Goedemiddag dames, @ Dees: ow lekker appelflappen, fijn hoor je laatste werkdag! @ Ryanne: Ow dat is ook vreemd dat je het zelf uit de dozen moest trekken bij de wibra @ Kristel: vanaf wanneer wil jij Yentle bijvoeding gaan geven? mij werd het zoiezo afgeraden tot 5 maanden ivm de KMA (of overgevoeligheid) @ Gaby: Werkse @ Red: Ben benieuwd naar je buik meid! @ Suus: jij ook werkse @ Kim: Een vriendin van mij was ook overgestapt op KV voeding vanaf de nutrilon en haar dochtertje kreeg er ook diarree van dus die had ook keiveel poepluiers! Dimara heeft vannacht doorgeslapen van 23.00 uur tot 06.30 uur (toen was ze nog niet helemaal wakker maar vriendlief ging weg en ze was wel wakker aan het worden) daarna weer "geslapen" tot 10.30 uur maar wel een beetje liggen wurmen en kreunen!
Hello meiden, Ik heb echt een baaldag. Begin ziek te worden geloof ik. Heb t echt ijskoud en heb knallende koppijn. Eigenlijk wilde ik het huis weer eens goed schoonmaken en de was weg werken, boodschappen moeten ook nog gedaan worden. Maar heb nergens geen zin in en puf voor. Ik pak nog maar een kop koffie wie weet helpt dat. Hoe gaat t met jullie? en de kleintjes? Levi zijn hoest is nog steeds niet over, je hoort het borrelen in zijn longetjes. Ik heb nu Bisolvon voor hem en ik geloof wel dat het helpt. Kus
@ Mum: Lekker he als ze door gaan slapen... hihihi Levi was vanmorgen vroeg rond 05.30 maar dat kwam doordat Daan er ook uit moest maar geen zin had. hihihi zijn wekker ging dus 6x af ofzo.
@ DebbY: Ah bah meid, dat is niet fijn! Beterschap hoor!! en Levin zijn hoestje nog niet over? hopelijk helpt de bisolvon! Heerlijk dat ze door heeft geslapen idd (al mogen wij helemaal niet klagen met onze schone slaapster ) maar ga er maar gewoon van uit dat het voorlopig nog maar 1malig was kan het alleen maar meevallen als het nog eens gebeurd hihi...
Ben weer terug van de Gyn, we moeten nu 6 maand zelf proberen omdat Doc denkt dat het wel moet lukken. Wel had ik in mijn rechtereierstok PCOS, maar dat kon geen kwaad zolang ik nette cyclussen houd. Dus we gaan er weer flink tegen aan en hopelijk hebben we snel een mooi resultaat De buikpijn komt trouwens van de PCOS die ik nu heb, en wat ik heb verloren is waarschijnlijk een afgebrande Endohaard geweest.
Goedemiddag, Mag ik hier ook meekletsen? Ik ben 23 en mijn vriend 33. We hebben net een miskraam achter de rug en we gaan er met volle moed weer tegenaan. Ik moet eerst nog een menstruatie afwachten, maar aangezien er 11 dagen geleden op de echo een duidelijk ei (2,2 cm groot) te zien was, ga ik ervan uit dat die menstruatie niet lang meer op zich laat wachten En dan kunnen we weer een poging wagen! Hier zijn al dames die een kindje hebben lees ik, super leuk!! Ik kijk er ook zo vreselijk naar uit...
@ Sammie: Dat is op zich allemaal positief nieuws toch! hoop dat het snel raak is na de operatie meid!! hihi jij bent onze topicwaarschuwster @ Daphne: Welkom, en wat erg dat jullie net een miskraam achter de rug hebben! hoop voor jullie dat het snel raak is en het goed blijft gaan! BAH ik ben misselijk!!! krijg je hé als je 3 boterhammen met BLAUWE muisjes naar binnen werkt als je pas bevallen bent van een DOCHTER! dan krijg je straf!!
Dankjewel @Mumtobe: haha! Had je beide kleuren ingekocht? @Sammie: ik had al in meerdere topics een poging gewaagd, maar die zijn op de een of andere manier niet zo actief. Ik vind het wel lekker als er wat interactie is En om een beetje over vanalles wat te praten met meiden van dezelfde leeftijd en met dezelfde plannen. Hebben jullie veel vriendinnen van dezelfde leeftijd die ook met kinderen bezig zijn? Ik heb er welgeteld 0 (!) haha!
Daphne, Ik heb er ook 0 Mijn zusje stopt in Januari dus dat is dan wel weer leuk Uit welke provincie kom je?
@ Daphne: Ja wij wisten namelijk niet of we een jongetje of een meisje verwachtte Hier nog 3 meiden in de vriendengroep waarvan er 2 net een kindje hebben en 1 over 8 weken is uitgerekend maar dat waren alle 3 ongelukjes... 1 stel is wel flink aan het dubben om te stoppen met de pil maar hem definitief weggooien wil nog niet echt!
@ Sammie: Hoeveel boterhammen wil je hebben?? heb nog anderhalf doosje staan... aangezien ik op het eind van mijn zwangerschap een muisjestic had, had ik wat extra's ingeslagen maar op het allerlaatst kon ik ze niet meer eten vanwege t maagzuur dus vandaar dat ik er nog zoveel over heb!
Hmmm die muisjes zijn altijd wel erg lekker, dan lust ik ook wel een boterham haha! Ik kom uit de provincie Friesland En nee.. er is echt helemaal niemand waarvan ik weet dat ze met de pil gestopt zijn. Heb wel een collega die graag zwanger zou willen worden, maar die zijn net verhuisd. In het begin vond ik het wel eng dat mensen zouden vinden dat we te jong zijn, met name ik dan, want vriendlief is 10 jaar ouder Maar de meeste vriendinnen zijn nog niet eens samenwonend, dus ik begrijp wel dat ze nog niet bewust aan kinderen beginnen. Misschien komt het ook wel door het feit dat ik een HBO - opleiding gevolgd heb en dat de meeste dames eerst willen werken. Ik ben vorig jaar afgestudeerd en nu werk ik sinds een half jaar parttime bij een super leuk bedrijf!
@ Sammie: *gooit een heel brood, een pakje boter en het doosje BLAUWE muisjes naar Sammie, want Mum is te lui om te smeren* @ Daphne: *gooit het andere doosje en een boterham met boter (1 smeren is nog te doen) naar Daphne * Gewoon lekker doen waar jij en je vriend zich goed bij voelen! het is jullie leven! zie nu dat jij bent gecurreteerd op de dag dat ons meisje geboren is! Knuff meid!
Haha thanks Mumtobe Voor je knuffel én natuurlijk die heerlijke boterham met muisjes Ja die curretage, fysiek is het heel goed te doen. Ik heb er haast niets van gemerkt. Maar emotioneel is het een soort achtbaan met een paar ups en vooral veel downs.. echt niks aan. Ik wens niemand een miskraam toe.
Meiden, ik ga weer achter de pc vandaan, want mijn hoofdpijn was vanochtend aan het afzakken, en komt nu weer op :x
@ Daphne: Graag gedaan hoor Ik kan me voorstellen dat het emotioneel vooral een keiharde klap moet zijn! dat wens je inderdaad je ergste vijand nog niet toe!