Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Op mijn hurken heb ik nog niet geprobeerd.
    Dat ga ik morgenochtend maar eens doen haha.
    Toch heb ik het idee dat mijn middelvinger ook te klein is haha.
    Mijn zusje heeft een gekantelde baarmoeder, ik weet niet of dit in de familie zit, maar bij haar kan je ook niks voelen zeg maar haha

2. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Hoi ik kom ook nog ff om een hoekje kijken! Hier alles ok, ben nog helemaal blij, maar voel me helemaal niet zwanger. Ben niet misselijk ofzo (gelukkig maar). Gisteren had ik ineens heel veel hoofdpijn, beetje migraine achtig. Dat heb ik een dikke maand geleden ook gehad :( Ik weet niet of ik nu paracetamol in mag nemen, maar heb het toch maar gedaan, ik hield het gewoon niet meer!

Ik wil voor a.s. vrijdag een afspraak maken bij mn HA, of is dat erg vroeg? Ik ben dan 5 weken en 3 dagen zwanger. Mijn HA is geen verloskundige (meer) maar ik weet niet waar ik anders heen moet, dus eerst maar ff naar daar, ze weet vast wel te vertellen waar ik moet wezen en het lijkt mij dat je HA toch ook op de hoogte moet zijn...

@Priscilla: wat erg van je vriend! Hopelijk niet te ernstig? Hij zat er toch nog maar net? Heeeeel veel sterkte, dat je snel weer kan gaan genieten van je zwangerschap!

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Priscilla,

Wat heeft hij precies?
    Toen ik gister de eerste berichten op de tv en radio hoorde en zag dacht ik meteen als het maar niet de vriend van Priscilla is...Sterkte!

Maar wat heeft hij precies?

4. Niet meer actief

Als ik zwanger zou zijn zou ik ook gewoon de huisarts bellen.
    Ik zou denk ik nog niet eens wacht, maar meteen bellen na de test als ze dan werken uiteraard.

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Wendy,

Zit net in je album te kijken..
    Wat zijn jullie in bijzondere kleding getrouwd!
    Erg mooi...!

6. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Ik heb gekozen voor vrijdag, omdat ik dan vrij ben. Ik ben nogal slecht in het verzinnen van smoesjes namelijk :) Dus het is iig niet te vroeg? :rolleyes:

7. Niet meer actief

Dank je het was in het Chinees.
    Dat zie je inderdaad niet vaak en ik vind dat zo`n mooie kleding.

@Marietje83
    Ja als je moeilijk bent met smoesje is dit misschien wel de oplossing om naar de huisarts te gaan.

8. Niet meer actief

Marietje, ik zou ook eerst langs de huisarts gaan.
    Die kan je zowiezo al wat tips enzo geven.

9. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

ik ben ben vandaag begonnen met clomid en moet vrijdag naar de gyn. heeft een van jullie hier ervaring mee?

10. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    meiden ik heb niet alles gelezen maar ben beetje verdrietig...

waarschijnlijk precies op de dag van me ei is me vriendn 2 dagen weg :( moet naar een stomme kut cursus of iets van zijn werk.. echt klote weer 35 dagen vergooid voel me eigen er echt naar onder.. pfff maar is niet anders

hoe is het hier verdeR?
    bij jullie ook zulk slecht weer?
    word er altijd lui van ;)

11. Niet meer actief

@agneta
    Ik heb daar helemaal geen ervaringen mee, helaas kan ik je niet helpen.

@natasssie
    Dat is niet zo leuk nee, ik zou daar ook verdrietig om zijn denk ik.

Hier is het nu droog maar wel bewolkt zeg maar.
    Vanmorgen heeft het heel de morgen geregend.

12. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Echt pokkeweer hier!
    @ Niet zo fijn, Natasssie. Zou ik ook niet echt vrolijk van worden.

Wat gaat het kletsen hier snel zeg.
    Was maar 2 dagen weg geweest moet zo alles nog ff terug lezen.
    Maar verder alles goed met jullie?

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede morgen allemaal!

@priscilla, meis hoe is het met je vriend?
    Hoop dat hij niet al te gewond is en dat het allemaal goed gaat komen, sterkte hoor!

@agneta, spanennd zo'n eerste ronde met clomid! Heb er zelfs geen ervaring mee, maar het lijkt me wel fijn om nu te kunnen gaan gebruiken, eindelijk een echte kans!
    En een leuk weetje, mijn collega was gelijk na 1 ronde clomid zwanger, na eerst anderhalf jaar zelf geprobeerd zonder succes!

@natassie, wat balen meis dat je vriend weg moet die dagen!
    iig wel ervoor goed klussen dan he, je weet dat de zaadjes 72 uur kunnen overleven en in goede omstandigheden nog wel langer!

Hier net bruidsboeket en autoboeket uitgezocht op internet, van wat we ongeveer willen!
    Echt leuk omt edoen, er zijn zoveel verschillende dingen!

Verder is het hier ook rot weer, regen en somber, neit echt lekker weekend weer dus helaas

14. Niet meer actief

Ik gebruik geen Clomid, dat is agneta. :)
    Maar geeft niets hoor. :p

15. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    huh?! heb ik een andere banner aangemaakt, op een andere site, ben ik ineens 1 dag langer zwanger!? :confused: (wel gewoon de zelfde uitgerekende datum gebruikt hoor en tijdszone op +1 GMT gezet) Nou ja 1 dagje meer of minder maakt ook niet uit. De meeste babies worden toch niet op de uitgerekende datum geboren ;)

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Oh sorry hoor meis,

ff veranderd dan maar ;)

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Daagje meer klinkt alweer een stuk verder toch, fijn toch alleen maar hihi!

Als ej dat nou elke dag doet, ga je 2 dagen verder per dag das ook handig :p

18. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    @ Sterretje08
    Leuk!, lijkt me ook zo leuk om te trouwen en al die dingen die er bij horen te doen.
    Maar voorlopig hier nog niet.

@ Marietje
    Weer een dagje verder.
    Als ik terug denk, ging het veel te snel en ik wou dat ik er nog wat mee van genoten had.
    Maar wat je er voor terug krijgt is natuurlijk nog veel mooier.

19. suhe

suhe Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.049
    0
    0
    Agneta, misschien moet je ook eens kijken bij het topic, lange tijd niet ongi... Ik ben ook bij de gyn geweest en kreeg meteen een inwendige echo. je ligt dan in een soort stijgbeugels en ze doen er dan zo een staaf in. Det geen pijn en is niet eng. Als tip: doe een wat langer truitje aan.

sterretje, lijkt me helemaal leuk, alles uitzoeken en plannen...

Marietje, op naar de ha. Hij/ zij kan je vast vertellen wat je moet doen of misschien wel moet laten.

20. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    Haha denk dat dat helaas niet opgaat :p

Probeer er ook wel van te genieten hoor, maar het is nog zo onwerkelijk! En ik kan bijna niet wachten tot ik het mn ouders kan vertellen, maar van mezelf moet ik nog 5 weken geduld hebben. Vanaf dan mag het weer wat langsamer gaan.

Trouwens, weten jullie dat? Als ik vrijdag naar de HA ga, moet ik dan nog een urine monster mee nemen? Gaat de HA ook nog een keertje testen, of gelooft ze me zo wel?

Deel Deze Pagina