goede morgen meiden, wat is het koud buiten!! en nu helemaal want geen jas kan dicht word niet fietsen. gister bij de vk was alles goed ze zei dat mn buik erg strak stond en hoop dat ik er zonder scheuren vanaf kom! nou ik hoop het wel smeer wat flesjes olie leeg en nu niet meer die laatste 2wk scheuren hor. verder kan ik haast niet lopen zon pijn in mn bekken/banden iemand nogw at leuks doen vandaag?
Goedemorgen! Nog meer wakkere dames hier? 'k Zal straks weer aan het werk. Moet ook nog even tanken. Vandaag maar even rustig dagje van maken, 'k was echt gesloopt gisteren en alles doet me nog zeer. Heb op de weegschaal gestaan en ben 5 kg aangekomen. Buikfoto is niet meer gelukt gisteravond. Vanavond maar even een nieuwe poging. Moet de hond uitlaten... pfff moet echt even op gang komen vandaag!
@knaboor: het word echt koud nu he ik pas mijn jassen ook niet meer.. ben benieuwd hoe koud dat straks in december zal zijn.. brrrr @redd: doe maar lekker rustig aan.. ben benieuwd naar je buikfoto vanavond.. @gaby: gelukkig ging het gister best goed met puk en daisy.. ik hoop dat het straks gewoon nog beter gaat zou wel leuk zijn wanneer neem je nou vakantie ?? @mumtobe: dat is lekker snel toch fijn dat je er niet lang op hoefde te wachten @kristel: wij hebben op de BSO ook kinderen met KMA maar die kinderen zijn eraan gewent.. heb ook niet het idee dat ze er heel veel last van hebben.. alleen laatst was het wel lastig want toen hadden we oliebollen gebakken en toen was er dus 1 die er geen mocht dat is dan wel weer zielig.. maar gewoon met de normale dingen die we eten (zoals melk, kaas enz..) vinden die kinderen het niet zo erg.. @all: straks naar rachel toe.. maar eerst nog met mijn schoonvader naar het dorp.. die wil een pandora armband kopen omdat die zoveel jaar getrouwd is met mijn schoonmoeder.. daarna dan naar rachel.. en vanmiddag naar de vk Hier waren bij de wibra gister alle slaapzakken al op :S echt belachelijk.. want wij hadden gister ook pas de folder in de bus liggen
goedemorgen. er moesten gewoon mensen de auto krabben vanmorgen.. jeetje daar heb ik nog helemaal geen zin in..
@gaby: ze hadden ook voorspeld dat het zou gaan vriezen.. ik moet morgen weer vroeg eruit.. dus hoop dat ik dan niet hoef te krabben Ik zal eens proberen op hyves te gaan
iedereen kan op hyves behalve ik.. dus een storing lijkt me niet.. denk dat t aan mijn laptop ligt.. want k kon er laatst op.. toen stelde ik een www in.. en vanaf toen kon ik er niet meer op
Goedemorgn meiden, Hoe is het hier? @ Gaby: Balen dat je niet op hyves kunt. Ik hoop dat t probleem snel verholpen is. Vandaag weer verder strijken, ramen zemen, afwas, facturen maken en nog even naar de Ikea er stonden namelijk erg leuke rode vaasjes in t foldertje. Het lijkt alweer erg lang geleden dat ik zwanger was. Ik moet toegeven dat ik het af en toe wel mis. Eerst maar een groter huis voordat ik er over begin bij Daan. hahaha Nee hoor, eerst maar eens genieten van deze kanjer en dan als we verhuist zijn en een jaar verder kijken we wel weer verder. Maar ik ben er wel over uit dat het er niet bij een blijft. 8) Ik ga even teruglezen.... en daarna aan de slag. Liefs
zo ik ben er vandoor.. ga zo bij rachel wiije.. dus moet hier ff mijn wii spulletjes bij elkaar rapen.. en dan ga ik tot straks.. fijna dag allemaal..
Goedemorgen! * Zwaait even en gaat daarna verder * Kan trouwens mijn kaak haast niet meer open doen aui... bijna vrijdag
Ik heb een stuk terug gelezen. Wat erg dat Dimara, Yentle, Frederique en Lars zo allergies zijn. Ik mag volgens mij in m'n handjes knijpen dat Levi niet alergies is. @ Daphne: Hoi meid! Wat erg van je miskraam. Hopelijk word je nel ongesteld en kunnen jullie weer aan de slag.
@ Sammie: Kun je niet met spoed naar de tandarts. Pff lijkt me verschrikkelijk om te moeten wachten. Succes meid. Nu ga ik echt wat doen.
@debby: stiekem al weer kriebels meid haha @daphne: ja gaat snel he hier..hihi @sammie; auw...zou toch nog ff bellen hoor als ik jou was...het is pas woensdag @kim: 3 uur?? zo maar eh...zo lang mogen ze er toch helemaal niet in zitten of heb ik dat verkeerd begrepen? @mum: weet niet over dat bijvoeden...moet volgende week weer naar het cb....die weten nog helemaal niks van lars zijn allergie..heb namelijk alles in overleg met de huisarts gedaan... hoe laat jij de pepti bezorgen dan...ik bedoel koop je dat niet in de drogist dan?
@ Bos: Heej meid! Hoe bevalt het moederschap? Heerlijk hea? of niet? Soms zijn de dagen te kort om alles te doen wat moet gebeuren, maar ja dan maar een iets minder opgeruimd huis. hihihi Eerst kon ik me kapot ergeren als ik niet alles af kreeg maar nu doe ik lekker alles op z'n tijd.