Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Knarboor, ik heb ook pco ja. Ik ga nu aan de pil, cerazette. Die mag ook icm bv..
    Niks zie ik ook niet zitten, eerst even goed ontzwangeren en herstellen en dan zien we wel weer :)

@Red, Jorick heeft 3 weken maat 50 aagekund, dar had ik drie setjes van. maat 56 pff stuk of 10? heb ze niet geteld sorry

@Juffie, ik gebruik die van de etos eigen merk of die van de hema.. bevalt erg goed!
    En lueirs, Ik heb pampers en huggies.. bevallen allebei erg goed!Huggies is goedkoper.

@maten, hier ook de shirtjes maat 62 (iets te groot nog) en de broekjes 56 kan nog net..

@Mum, misschien niet een half uurtje tutten? dan blijft ze nog een beetje in 'sleepy mode' :p
    En als ze dan niet wil slapen heel rustig doen , niet tegen haar praten en lekker in slaap wiegen. Werkt hier altijd.
    Weet je kindjes hebben ook gewoon nog moeite met het zelf in slaap vallen, was hier ook zo.
    wat hier ook helpt is steeds dezelfde volgorde van activiteiten aanhouden.
    Hier is het slapen-verschonen-eten-knuffelen/spelen-slapen.
    Jorick krijgt meestal honger tussen 6 en 7, ik probeer voor die tijd het eten klaar te hebben zodat wij (iknu ) rustig kunnen eten en dan hopen dat hij nog even slaapt (vaak niet;))... Anders komen we er ook niet aan toe..

sorry dat ik niet op iedereen reageer.. zit nu pas te eten :p druk dus. Morgen meer tijd..

@ALL, zo was een lange dag zeg... maar hij heeft heerlijk liggen slapen de hele middag onderweg :) De babyschommel is er! Ik doe hem er morgen pas in, vandaag was al zo druk voor hem.. hij slaapt nu lekker gelukkig.

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @luiers: hier gebruik ik pampers en de doekjes ook van pampers...ben zelf ook niet kapot van zwitsal..vind ze nogal nattig...luiers vind ik van de kruidvat ook wel fijn hoor...

@mum: hoe gaat het nu met de pepti...merk je al verschil....denk dat je weinig kan doen aan dat slapen...ze slapen nou eenmaal niet wanneer jij dat zou willen...hier precies hetzelfde hoor maar dan iets vaker dan twee keer per dag....
    veel plezier vanavond.

@red: thanks voor je pb...ga zo gelijk zoeken..

@kristel: merk jij al verschil met de voeding...hier wel volgens mij...hij was vrijdag al wat rustiger en wat meer aan het zelf spelen of kijken en zoet was...vandaag was het nog beter (zei vriendlief want ik was er niet) hoop zo dat het vrolijke manneke van de eerste week weer terug komt....hij is in ieder geval goed op weg....als hij geen pijn heeft is hij zo rustig en lief lachen enzo...

@juffie: wij gaan ook hole in de wall kijken...

@all: nou mijn ongi is doorgezet hoor...wel snel jammer genoeg...

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie: wauw wat een mooi poppie zeg...

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @bos, wat fijn dat je al verbetering ziet bij lars!
    idd snel je ongie maar ja goed dat het allemaal weer werkt toch

@slapen, probleem met slapen is hier vaak dat hij echt moe is en wel wìl slapen maar hij valt dan heel moeilijk is slaap.. ik moet het dan echt rustig maken voor hem eerst. Maar alle kindjes zijn anders dus het is echt even een kwestie van kijken wat het beste werkt denk ik.
    Jorick zwaait ook zo met zn armpjes altijd, word ie meteen weer wakker van.

@KIm, en mensen geweest?

@Ukkie, wat een mooi meisje heb je!!

5. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ben er vandoor weer , even lekker douchen en dan op bed
    truste!

6. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    de kijker is geweest ze had zelf 2 grotere honden die waren ook mee(border collies) en ze moest er nog een nahctje over slapen dus de hond is er nog.

@mum auden hadden ze ook op 47 cm geschat in het ziekenhuis maar zelf denk i kdat tie misschien 1 of 2 cm groter wass omdat ze hem niet helemaal uittrokken.
    mag niet meer zeggen ze
    ik had de kleinste luiers van kruidevat die waren vanaf de 6 kilo (auden is 5 kilo) en ze paste prima ze waren 5 euro voor 12 stuks ofzow.
    over dat slapen en eten.. hier ook vooral in het begin zo'n prbleem dnek dat het pas 2 of 3 weekjes anders is en hij is nu al ruim 9 weken.
    wij zijn ook beginnen met badderen rond 8 uur net na de fles en daarna in bedje leggen dan slaapt hij meestal wel soms even jengelen maar nu toch doorzetten.
    en sóchtends is hij vaak fftjes akker en dan slaapt hij weer een paar uur. maar dnek dat het allemaal van zelf gaat tenmisnte dat gevoel heb ik. je kan wel iets willen maar dat werkt toch niet ze doen waar ze zin in hebben. wel ben ik af en toe naar boven gegaan en daar de laatste fles geven om 8 uur of 6 uur waardoor hij rustiger word en neit de tv en al het velle licht heeft.. maar ja meer kun je niet doen he

@emma jij dus een druk dagje gehad, grote maatjes heeft jorick al zeg

@bos nu al weer ongi.. pff idd jammer. ik begin morgen met microgilon weer en dan zal ik over 3 weken mijn eerste ongi hebben

@juffie schattig he als ze de hik hebben, hier nog net zo vaak nu hij er is. over dat broekje grote kans dat hij hem nog niet past want ik had echt pas de broekjes na zeker 4 weken in maat 56 en dan nog opgevouwen maar ja je weet maar noot misschien heeft jouw beeb wel hele lange benen hihi :D

ik ga ook afsluiten. tot morgen weltrusten

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Op de echo's zien de beentjes er wel lang uit hoor hahah en ik voel ze ook erg goed ;) Heeft ze mooi bij mijn ribben geparkeerd...En ach anders stuur ik manlief op pad voor maatje 50 toch?

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ben er weer vandoor..fijne avond dames.

9. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

komt ff iedereen een fijne avond wensen..

10. gaby1986

wat is de hyves van ukkie, ik wil ook foto's van de kleine zien..

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik wil ook graag de hyves van ukkie.. ben ook benieuwd naar de kleine meid

12. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ suus en gaby jullie hebben pb

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kristel: Ze hoeft van mij niet door te slapen, maar het zou zo fijn zijn
    als ze na de voeding van 7 uur nog even lekker gaat slapen! die voeding om 7 uur
    vind ik totaal geen probleem, dat is ook een goede start van de dag!
    Je hebt gelijk hoor dat het er allemaal bijhoort :) maar je gaat toch van alles
    proberen om t zo aangenaam mogelijk te maken hé ;)

@ Juffie: krijgt de kleine alleen de speen tijdens het eten?

@ Emma: ja het is idd moeilijk om haar zelf in slaap te laten vallen...
    ik wieg haar vaak in (bijna) slaap om haar vervolgens weg te leggen, maar zodra ze
    haar matrasje raakt zijn haar ogen wagenwijd open en is ze klaarwakker :(

@ Bos: Ja Dimara is sinds we de Pepti geven wel een stuk tevredener en lacht nu ook
    echt gericht, ze ligt nu ook af en toe echt een kwartier lekker rond te kijken zonder te huilen!
    maar helaas heeft ze nog wel echt van die krijsbuien uit het niets...
    ga maandag even kijken of ik een afspraak kan maken bij een osteopaat!
    Hier ook whole in the wall gekeken :D
    en tjee dus al echt ongi... is snel gegaan zeg!

@ Kim: Ja idd ze mogen de kindjes niet meer helemaal uittrekken...
    ik blijf idd ook al express boven met Dimara na de voeding van 7 uur sóchtends, laat
    de gordijnen lekker dicht , maar denk idd dat ik het haar maar moet laten bepalen...
    al is het wel lekker als je zelf nog een paar uurtjes mee kan slapen (dan kan ik
    nog in slaap komen, s'middags niet :p) hoop dat je morgen goed
    nieuws krijgt over Luna

pfff het is laat voor onze doen, gaan lekker naar bed...
    laatste flesje moet er nog in...

Slaap lekker meiden!

14. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Goedemorgen allemaal,

hier gaat alles redelijk. De pijn van de wond begint wat af te nemen. Waarschijnlijk morgen of dinsdag naar huis. Sophie doet het ook goed! Alleen is ze een beetje misselijk nog van de bevalling. Waarschijnlijk wat bloed en/of vruchtwater binnen gekregen. Ze gaat zo voor het eerst in bad. Eindelijk wordt ze dan schoon ;)

mijn Hyves is raimonenjolyn.Hyves.nl dan kunnen jullie de foto's zien. Zo niet voeg me dan maar toe ik kijk elke x op de mail.

Zodra we thuis zijn zal ik weer uitgebreid reageren.

Liefs Sophie & Jolyn

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wat fijn dat je al zo snel naar huis mag meis!
    Mag je helpen met badderen?
    Geniet maar lekker van haar!

16. gaby1986

goedemorgen

ukkie: fijn dat de pijn wat af neemt nu.. straks lekker je meisje in bad doen.. heerlijk lijkt me dat zeg!
    ik heb je toegevoegt op hyves :)

all: puk had vanacht alleen maar een plasje gedaan.. en niet gepoept in de gang.. jeej :) t gaat steeds beter.. nu nog aan de riem lopen.. in de tuin loopt die al een stukje mee.

17. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ik ga wel helpen. In ieder geval proberen. Manlief komt zo.

Gaby ik voeg je toe. Fijne dag allemaal en tot snel!

18. gaby1986

ukkie: je hebt een erg mooi meisje hoor! :)

19. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    goede morgen meiden

waren gister middag op kraamvisite gegaan en daarn agelijk naar verjaardag dus heb niet meer gereageerd.

@luiers heb ook van alle merken wat staan , is idd denk ff uitproberen wat je fijn vind.

@bos nog gelijk voor de 2e ik wil dat niet hor maar door de pco ben ik toch niet zo vruchtbaar(zal je dan juist zien van wel)maar goed de pil gaat niet met bv samen en rubbers zienw e ook nie zitten, moeten nog maar es ff goed nadenken ;)

@all ga maar es ff lekker een ontbijtje maken, doen we altijd zondags in bed, croisantjes, jus, koffie,eitje mmm

20. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Mumtobe

Ja ze krijgt alleen de speen als zij zitten te eten, baby is nu 5 maanden oud. Zij is orthotondiste..

@ Ukkie
    Fijn om van je te horen meid!!! Gelukkig, neemt de pijn wat af. Lijkt me echt geen pretje hoor een KS. Ik heb je toegevoegd op Hyves.

@ Knarboor
    Dat ontbijtje klinkt erg lekker!!! Stuur ook maar door naar Utrecht hahah!

Hier: Erg raar geslapen, had een rare droom werd net huilend wakker.. Aiks! Nu maar even bijkomen, even eten en online foldertjes bekijken en dan nog maar een paar uurtjes slapen..

Deel Deze Pagina