euhmmmm gewerkt hihi. maar wel lekker en leuk gewerkt dus dat scheelt weer. verder nu een beetje bank hangen.
heeeeeeeeeeerlijk op de bank met een bakkie thee.... ik hoor hier eigenlijk niet meer te zijn, want ik ben al zwanger maar ik vind het hier veelste gezellig, ik mag toch nog wel blijven he? ik zal nog wat hcg rond strooien dan.... hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg en het echoot hier nogal (omdat het zo leeg is in dit topic nu) dus dat zijn allemaal extra hcgtjes dan
ik vang wat hcg, hopelijk voldoende voor een test morgen. tuurlijk mag je hier blijven gezellie hoor.
Mac wel meteen laten weten dan he?! Ik zie trouwens dat jij in Arnhem woont. Ik woon in Duiven. Ben je al geweest in dat winkeltje "lief" Ik kan het niet laten om daar steeds even te kijken als ik in de stad ben.
Nou ik pal ook nog wat extra HCG mee dan hoor, kan er maar neit genoeg van mee krijgen! @marietje, tuurlijk mag je hier nog mee blijven kletsen, gezellig toch! Vooral als je zo blijft strooien zijn we erg blij met je, hopelijk mag je ons allemaal aansteken
hé jullie avatars lijken allemaal zo op elkaar (die van agneta en mac zijn zelfs het zelfde) nu raakt deze oma helemaal in de war (jaja kijk liever plaatjes dan dat ik lees ) Lief dat ik mag blijven =P~ k zal regelmatig wat strooien, als ik er aan denk en anders herinneren jullie me er vast aan!
ah! Brothers & Sisters op tv (RTL 8, voor wie het wil weten )... ik ga ff kijken! Hopelijk geen herhalingen
@suhe das lekker in de buurt hier ja, bij de ikea, haha mijn favo winkel. nee dat winkeltje lief niet ingeweest, ken het niet. ik zal een andere avater nemen. maar herkennen jullie me dan nog wel want had altijd deze xxx
en dat terwijl ik de maansteen alleen in mn bh draag. nu heb ik weer een nieuwe ketting met donut maansteen. die vanaf nu dus weer snachts om. hopelijk werkt ie ook waarvoor we hem dragen. xxx
Jullie veranderen je avatar toch niet voor mij he?! Brothers & Sisters zijn geen herhalingen geloof ik Ken je de serie Dharma & Greg? In B&S is de actrice die de moeder van Greg is de moeder van de actrice die voor Dharma speelt in D&G (kan je me volgen?) Ik vond het wel grappig.. nu weer verder kijken.
nope ken die series wel maar kijk ze nooit. heb hem veranderd omdat ik niet allen hetzelfde wilde en eigenlijk wilde ik hem al veranderen. wij kijken hier een film. xxx
Zo nu even wat ik heb kunnen onthouden Over pijnbestrijding, dat komt er bij mij niet in. Als ik geen keizersnede hoef, en ze zouden over een ruggenprik beginnen ga ik schoppen haha. Over welke leeftijd moeder worden.. Zo jong mogelijk haha, wil een groot gezin van 5 of 6 kinderen. En als we zo gelukkig mogen zijn dat alles volgens plan loopt dan wil ik voor mijn 30 of rond mijn 30e klaar zijn @ Sammie: Balen dat je je nog steeds slecht voelt. @ Marietje: gewoon verder blijven dromen hoor! @ de oudere dames: Ik vind het wel gezellig als jullie hier zijn hoor! @ all: hier vandaag weer zo misselijk, in de auto vooral Ook weer steekjes in mijn boobs en ongi krampen. Heb zelfs steeds het gevoel dat ik ongi ben, wil al naar de wc lopen om te kijken en dan denk ik nee joh je zit 5 dagen voor nod Heel vreemd allemaal. Pfff vandaag weer op de weegschaal gestaan, had verwacht dat er weer wat kilo's aan zouden zitten, maar ben nog steeds hetzelfde haha Zijn er nog mensen wakker?