@ mum, vervelend dat dimara zo'n last heeft van krampjes. Maar hopelijk wordt het dan na deze periode gauw minder! Fijn dat het met jou steeds beter gaat
@nen: wat raar die jeuk...hoop dat de dokter er wat voor kan geven wat wel helpt...gaan ze nu ook onderzoeken doen naar de melkallergie of dat niet?
hey meiden @nen, wat vreemd zeg vervelend lijkt me.. @mum, pff doe mij ook zon ochtend! perfect zeg @bos, grappig dat ie zo op je zwager lijkt @ukkie, fijn dat alles zo goed gaat wij ging op de 5e dag voor het eerst naar buiten geloof ik. @all, ik ben er al uit vanaf half6.. meneer wou niet meer slapen alleen maar bij mij hangen. Hij ligt nu te chillen in zn schommelstoel
@desiree,,doe je rustig aan? Ik ging met ongeveer 30 weken alles wassen. Ik had de geurbuiltjes van zwitsal, je ruikt het nog haha
@ bos, daar heb ik het nog niet met de ha over gehad. Zal ik morgen wel ter sprake brengen. Ik probeer in ieder geval nu grotendeels producten waarin veel melk zit te mijden (kaas, chocolade, yoghidrink etc.). @ emma, jeetje zeg wat ben jij al lang op...
@Emma: zo de kleine man was er vroeg bij vanochtend...lars kwart over zes maar tussen ons in nog verder geslapen tot half acht...
Is mark weer op oefening? Mn vriend heeft aardappelschijfjes meegenomen en de gewone aardappels zijn op, dus stamppot zit er niet echt in..
@ Emma: hihi sorry wilde je niet jaloers maken balen zeg dat je zo vroeg op was met Jorick! bij jullie is de schommelstoel dus ook een groot succes? @ Eten: ik weet het nog niet, op de planning stonden pannenkoeken, maar ben te lui om ze te bakken hahaha
nen, hij zit 2 weken in engeland.. maar eerste week zit er alweer op Bij jullie rusitg met oefeningen? red, olekker patatjes! pannekoeken maak ik morgenvroeg als ik tijd heb haha
@ emma, hij is wel veel weg he. Trek je het dan een beetje in je eentje? Bij ons de laatste oefening achter de rug gelukkig. Nu nog 1 week kazerne, 1 week stage en dan aftellen tot hij weg gaat. Bah, nog maar 5 weken en 2 dagen...