Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Sammie: Ow meid weer die hoofdpijn! ook voor jou een dikke knuffel! Lekker op de bank gaan liggen jij!

2. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    He vervelend Sammie! Ik hoop dat je hoofdpijn snel weg trekt!

Ik krijg zojuist super nieuws: mijn paard en ik zijn kampioen in onze regio en klasse geworden :D Volgende week hebben we de huldiging. Die paarden zijn echt mijn alles.. dan kan ik mijn zinnen verzetten ;)

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Red, heeft jouw man een Lukas in de familie?

Want ziet net dat red en man dezelfde achternaam hebben als mijn tandarts.. :)
    En dan zit ik hier doodleuk gekkigheid uit te halen :p

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daphne: Wat gaaf super zeg! gefeliciteerd :D welke dicipline rijdt je?
    ik rij zelf namelijk ook al 17 jaar paard!! kan niet wachten tot ik er weer op kan kruipen!
    heb je eigen paard(en)?

5. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    Hee wat leuk, nog een paardendame!! :D

Ik rijd dressuur en we starten sinds kort M2, maar we zijn kampioen in de M1. Dat was dit voorjaar en toen ging het ook wel erg lekker. Had alleen verwacht dat een andere dame hier uit de buurt kampioen zou worden. Maar dit is nog beter :D

Ja we hebben eigen paarden, 5 stuks om precies te zijn.

En jij?

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Hè all,
    hier alles goed. Bedankt voor jullie lieve reacties. Gisteren weer veel foto's op Hyves gezet voor de geintresseerde. :-d. Het gaat al beter. Kan al op mijn zij liggen en das sl heel wat. Ik heb twee hele
    lieve fijne kraamverrzorgende doen alles! Helaas kan k zelf niet slapen omdat ik al hele dagen in bed lig :(.

De eerste nacht ging redelijk. Raimon had haar om 11 uur de laatste fles gegeven maar die ging er niet in. Bleek dat de hals verstopt zat dus Sophie voor niks zuigen. Waarna ze twee flinke mondjes terug gaf. Dus om 1 uur kwam ze alweer :(. Helemaal overstuur. Uiteindelijk na een uur in slaap gekregen door bij haar te zitten. Toen kwam ze pas weer om kwart voor 6. Dus dat was fijn!

Mum. Wat een mouoie foto's! Had jij het ook dat je tegenover je
    man schuldig voelde omdat je zo weinig kan en
    veel op zijn schouders terecht komt? Raimon vindt het niet erg maar juist fijn. Hij heeft al vaker de luier gedaan als mij :) haha.

Ook begint de stuwing nu te komen maar het valt
    nog mee ;). Jijen wat er nog komen gaat.

Zodra ik weer achter de laptop zit (dus niet iPhone) dus beneden ben dan zal k uitgebreid reageren (ik lees wel :))

nogmaals bedankt en sorry voor mijn ( veelste) lange ego bericht ;)

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daphne: *ik is jaloers 5 eigen paarden :p* super hoor!
    ik rij de 2 paarden van mijn voormalige instructrice op de manege
    ,doordat ik net verhuisd was had ik op dat moment geen bijrijdpaarden en omdat ik
    niet wilde stoppen met rijden ben ik even op een manege gaan rijden, tot mijn instructrice (inmiddels goede vriendin)
    aan mij vroeg of ik intresse had om haar paarden te komen rijden (ze was toen net zwanger van de 2e)
    en dat is ons beide zo goed bevallen dat we de paarden nu samen doen!
    met de oudste start ik dressuur (ben nu nog B omdat ik nooit eerder de mogelijkheid gehad heb om KNHS te starten helaas)
    en met de jongste hoop ik in Januari te gaan starten en als hij het allemaal goed oppakt
    ga ik misschien ook met hem springen met de tijd!

8. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    @Ukkie: proficiat met jullie dochter! Wat een mooie naam :D

@Mum: super dat je ook actief in de wedstrijden zit ;) Ik had eerder ook nooit echt de kans om verder te komen, maar sinds ik mijn vriend ken zijn er een hele hoop deuren open gegaan. Hij rijdt ook namelijk ;) Dus deze passie delen we. En dat bevalt super!
    Je zult wel merken dat het rijden van een proef wat anders is dan het trainen. Maar dat komt goed hoor :D Gewoon veel kilometers maken en dan krijg je vanzelf in de smiezen dat het eigenlijk helemaal niet ingewikkeld hoeft te zijn ;)

Wij zaten begin dit jaar nog in de L2 en starten sinds eind augustus M2. Ik had niet verwacht dat we zo snel zouden gaan.

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi dames

zo het is half 3 en ik heb nu pas de computer aan...echt laat voor mijn doen

@daphne: welkom meid...wat ontzettend rot dat je een miskraam achter de rug hebt...hopen dat het snel raar mag zijn en jullie mogen genieten van een mooi wonder...was je voor de miskraam al een tijdje gestopt of pas net.

@mum: haha ja dat is je straf he. geen blauwe muisjes eten...word je dochter boos...ik lust geen boterham maar wel een beschuitje met muisjes

@ukkie; geen sorry zeggen meid..je ligt in je kraambed het is logisch dat je niet op iedereen reageert...ga zo ff naar je mooie dochter kijken op hyves

@sammie: hopen dat de dokter gelijk gaat krijgen en dat het snel raak is...go girl
    succes met je hoofdpijn

@juffie: werkse

@chamaro: jij ook pas 1 stem...gaan we niet meer winnen denk ik haha

@suus: stem maar op ayden hoor is ook een geweldige foto van hem

@kim: haha wat grappig..ik moest ook heel hard lachen toen ik de foto zag van ayden..

@zo ben ik net beneden om 11.00 uur (ja we hebben uitgeslapen) staat de vrouw van felicitas voor de deur....heb een boek genomen en de pas verder niks..

daarna wezen wandelen en net pas terug...lars was even behoorlijk overstuur...begon in de wagen al te piepen...liet daarna een boer toen we thuis waren en daarna begon hij echt onzettend te huilen. leek wel of de boer pijn deed..hij was ook doodop dus is ingebakerd en al bij mij in slaap gevallen en ligt nu op bed...ik eet ff snel een broodje want je weet nooit wanneer hij weer wakker word...

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ukkie: Super dat het zo goed gaat meid!
    Nu al op je zij liggen? dat is vlug, dat kon ik niet zo snel... fijn hoor!
    Ik voel me nog steeds superschuldig tegenover mijn mannetje, ik mag nog heel weinig
    stofzuigen,dweilen, grote afwas, koken en de was grotendeels komt allemaal op zijn schouders neer
    en dat terwijl hij het op zijn werk ook superdruk heeft en hij het huishouden in de
    avonden moet proppen en dan vaak ook nog met een tijdslimiet vanwege kraamvisite...
    vind het echt heel sneu, hij heeft vaak niet eens tijd om even lekker met zijn dochter op de bank te hangen
    die ook nog eens haar jengeluurtjes heeft als hij thuiskomt!

Stuwing is mij ook alles meegevallen (geef jij FV of BV eigenlijk?)

Je niet schuldig voelen tegenover ons dat je niet reageerd hoor meid!!

@ Daphne: ow jouw vriend ook in de paarden.. wow helemaal geweldig! die van
    mij vind het allemaal prima en komt ook graag kijken maar dat vind ie zat :p
    je bent idd snel door de klasse heen gevlogen zeg!
    ik ben vorig jaar al gestart hé ;) zit nu op 4 wp in 3 wedstrijden dus dat gaat ook voorspoedig! (daarvoor altijd wel onderling gestart)
    helaas daarna een tijd uit de running geweest ivm niet kunnen trainen door weersomstandigheden, blessure paard
    en nu mijn zwangerschap en bevalling! hoop het dus echt vanaf Januari weer volop
    opgepakt te hebben!

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: *gooit Bos een rol beschuit toe en beveelt Sammie de muisjes en de boter
    jou toe te werpen* :D
    Jij ook heerlijk uitgeslapen vanmorgen zie ik wel :) wat sneu voor Lars zeg dat die
    boer zo pijnlijk leek!

Dimara slaapt hier al vanaf half 1 :$ ze zal zo wel wakker worden want het is tijd voor
    haar flesje!

12. Daphne1002

Daphne1002 Bekend lid

17 mrt 2009
    848
    454
    63
    @Bos: dankjewel!

Jij hebt het druk met je nog piepjonge zoon lees ik. Je wereld verandert natuurlijk drastisch na het krijgen van een kindje ;) Leuk om zo te lezen!

Ik heb in dec 2008 mijn Mirena laten verwijderen. Toen duurde het haast 2 maanden voor de mijn cyclus op gang kwam. In de maanden april en mei hebben we sex gehad met condoom, omdat we de zwangerschap nog even wilden uitstellen ivm mijn contractverlening in oktober. Dus in juni gingen we er weer voor en toen was het raak! Uiteindelijk zijn er dus drie maanden geweest (feb, maart en juni) dat we er serieus mee bezig waren. Ik hoop dat het nu weer zo vlot raak is, maar dat moeten we dus even afwachten.

Heb me iig wel voorgenomen om meer te genieten van mijn volgende zwangerschap. Bij de eerste maakte ik me vooral druk om het werk, de omgeving, het paardrijden en mijn lijn haha! Dat was voornamelijk de eerste weken, tegen de tijd dat ik alle zorgen opzij gezet had, bleek het mis te zijn.

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @ukkie: mooi foto's hoor

@daphne: ja ik heb t zeker druk. mijn piepjonge zoon is al weer wakker en krijgt nu de fles. het is niet zo'n slaper overdag.

hoop voor je dat t nu weer snel raak mag zijn. ik heb wel eens gehoord dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam weet alleen niet of t zo is..

@mum. ja lars was om kwart over 5 wakker. doet tie anders nooit. af en toe speen gegeven hielpn wel maar pas na de fles van half 8 heeft hij echt weer geslapen en ik dus ook

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede middag meiden,

@ukkie wat fijn dat je al weer wat meer kan zeg, weer op je zij liggen lijkt me heerlijk
    Hopelijk kun je snel wat beter slapen!
    Fijn dat het verder goed gaat met jullie meisje!
    Geniet er maar lekker van hoor!

@mum voel je niet schuldig hoor da tje niet zo veel kan nog
    Een ks is ook niet niets he, je lichaam moet gewoon extra herstellen he
    Doe rustig aan, straks komt het wel weer dat je weer meer kan
    Enne houd eens op met al die boterhammen met muisjes hihi

@daphne welkom hier meis!
    Ik wil je nog even heel veel sterkte wensen met jullie mk
    Het is echt vreselijk als je dat moet mee maken, ik hoop dat jullie het allemaal een plekje hebben kunnen geven
    Verder hoop ik dat jullie heel snel zwanger mogen zijn weer en het deze keer allemaal voorspoedig mag verlopen, want zo;n wondertje is echt het mooiste wat er is!

@bos pff lars was zeker vroeg wakker dan vanmorgen, valt tegen dan he dat je niet meer kan slapen
    Gelukkig kon je na half 8 nog ff slapen!

@sammie fijn dat het allemaal goed zit vanbinnen
    Positief dat de gyn denkt dat het nu zo moet gaan lukken zeg, dat is heel mooi!
    Ik ga weer hard voor je duimen hoor!

@debby hoop dat je niet ziek word meis, zo vervelend, en zeker nu met een kleintje thuis!
    Lekker rustig aan hoor!

@dees laatste dag vandaag, heerlijk meis!

Hier eindelijk ff tijd weer haha
    De dagen zijn druk gevuld zo hoor!
    Kylian ligt nu ff op bed, hij is nog wel wat aan het jengelen, maar hopelijk valt hij zo in slaap
    Moet eigenlijk nog wat dingen in huis doen, maar eerst ff tijd voor mezelf nodig nu
    Vanavond 6 collegas op bezoek dus wil zo ook nog ff gaan liggen, anders trek ik het niet denk ik
    Verder gaat alles goed hier gelukkig!

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: komt Lars altijd later als half 5?
    lekker dat jullie daarna nog even hebben kunnen slapen in ieder geval!

ik zit ook de fles te geven! :D laatste fles hiervoor was half 11;)

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ster: wat goed om te horen dat het bij jullie ook zo goed gaat! (sorry voor mijn korte reactie, ben flesje aant geven!)

17. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @sterretje: fijn dat het zo goed gaat ga maar lekker rusten, de dingen in huis lopen niet weg (al zou dat soms best mogen haha)

@mum: ja normaal komt hij pas om half 8. heeft toen ook pas zijn eerst fles gehad.

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Bos: ow dat was wel even balen dan vanmorgen!

Slik, bij Oprah gaat het over seksuele voorlichting aan kids... dat krijgen wij straks ook hihi... gelukkig duurt dat nog wel ff,
    of toch niet? het gaat nu over een meisje van 4!!! die zichzelf bevredigd :$

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @mum Zo jou meisje slaapt een tijd tussen haar flesjes door dan zeg!
    hier vandaag aan het proberen of hij om de 4 uur kan gaan drinken
    Moest hem elke keer wakker maken na 3 uur en dan dronk hij soms niet eens, dus nu maar proberen zo dan!
    Scheelt ook weer een hoop voedings tijd!

@bos nou als je weet hoe het werk weg loopt, mag je het me laten weten hoor hihi

@all heeft er hier iemand ook oplosbare hechtingen gekregen?
    Vraag me af wanneer ze er uit gegaan zijn bij jullie.
    Las dat het wel tot 6 weken kan duren, maar heb er echt last van, ze zitten zo vanbinnen er helemaal tussen in zal ik maar zeggen, dat ze soms echt jeuken enzo, erg irritant, dus hoop dat ze er snel uitgaan

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    vier jaar?? ik heb geluk want heb een keer bij dr phil gehoord dat jongen beter voorgelicht kunnen worden door hun vader en meisje door hun moeder...kom ik daar even mooi onderuit haha

Deel Deze Pagina