@ Mum Fijn dat je al een beetje opknapt!! Je lichaam moet natuurlijk en herstellen van de uitputtingsslag van de geboorte en van de zwangerschap... Lekker veel vitamientjes en vezels eten he?
@kristel: wat fijn dat yentle ook een stuk vrolijker is...lars ook hoor hij is echt een stuk rustiger en beweegt niet meer zo druk me zijn lijfje na de voeding enzo... @mum: wat goed dat ze zo goed geslapen heeft na de fles vanochtend.. @dees: oh bah die vervelende bekken...goed dat je eerder met verlof gaat...ik had de kleding ook al wel gewassen hoor rond de 32/33 weken. lekker doen joh is heerlijk om daar mee bezig te zijn... @all: vanochtend bij mijn schoonouders geweest...mijn schoonvader is jarig vandaag....lars ligt op bed...vriendlief moet huiswerk maken dus ik ga ff konijnen verschonen voor de kleine man weer wakker word...we krijgen namelijk vanmiddag ook nog ff mijn zwager en schoonzusje op visite... oh trouwens mijn schoonmoeder liet foto's zien van mijn vriend en zwager van toen hun zo klein waren...ik zeg: kijk schat als je deze foto ziet lijkt hij precies op jou....was het niet vriendlief maar mijn zwager op die foto haha
@ Juffie: hihi ik doe mijn best de hondjes van mijn moeder zijn even hier, en ik heb Dimara even tussen ze in gelegd, en nu is ze heerlijk in slaap gevallen met haar hoofdje op de kont van de kleinste zo lief
hallo allemaal, ik weet niet of ik hier goed zit maar het volgende ik ben jessica 24 jaar mama van yvi sinds gisteren 3 we proberen al een half jaar voor nmr 2 vorige maand had ik last van erge lage rugpijn ik heb toen 2 predictore early testen gedaan beide HEEL LICHT positief toch volgde er een mensturatie eerder dan eigenlijk verwacht. nu heb ik vorige week een normale predictore test gedaan en ok deze was weer heel licht positief, ik ben net voor mij menstruatie bij de dokter geweest met de 2 positieve testen die zij dat de test idd positief waren maar ik toch even moest afwachten..omdat ik hem zei dat ik bruin bloed verloor en de dag na mij bezoek dus op eens ongesteld werd. heeft iemand ervaring kan iemand mij wijsheid bieden heel veel liefs jessica
Hè meiden, bedankt voor jullie lieve reacties. Super bedankt! Ik mag morgen naar huis. Ze hebben hier het protocol dat als het goed gaat met moeders na een ks dat je na 48 uur naar huis mag. Nou dat wordt dan morgen. Ze is heerlijk in bad geweest. Manlief vond het dood eng om te doen. Haha. Al haar kleren passen niet dus zo sneu om te zien. Ze is ook maar 50cm maar we hebben er maar 51 van gemaakt omdat ze dat eerst dachten. Ook heb ik nu haar haartjes gezien. Ze is super blond en heeft lang haartjes. Zal snel een foto op Hyves zetten daarvan. @ mum.. Ik doe heel rustig aan. Lig nu ook lekker met ons meisje in een donkere kamer net ff geslapen en Sophie blijft maar doorslapen. Ik heb 1 voordeel en dat is dat ik bijna geen bloed ben verloren en nu nog steeds niet echt vloei :-D. Sorry voor mijn ego bericht.
@ Ivy: Welkom en wat leuk dat jullie voor een 2e wondertje gaan... ik kan je helaas niet helpen in deze, ik denk dat je gewoon even moet afwachten en over een weekje misschien nog een test (ander merk) proberen! hoop dat het snel raak is voor jullie! @ Ukkie: straks als je thuis bent lekker online kleertjes shoppen voor haar die wel passen... is zo leuk wat fijn zeg dat je morgen lekker naar huis mag! heb je veel bloed verloren? wat leuk zeg zo'n blond koppie met lange haartjes, ben benieuwd naar de foto hihi... Goed dat je het rustig aan doet! moet je thuis de trap op om op de slaapkamer te komen? dan raadt ik je aan om de eerste dagen lekker boven op bed te blijven, en anders een bed in de woonkamer! ook zal het bed weer naar beneden moeten want ik kon er echt niet in toen het 80cm hoog was! ik verloor de eerste dagen ook vrij weinig bloed pas toen ik in beweging kwam dus het bed uit, begon ik meer te vloeien en ook flinke stolsels te verliezen, gelukkig verloor ik die 9 van de 10 keer op t toilet! wel een heel vreemd gevoel!! Enne je niet schuldig voelen over je ego-berichtjes hoor!!
@ mum. Gisteren toen ik voor het eerst uit bed ging verloor ik ook wat meer haha. Ze hebben geen hb gemeten omdat het echt nihil was. Manlief heeft bed alweer naar beneden gedaan. Ga dus ook lekker boven blijven liggen de eerste week. Wanneer kon jij Dimara in bad doen en naar buiten met haar? En wanneer voelde je je weer helemaal herstelt?
@ Dees: Fijne dag meid!! @ Ukkie: Gelukkig heb je niet zoveel bloed verloren, dat zal echt een hoop schelen in je herstel! goed dat je man het bed alweer naar beneden heeft gezet! en idd lekker boven blijven! ik heb Dimara toen ze 4 dagen oud was voor het eerst in bad gedaan, ik kon haar toen vasthouden in bad maar vriendlief heeft haar toen aan en uitgekleed omdat ik dat nog niet vol kon houden (maar dat kwam doordat ik gewoon nog heel wankel op mijn benen stond, waarschijnlijk door mijn lage HB) helemaal hersteld voel ik me nog steeds niet, en ik denk ook dat dat nog wel even zal duren! uhm wanneer wij voor het eerst met Dimara naar buiten gingen *kijkt even op de foto's naar de datum * was toen Dimara 6 dagen oud was!
@ Ukkie Goed om van je te horen meis! Leuk dat ze blonde haartjes heeft Zijn de kleertjes te klein of te groot? Snap het niet helemaal
@yvi: tja ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet zeggen (allereerst welkom haha)...denk dat er niks anders op zit dan afwachten en over een paar dagen nog een keer testen....hoop voor je dat het positief is...heb je bij de vorige zwangerschap niet gevloeid?? oh nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kleintje... @ukkie: jee morgen naar huis.. @juffie: volgens mij bedoelde ze dat de kleertjes te groot zijn omdat sophie zo klein is...
Hey meiden! @ ukkie, gefeliciteerd met jullie kleine meid!!! Wat een poppetje zeg Geniet ervan! @ all, hoe is het hier? Heb niks bijgelezen, want dat is echt geen doen... *even ego* Ik heb al sinds woensdagavond vreselijke jeuk over mijn hele lijf!! Donderdagavond ha-post gebeld en die zeiden mentholcreme smeren, maar dat werkte niet dus vrijdag naar de ha geweest. Die heeft me voor 3 dagen prednisolon gegeven. Volgens hem zou ik na het eerste tablet al minder jeuk moeten hebben, maar vandaag de derde ingenomen en ik krijg steeds meer jeuk. Grrrrrrrr... Morgen dus maar niet naar stage en weer op naar de ha.. *einde ego bericht*
@ Nen: oww wat vreselijk zeg... kan me voorstellen dat je gek wordt!! heb je allleen jeuk of heb je ook rode plekken of blaasjes ofzo? nou meid sterkte ermee, jeuk is echt verschrikkelijk!
@Nen, wat rot zeg! Hebben ze een idee waar het vandaan kan komen? @Ukkie, wat een mooi meisje! @Yvi, welkom en gefeliciteerd van je kleine! 'k Denk dat je gewoon even moet afwachten idd en later van de week opnieuw testen. Hier naar de kerk geweest,werd een kindje gedoopt. Sta er altijd versteld van hoe stil ze zijn tijdens de dienst! 'k Ga ff internet rondneuzen, wil nl. geen doopjurk maar wel een mooi/schattig jurkje voor het dopen. ff zien of er wat te krijgen is... zal in de zomer wat makkelijker zijn denk ik
@ mum, je ziet helemaal niks aan mijn huid, maar heb vreselijke jeukaanvallen! En zodra ik heb gekrabd wordt het helemaal rood met witte bultjes/bulten. Het is echt gek. Hoop dat de dokter morgen iets voor me kan betekenen, want deze jeuk is zo erg dat het niet te doen is om niet te krabben. Hoe gaat het met jou en Dimara??
@ red, echt geeeeeen idee. Maar we denken nu dat misschien mijn melkallergie weer op begint te spelen.(heb ik al klein kind gehad, allergisch voor melk en eieren) Ik had gisteren een broodje met kaas gegeten en daarna een hele heftige jeukaanval gehad. Ik moest er gewoon bijna van huilen omdat ik me geen raad meer wist.. Maar de dokter zag ook niks dus die wist ook niet waar het door getriggerd wordt... Hoe ist met jou
goed heb alleen geen zin meer in m'n werk ofzo... hihi wil liever thuis zijn, in huis bezig, spulletjes voor de kleine kopen enzo hoe gaat ie met je stage? hopelijk kan de dokter morgen wat voor je betekenen.
@ Red: Succes met het zoeken naar een doopjurkje!! @ Nen: echt vreemd idd... hoop ook voor je dat de HA wat voor je kan betekenen meid! Met Dimara gaat het goed op de krampjes na, maar we zitten nu precies in de periode dat de krampjes op z'n ergst zijn... en met mij gaat het stukje bij beetje beter gelukkig!
@ red, haha de nesteldrang begint al? Kan me goed voorstellen dat je liever daarmee bezig bent. Met stage gaat het goed! Heb al een aardig drukke agenda inmiddels. Gelukkig steeds meer zelfstandige taken zodat ik niet zo afhankelijk ben..