Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @desiree, ja ze woont een uur rijden hiervandaan..
    Ze belde en ze zei. heb je al plannen? Ik zeg nee..
    O, is het goed als ik vanavond langskom? Ik zeg ja hoor :) zegt ze ok dan blijf ik natuurlijk ook slapen pff ok..
    Kom dan gewoon sochtends dacht ik maar goed;)
    Eetse! lekker wraps

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @emma ja dan durf je ook geen nee meer te zeggne maar daar zit je net op te wachten haha :D mijn schoonouders zijn gister een dagje hier geweest was wel gezellig.

@desiree eetsmakelijk

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    @Kim, ja idd.. want ze bedoelt het echt goed hoor. Ze wil komen helpen omdat mark weg is.. dus het is ook wel heel lief. Maar je bent dan toch minder op je gemak thuis ofzo. en ik moest de badkamer nog schoonmaken enzo

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    #61484 kim1988, 12 okt 2009
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009
    ja en gelukkig kan je toch goed met haar overweg want denk dat sommige het nog geen nacht volhouden met hun schoonmoeder in een huis hihi :D

5. hier ook nog genoeg strijk helaas..

6. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    strijken bleh.. gelukkig komt mn ma donderdag, die vind het leuk haha mag ze het van mij doen hoor :p

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik heb vanmiddag gestreken maar i khad nog een droger en wasmachine aanstaan dus ben nog niet helemaal klaar maar dat heeft geen haast.
    nu ik het zeg meot het ff in de droger gooien anderd gaat het weer stinken

8. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo eten hier is op.. zo ff met puk wandelen...

9. gaby1986

ben ff lopen met puk..

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Goed zo :D wat leuk zeg... en bedankt hé, nu begint het hier ook te kriebelen
    maar ik denk dat ik er verstandig aan doe om nog maar even te wachten als ik het zo van Kim
    hoor!

@ red: haha zal voor je duimen, ik was 1 en al roze toen ik naar buiten kwam :p

@ Kim: doe ik zeker :D vreemd zeg dat Ayden ineens zo anders is!
    Lekker met een wijntje op de bank is ook lekker :) ik wilde het zaterdag proberen
    maar ben het straal vergeten hahaha...

@ Bos: Nee hier geen contact met de kraamverzorgster, ze was echt wel puur met haar
    werk bezig zeg maar!

@ Dees: Thanx meid :D hihi dat streelt mijn ego dat ook jij veel van mij in Dimara ziet :p
    dat ze veel van papa weg heeft is natuurlijk hartstikke leuk hoor maar je hoort toch
    ook graag dat ze wat van der mama weg heeft hihi :D

Ik ben er weg van, Dimara wordt wakker dus die ga ik een flesje geven (precies op tijd) en daarna
    moeten we vertrekken want vriendlief moet voetballen!

fijne avond meiden!!

11. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hai meiden,

Stelletje kletssokken!! Ben ik even mijn brocolli aan het eten en dan gaan jullie ineens heel erg met elkaar kletsen!!

Hoe is het bij jullie?

@ Red Ik hoop dat er echt nog wat voor je is.. Hier was het babyschap behoorlijk leeg!!

Hoeveel hydrofiele washandjes hebben jullie?

12. gaby1986

mum: graag gedaan hoor :D

13. juffie2008

Ik heb gestemd op de foto van Ayden,
    Sorry Kristel, maar zo maakt Ayden kans om te winnen :D Hij staat voor en het zou zonde zijn als iemand hem inhaalt ;)

14. juffie2008

Die kleine is hier superactief, pff.. ik voel zn voetjes hahah, heb zin om er eentje te pakken ;) maja dat lukt niet.. Het lijkt wel of hij met zn kontje wil ontsnappen uit mn buik hahah!

15. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Zo weer terug van boodschappen doen.

@Juffie, 'k heb er 6 + 2 andere, vind ik wel genoeg denk ik. En anders haal ik er wel wat bij.
    @Mum, k hoop ook dat ze nog wat hebben!

Ik zal ook nog even stemmen en dan loop ik ff naar de buren pakje boter terug brengen.

16. gaby1986

ik ben er vandoor.. fijne avond...

17. Pff heb wel teruggelezen maar geen puf om te reageren op alles ben namelijk best wel moe, net allemaal appelflappen gemaakt voor morgen op me werk, niet alleen laatste werkdag voor mij maar zal de meeste ook niet meer zien! Per december of januari zijn ze allemaal weg ivm overname bedrijf en ik kom weer terug eind februari maar dan op nieuwe locatie in Amsterdam. Er gaat ongeveer niemand verder mee ;). Dus ja druk bezig de hele dag al, in de woonkamer gestofd en gezogen overal. Heb absoluut geen zin om morgen weer te treinen maar goed het is de laatste x naar Rotterdam als het goed is :)

@ Juffie ligt de kleine van jou al ingedaald? Of kan ie ook nog lekker verhuizen wanneer ie wilt.. hier ook een druk kleintje. Voel en zie de voetjes telkens uit mn buik steken, dan druk ik ze ook wel weer terug en zo spelen we een spelletje haha. Jij hebt ook al de wibra leeggeshopt! Ik ga morgen kijken, ik kom normaal nooit bij de wibra maar ben wel benieuwd wat er (nog) allemaal is.
    Ik heb amper hydrofiele washandjes omdat ik zelf een hekel heb aan washandjes.. wil gewoon met me handen wassen.

@ Gaby hoe was de rosti??

Maar weer ff verder gaan hier, helaas. Maar me rug gaat ook zeer doen van 't zitten..

18. slaap lekker alvast

hier vanmiddag ff bij de wibra geweest, moest je t zelf uit de dozen halen. Was er superdruk en een hoop geduw.

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dees: lekker als je appelflappen over hebt wil ik mijn adres wel pb hoor haha...dat is wel raar denk als je ineens terugkomt en er is bijna geen bekende meer

@ryanne: zo lekker dan dat het zo druk was...wel wat leuks gevonden nog?

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb pas 1 stem voor lars :(

Deel Deze Pagina