He vervelend dat je nog steeds wat klachten hebt, balen is dat altijd! Hoop dat de huisarts wat voor je kan doen! Hier gaat ook alles goed hoor, zijn lekker in ons huis bezig, nog wat dingen regelen voor de bruiloft, dus lekker een bezig daagje! Verder op de wachtbank, altijd spannend! Vanmorgen dacht ik meer last van mijn borsten te hebben, dus ik begin al weer te denken dat ik vanalles ga voelen hihi Maar zou het zo gaaaf vinden om nu zwanger te worden, en lekker zwanger te kunnen zijn als we gaan trouwen, dit is mijn laatste kans daarop, dus extra spannend!
Net zoals Sammie, Het liefst in het ziekenhuis. Dat geeft een beetje een veilig gevoel, want stel er gaat wat mis. Dan zijn er in ieder geval professionals in de buurt. En al de benodigde apperatuur nzo. Dat geeft mij wat meer een geruststellend gevoel. Want bevallen is niet echt een pretje.
Ja op medische reden wil ik uiteraard ook in het ziekenhuis bevallen. Maar ik ga van een gezonde en goede bevallen uit en dan wil ik thuis bevallen met alleen m`n mannetje en de verloskundige en kraamhulp en wie er bij moet zijn die erbij moet zijn he, maar geen andere familieleden.
Ik wil ook graag thuisbevallen hoor. Op advies van de vk zou ik natuulijk wel in het ziekenhusi bevallen maar anders niet Lekker eigen omgeving, gewoon met me vriend en de vk, verder geen poespas allemaal aan mijn bed hoor!
ik zou ook graag als ik zwanger raak thuis willen bevallen. Iedereen kijkt me dan raar aan als ik dat vertel omdat het ons eerste kindje dan is. Me vriend zou willen dat ik in het ziekenhuis beval maar gelukkig ben ik de gene die bevalt en doe het op de manier die ik wil. Als er wat mis is komen ze daar heus op tijd achter en ben ik binnen 10 min in het ZH. Ik zie het namelijk niet zitten om in zon kille verloskamer te moeten wachten terwijl ik thuis gewoon me eigen bed en bad en tv heb. Maarja eerst maar zwanger worden misschien veranderd me mening dan wel
Als ik de keuze had, zou ik denk ik het liefste thuis bevallen. Maar, ja, heb geen keus dus het zal het ziekenhuis worden... En áls ik dan toch in het ziekehuis moet bevallen, dan denk ik er over om voor een verdoving te gaan. Ik zie echt verschrikkelijk op tegen de bevalling (haha hoor mij praten! nog geen 5 weken zwanger en al zeuren over een bevalling!), en dat komt vooral door de verhalen over de vreselijke pijn die het zou doen! Ze zeggen wel dat je het zo vergeten bent als je je wondertje bij je hebt, maar ik ben niet zo erg vergeetachtig wat dat betreft.. hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
Ik zou zelf niet snel voor medicatie zijn zoals verdoving. Maar als het moet moet het maar het liefst op mijn eigen vrouwen-power. Maar ieder zijn idee er over en die moet je ook respecteren vind ik.
hihi, denk ook niet dat je pijn dan gelijk vergeten bent hoor, maar het verzacht het denk ik even op dat moment wel Toch zou ik zelf denk ik niet voor pijn bestrijding gaan Ik zou mijn kindje op eigen kracht, met pijn ter wereld willen brengen1 Gewoon om mezelf wat te bewijzen, dat de vrouw zo sterk is om dat te doen! Kan normaal echt niet zo goed tegen pijn, maar een bevalling, ja dat zou ik wel willen doen zelf, dan maar ff pijn, lijkt me gewoon een goed gevoel als me dat lukt!
haha, nou ik ben nogal een watje hoor, dus ik heb niet zo veel vrouwen power Maar ik heb nog 8 maanden de tijd om van gedachten te veranderen!
ik denk dat je pas kan bepalen als het moment daar is want je lichaam maar ook weer een hormoon aan die je helpt toch door te gaan. Maar ook al ben je net 5 wkn er komt dan toch een moment dat het gaat gebeuren. Net als je al jaren fantaseert hoe je het zal brengen dat je zwanger bent en wat je dan voor kleren aan doet als je zwnager bent .
Zo is dat, we moeten allemaal nog afwachten als we er echt voor staan, misschien zeggen we dan allemaal wel wat anders dan we nu zo sterk zeggen.
@ Marietje, De pijn valt reuze mee, voor mij dan. Sil was maar een kleine beeb. Maar ik denk als je geknipt word dat het een stuk erger is. Dan moet je ook langer herstellen enzo. Klinkt wel cliché, als je het wondertje in je armen hebt ben je de pijn wel vergeten. Maar als je daarna weer gaat liggen en de beeb ligt naast je in de wieg. Dan voel je het ineens wel weer, en hoe.. Leuk vooruitzicht Maarja, het is ook zo weer voorbij (gelukkig) xx
*denkt zachtjes, jeetje, de mensen hier worden steeds ouder en dat in een jong en zwanger willen worden topic ...* Wanneer ik ga bevallen wil ik mn man en sowieso mn zusje erbij hebben. Ook graag mn moeder, maar weet niet of dat te druk gaat worden. Mn zusje kan me altijd heel goed moed in praten (nog beter dan mn man, dus die laat ik wel filmen dan ) en gok dat je dat wel kan gebruiken bij een bevalling Ik zou hier niet eens kunnen bevallen. Slaapkamer is te klein ervoor denk. En in de huiskamer in bad lijkt me nou ook niet wat, dan zit de hond er telkens bij in
Geef mij maar vanaf wee 1 een ruggenprik hoor Ben absoluut niet kleinzerig, maar als ik zag hoe mn zusje opknapte van die ruggenprik .. doe mij die maar dan Als het kan, waarom dan niet! Laat mij maar een mietje genoemd worden dan, alles prima, maar een pijnloze bevalling klinkt mij super in de oren
dreamer echt jong ben ik niet meer maar ben ook nog geen 30 plus dus hang een beetje tussen wal en het schip
Nou ja, dit topic was zeg maar van 20-25. Wendy kwam er per toeval bij omdat ze in het verkeerde topic poste (gok ik zo ) Jong is dat je net buiten tienermoeders valt. Maak anders een ehhh 25-30 topic aan! Denk dat dat nog wel mag (vraag anders even aan prinses) Je hebt idd tienermoeders, jong en dan pas weer 30 en 35. Dus 25-30 moet erbij mogen lijkt me.