denken! Ze zeiden dat hun toestand kritiek maar wel stabiel is. Hoop echt voor je dat jullie snel samen van de zwangerschap kunnen genieten. En meid, probeer niet te veel te stressen.. (is moeilijk) je hebt nu wel een beebje in je he. @Agneta, ik wil pas de 20e testen. Ten eerste omdat ik nog nooit 5 dagen overtijd ben geweest, dus als het zo is zou het toch wel goed moeten zitten he. En ook omdat ik aankomend weekend bij mijn familie zit. En ik ben bang dat als ik een posi test heb gehad dat ik het niet voor me zou kunnen houden. @Wendy, ik heb inmiddels ook goed doorgehad dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Vrouwenlichamen zijn raar! Maar toch heb ik een heel goed gevoel. @Mac, ik hoop zo dat je ook in het roze op de lijst kan he! Deze maand moet gewoon iedereen zwanger zijn! @Dreamer, zou je echt niet een testje doen? Of zou je misschien een heel vroeg ei hebben? (ben even vergeten op welke dag je zit dus weet niet of het mogelijk is) Hier gaat alles redelijk, gisteravond, vannacht en nu nog steeds misselijk. Verder gisteravond enorme ongi krampjes en diaree . Boobs zijn nog steeds pijnlijk maar gelukkig ietsje pietsje minder dan gisteren. Heb echt de hele dag door ongikrampjes die komen en gaan. Heel apart. En dat al een aantal dagen... Vandaag was ik er vroeg bij haha.. om half 5 begon ik al te dommelen en om 6 uur klaar wakker! Pfff... en dat op zondag.
Dag lieve meiden, Ik kom hier even afscheid nemen.(niet dat ik er zooooo lang ben geweest ) Wordt mij teveel 2 forums bij te houden!(ik hang nu rond bij de Maartmama's) Ik wens jullie allemaal heel veel suc6 en ik hoop dat het snel raak mag zijn! Psriscilla en Marietje, gefeliciteerd he Daaaag!
Alle zwangere gefeliciteerd! Pandabeertje, spannend! Agneta, volgens mij moet je zondag (vandaag dus) de eerste pil slikken. Wannneer moet je naar de gyn. voor een follikelmeting? Ik moet morgen bloedprikken om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad. Ik kan helaas pas een paar dagen later bellen voor de uitslag. Ik heb steeds een raar gevoel in mijn buik, het kan natuurlijk zijn van de blaasonsteking, maar die is al aardig weggezakt. Ik zit pas op dag 22 en moet me echt inhouden om niet te testen. Ik weet ook wel dat het geen zin heeft om nu al te testen, maar ik wil zo graag... gelukkig gaan we dinsdag 3 nachten weg en kan ik vrijdag er wel een testje tegenaan gooien.
@Panda: na mn temp vanmorgen dacht ik ook wel aan een enorm vroeg ei, maar aangezien het pas dag 6 is lijkt me dat zeer onlogisch! Wel spannend hoor, ik hoop dat je positief test en dat het geen indrooglijntje is @Suhe: spannenddddddd Nog niet testen nee, heeft echt nog geen nut meis. @Agneta: dag 1 is de dag dat je ongi wordt. Dus als vrijdag dag 1 was, is vandaag dag 3. @Dreamerfly: bubay meis Geniet maar lekker van je zwangerschap! Ik kon net de hele tijd niet inloggen Zelfs 2x een nieuw ww aangevraagd en dan zei die dat naam en ww niet overeen kwamen Zeer irritant, maar ben der weer! Temp was vanmorgen redelijk hoog, snap er niks van. Vandaag weer een drukke dag! Alhoewel het in de tuin werken niet door zal gaan als ik naar buiten kijk ...
Dreamer als ik jou was zou ik toch een testje er tegenaan gooien hoor. Is hij negatief weet je ook gelijk waar je aan toe bent toch? (Behalve als je van die stomme indrooglijntjes hebt ) Ik moet zeggen dat mijn vorige (oh zo gekke) cyclus ook zo begon. Was ook steeds misselijk enzo, temp daalde op dag 3 en na 2 dagen ineens weer heel hoog.. Had ook echte zwangerschapstekenen. Maar wist toch zeker dat ik niet zwanger was.
Vind het trouwens wel erg spannend worden! Mijn maansteen is trouwens kapot Ik heb hem nog wel bij me maar weet niet of hij zijn werk dan nog wel doet. Er zat al een barstje in en toen deed hij ook zijn werk nog (weet ik omdat ik sinds ik hem draag al mijn dromen duidelijk onthou) Vandaag trouwens gedroomd dat ik voor NOD ging testen.. negatief. Gisteren gedroomd dat ik teste wanneer mijn ongi uitbleef, positief.. Misschien een teken haha.
Hoi, Goede morgen allemaal, Hier is het hondenweer zeg, wel jammer maar goed dat wordt een pyama dag vandaag. Ik heb me voor genomen om niet voor m`n NOD te testen. En tot nu toe hou ik het goed vol. Wel spannend hoor al die verhalen zo te lezen met verschijnselen. Ik heb al sinds dag 10 ongikrampen en die blijven wel aanhouden soms minder soms hevig. Op dag 11, 15 en 17 heb ik vruchtbaarslijm gehad, dus dat is wel vrij vreemd. Rond die dagen volop geklust uiteraard, niet geschoten is altijd mis. En vanaf dag 10 zit mijn baarmoedermond ook hoog dus ja we klussen maar gewoon lekker door en het beste ervan hopen. Iedereen een fijne zondag.
Wendy, een lekkere korte cyclus zou natuurlijk altijd lekker zijn he. Maar we hopen op een 9 maanden cyclus toch Ik heb trouwens vanmorgen voor de zoveelste keer geprobeerd mijn bmm te voelen. Echt op alle standjes haha, maar bij mij zit hij echt te hoog.. Ik kan hem echt nooit voelen. Is het normaal als je bmm altijd hoog zit?
Ja 9 maanden cyclus lijkt me een strak plan en dan een mooi wonder in de arme te hebben. Ja dit is de 2e cyclus dat ik hem pas ben gaan voelen hoor. 1e cyclus was ik al halverwegen en dan weet je niet goed wat wel hoog en laag is. Nu ben ik eigenlijk meteen met de ongi gaan voelen. Het is niet echt een smakelijk ding om tijdens je ongi te voelen, maar goed het is je eigen lichaam denk ik dan. Tijdens mijn ongi was hij echt vrij laag en kon ik er makkelijk bij en dat tot dag 10 zeg maar en vanaf die dag is en blijft hij hoog en heb soms het gevoel nu nog hoger te gaan zitten maar dat is misschien schijn. Ik voel altijd na het douche. Ik ga dan op m`n hurken zitten en breng 1 vinger erin altijd m`n middelvinder (die is het langst ). Daarna ga ik met 2 vingers erin en probeer het mijn slijm te testen zeg maar en dat doe ik dan door heel zachtjes de baarmoedermond tussen de vingers te krijgen en dan beetje druk geven. Misschien lukt het jou ook wel na het douche en op je hurken?