Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    @ Wendy,

Ik weet wel wat er met hem was maar heb niks meer gehoord...
    Ze is nu ook niet online

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Priscilla kreeg vandaag te horen of hij naar huis mocht of niet...

3. Niet meer actief

Dames, dames,

WAAR ZIJN JULLIE?

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik was even eten haha maar lees wel steeds mee

5. laura83

laura83 Lid

23 jul 2008
    43
    0
    0
    @Pandabeertje: Die kramp is idd niet echt fijn, slaap met voeteneind omhoog...

@Mac: Bij mij konden ze het spiraaltje niet meer vinden en moest ik naar het ziekenhuis toe. Hij is er nu al een tijdje uit en ik merk dat mijn buik dikker wordt, echt opgeblazen. Miss is het nu om een andere reden maar niet toen ie er net uit was. Daarna ben ik steeds 'te laat' ongesteld geworden en was ik vaak in de veronderstelling dat ik zwanger was(vind je het gek met een zo'n ballon van een buik! )

zometeen lekker in bad en dan heerlijk op bed....jammie! :D Maar eerst nog even bij- en meelezen ;)

6. Marietje83

Marietje83 Actief lid

12 jul 2008
    479
    0
    0
    hoi hoi! Heb veel gelezen, niet alles onthouden, sorry :oops:

@Wendy: wat mij betreft ben je welkom hoor, maar ja, ik als zwangere hoor hier eigenlijk ook niet meer te komen ;)
    Wat je bmmond betreft. Ik heb alleen de laatste weken (vanaf een week na mn ei) gevoeld. Eerst zat ie heel hoog en was ie hard (niet vruchtbare periode) daarna kwam ie steeds verder naar beneden gezakt (op den duur nog maar een vingertopje ver) en werd ie ietsjes zachter, maar was nog wel hard (snappie) en potdicht. De laatste keer dat ik heb gevoeld was vlak voor ik een positive test had :D dus hoe het nu zit weet ik niet. Het schijnt trouwens wel een hele moeilijke manier te zijn om te bepalen of je zwanger bent, schijnbaar is het zelfs voor vk's en gyns moeilijk om het op deze manier te bepalen...

(sjonge das een verhaal geworden zeg! :confused: )

@Romy: echt vervelend dat je alsmaar zo ziek bent! Hopelijk is het zo over... Het gekke is dat ik eigenlijk weinig voel. Heb een soort ongi gevoel en ben wel sneller moe en sneller chagrijnig / geïriteerd :( ow ja en mn borsten jeuken! Heb jij dat ook? De laatste dagen ben ik trouwens ook erg vroeg wakker :confused: normaal ben ik nogal een langslaper.... :rolleyes: Maar nu val ik dus vlak voor mn wekker gaat weer diep in slaap! wel een beetje vervelend eigenlijk

7. Niet meer actief

Bedankt voor de tip, zal het eens proberen.
    Hier gaat de tijd toch snel he..
    Nog 4 dagen voor ik ongi moet worden...
    Maximaal 5, en als ik het dan NOG niet ben dan weet ik genoeg hahaha.

ZOOOOO SPANNEND!

8. Niet meer actief

Spannend hoor, ik zit met volle hoop mee te kijken of je zwanger bent. :)
    Hoe lang ben je dan bezig geweest, of in welke ronde zit je nu? :(:

9. laura83

laura83 Lid

23 jul 2008
    43
    0
    0
    @ Pandabeertje: Nog een paar dagen, elke keer weer spannend he? :( Aan de ene kant kijk ik er wel naar uit om te kijken of het dit keer wel raak is en aan de andere kant ben ik er ook wel weer bang voor om ermee geconfronteerd te worden dat ik nog niet zwanger ben.... :(

10. Niet meer actief

Ik ben eind september 2007 gestopt met de pil.
    In dec een vmk gehad na in ronde 3 zwanger te zijn.
    Nu al ronde 8 na de vmk.

En het is zoooooo anders dan toen..
    En het typische is dat dit de laatste ronde voor een pauze is.
    Ben ik niet zwanger, ga ik even aan de pil (het wordt allemaal even te veel).

En juist nu heb ik dit :)
    Zou zoooo mooi zijn he :)

Ik ga trouwens denk ik de 20e pas testen..
    Heeeeel misschien de 16e maar denk het niet

11. Niet meer actief

Ja het is af en toe zo`n dubbel gevoel.
    Overtijs, is heerlijk want je waand je zwanger, maar als je test en het is negatief dan wil je ook zo snel mogelijk ongi worden ook.
    Ik ben onregelmatig en dat vind ik op dat punt aangekomen heel moeilijk.
    Ze zeggen dat je de langste cyclus aan moet houden en dan pas moet testen maar ik houd elke keer de laatste cyclus aan.
    Wel zo makkelijk.

12. Niet meer actief

Ja ik ook hoor, daarom denk ik dat ik het nu wel vol hou om pas op dag 20 te testen.
    Normaal ben ik makkelijk met testen.
    Nu ben ik zooo bang..

13. Niet meer actief

Waarom ga je dan juist weer aan de pil.
    Ik zou dan gewoon niet meer naar de cyclus kijken en gewoon maar doen wanneer je zin hebt ofzo.
    Straks moet je weer ontpillen.

14. laura83

laura83 Lid

23 jul 2008
    43
    0
    0
    ik ben altijd weer wat bang en neem dan ook de langst mogelijke cyclus, dan kan ik ook niet fout zitten. Dus Pandabeertje, doe het idd maar iets later. En nu maar hopen dat het raak is!:D

15. Niet meer actief

Ja Pandabeertje, doe maar wat later dan zit er voldoende zwangerschaps hormoon in je lichaam. :)

16. Niet meer actief

Ik voel me vergelijking met andere maanden deze keer niet zwanger.
    Nou ja je denkt dat je zwanger bent omdat je het zo graag wilt.
    Je hebt of krijgt juist omdat je eraan denkt allemaal kwaaltjes denk ik.
    Mijn mannetje zei vanacht in bed "ik vind het zo vervelend dat je niet weet wanneer je eisprong is, dan zouden we gerichter kunnen klussen"
    We zijn alle2 niet voor de ovulatietesten en daarom voel ik m`n baarmoedermond of hij hoog staat en of ik slijm heb.
    Toch vind ik dat ook moeilijk om waar te nemen, ik vind namelijk de baarmoedermond hard blijft aanvoelen.
    Ze zeggen ook zodra je het lost laat raak je zwanger en elke nieuwe cyclus denk ik van nu laat ik het los en ik zie wel.
    Maar zodra ik denk van ik ben vruchtbaar wordt ik weer helemaal geopsedeerd om zwanger te worden.
    Hoe ervaren jullie dat en hoe gaan jullie daar mee om?

17. Niet meer actief

Ik ga aan de pil omdat ik dan ook echt 100% rust heb.
    En ontpillen heb ik nooit gehad, dus na een paar maandjes pil zou dat ook niet zo erg zijn denk ik.
    Mijn eerste cyclus na de pil was 27 en de langste ooit 33 (vorige maand hele rare cyclus)

En ik test zowiezo ook pas zo laat omdat, al hij positief zou zijn, ik volgend weekend (tot en met de 19e) bij mijn familie ben..
    Ik wil nog niet dat ze het al weten dan en ben bang dat ik me verpraat.

18. Niet meer actief

Ik heb dat inderdaad ook vaak gehad..
    Maar omdat ik deze maand zo duidelijk aanwezige symptomen heb kan ik er haast niet omheen.
    En ik heb me wel vaker 'vage' klachten ingebeeld omdat ik het zo graag wou..
    Maar dan blijven de klachten ook echt vaag (tenminste bij mij).
    Nu zooooo anders..

Dit is trouwens mijn eerste ronde met de maansteen.

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Goede avond allemaal, hoe is het hier?

Wat een hoop gebabbel allemaal zeg, heb nog ff niet alles terug gelezen hoor :oops:

Hier lekker gewerkt, morgen weer lekker mijn vrije dag!
    Moet er alleen vroeg uit, want mijn poes word morgen geholpen, anders blijven we steeds met kittens zitten.
    Dus ze mag al vroeg naar de dierenarts toe!
    Daar gaat mij uitslaapochtendje ;)

Hier verder nergens last van, begin toch echt te denken dat het deze maand helaas niet zo zal zijn
    Heb nergens last van, geen vele afscheiding of iets, dus niets van wat ik de vorige keren wel had helaas
    Vind eht wel balen, nu zijn we toch maar saampjes als we gaan trouwen, het had ook te mooi om waar te zijn geweest :(

20. Niet meer actief

Hey Sterretje,

Ik hoop voor je dat het alsnog gelukt is :)
    Je hoeft niet altijd symptomen te hebben he

Deel Deze Pagina