Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Mum

Ja ik wilde eigenlijk al eerder, maja die kinderen gaan niet vanzelf rekenen ;)

Ik heb nu 3 broekjes maat 50 (Weet niet wie ook al weer zij dat de beentjes soms wat korter zijn haha) en 2 tshirtjes maat 50.. Is dat genoeg? Ik verwacht nog steeds dat onze baby groter zal zijn...

Gelukkig Mum dat je op tijd er was. Ik hoorde van de mevrouw van de Wibra dat het met de babyweken altijd erg snel gaat!!

2. juffie2008

Ben strakjes terug, eventjes douchen.. stink naar zweet illghh!!

3. Sassa84

Sassa84 Nieuw lid

12 okt 2009
    1
    0
    0
    Uithoorn
    Ik was net 23 toen ik stopte met de pil, ik wilde altijd al jong moeder worden. Als het aan mij lag op mijn 20e al. Maar mijn man was er pas later aan toe. Nu ben ik bijna 26 en nog steeds niet zwanger :(

4. hallo allemaal,

Hoe is het hier. Wat een geshop zeg. Wij vanmiddag ook wat dingen gehaald maar lang niet zoveel als jullie ;)

@ me het blijft vreselijk druk hgier, moet echt wennen om mn tijd om Frédérique in te delen. Geniet super van ons meisje. Vandaag voor het eerst gaan babyzwemmen en ze vond t heerlijk.
    Ik had gedacht dat als ik aan t werk was dat ik er meer zou zijn maar ook daar highlife.

Dikke knuffel van ons

is ukkie al bevallen?> Ga ff teruglezen

5. juffie2008

@ ryanne

ukkie is bevallen! KS --- sophie louise heet z ;)

6. Ukkie en ukkiemand gefeliciteerd met Sophie!!!
    Ga zo ff op je Hyves kijken

7. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

helooow

yvi: jammer dat de test nega was zeg :(

sassa: welkom.. ben je al bij de huisarts geweest?

winkelmeiden: lekker geld uitgeven... blijft altijd leuk.. :D

sam: balen van je hoofdpijn zeg..

all: puk heeft een knuffeltje gekregen van mijn moeder.. haha. hij is er helemaal dol mee :D

8. ey gaby wat leuk zeg. Zag de foto's op Hyves wat een schatje.
    Veel werk zo in het begin he ;)

9. wie wil mijn twee wasmanden strijk komen doen???
    Hangen ook nog 2 machines aan de lijn :(

10. gaby1986

ryanne: had er meer werk aan verwacht... maar ja misschien komt dat nog.. :D

en sorry.. maar zoek t zelfs al nooit te strijken :p

mum: kei schattige foto op jou hyves..

11. @ mum wat een mooie meid!

12. juffie2008

@ Ryanne

Nee dank je, strijken is niet echt mijn ding... Was opvouwen vind ik wel erg leuk om te doen ;)
    Ik ga even omkleden en aardappels schillen en opzetten..Mannetje zal zo wel thuis komen..

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ryanne: alleen als er geen overhemden of bloesjes in de strijk zitten.

@Kim: lekker dat hij nu weg is..

@sasha: (sorry als je anders heette maar kan ff niet terug lezen nu ik dit typ) jemig meid dat is vervelend zeg....hebben jullie al onderzoeken gehad of nog niet?

@yvi: oh bah negatief...jammer maar nu wel duidelijkheid...alleen niet wat je hoopte...

14. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @emma jeetje dus je zal wel moe zijn

@mum ah wat schattig echt cute. super leukd at je het al op foto hebt kunnen vast leggen

ik weet echt niet wat er met ayden is. hij heeft pas 3 flessen op en vanacht was het maar 100 cc en om 10 uur 120 en toen pas om half 4 ook maar 80 cc dus dat is pas 300 cc pfff dat is toch niet goed. mischien vind hij de kv niet lekker dus moet ik maar weer nutrilon kopen. mijn oma neemt niet op dus denk niet dat ik vanavond nog mee ga naar het zh

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Juffie: nee idd dat moet je ze toch leren :p
    kan me voorstellen dat het erg hard gaat met zulke scherpe prijzen :D

@ Sassa: Welkom! wat jammer dat je man er zo lang mee wilde wachten en dat het nu
    nog niet raak is! hoop dat het alsnog snel raak is!

@ Ryanne: Wat leuk dat je bent wezen babyzwemmen en dat Frédérique het zo leuk vond!
    Helaas is strijken ook niet mijn hobby!
    Dankje meis!!

@ Gaby: wat lief van je moeder dat ze puk een knuffeltje heeft gegeven :D
    Thanx meid :D

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @Emma: ja ben geslaagd hoor bij de prenatal...een warme hoes voor in de maxi cosi gekocht (die uit de folder) en een matras voor in het campingbedje..daarna door naar de ikea...leuk lampje voor op zijn kamer gekocht...
    daarna op de koffie bij mijn collega...en lars heeft gewoon geslapen van half 12 tot half vier....daarna was hij kei vrolijk...ga vaker een stuk met hem rijden haha...
    oh jorick heeft maar bar weinig geslapen dus...hoop dat hij vanavond een beetje wil slapen...

17. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ryanne je hebt pb.
    babyzwemmen was dus leuk :D ik ga misschien morgen ochtend maar baal dat het zo vroeg is om 9 uur al

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @kim: maar als hij de kv niet lekker vind zou je denken dat hij er niet aan begint toch...misschien koelt het te hard af na zoveel cc vind hij het misschien niet meer lekker omdat het koud is..

lars dronk de fles ook altijd leeg...maakte hem niet uit of hij warm of afgekoeld was ondertussen...maar met deze voeding wil hij hem echt niet lauw of koud...moet hem altijd even opwarmen na een tijdje en dan drinkt hij hem op...misschien ff proberen..

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Thanx meis :D ja het was feest in de box dus ben meteen naar de camera gerend :p
    Hmm drinkt hij wel gewillig zijn flesje? want dan zou je toch zeggen dat hij het niet vies
    vind... is je oma al naar het ziekenhuis dat ze niet opneemt? jammer dat je nu dan niet mee kan!

@ Bos: Goed geslaagd dus :D had jij ook geen voetenzak voor in de maxi cosy?
    ik had er express geen gekocht maar ben blij dat ik 'm alsnog heb aangeschaft!
    Super dat Lars het zo goed heeft gedaan!

20. gaby1986

volgens mij hebben zo'n jonge baby's nog niet echt smaak om iets vies of lekker t vinden.. of wel?

Deel Deze Pagina