Nee dat is zo, maar omdat ik 2 keer gevoeld heb wat ik toen voelde en dat ik toen echt zwanger was Heb ik nu het gevoel omdat dat neit zo is allemaal, dat het gewoon niet zo zal zijn deze maand Gek misschien maar mijn gevoel zegt het me gewoon Nou ja, ik wist afgelopen maand ook echt zeker te weten dat ikw eer zwanger was, maar dat was ook niet zo, dus als je het van die kant bekijkt, wie weet is er dan toch nog hoop! Ik hoop het maar! Voor jou ook spannend, zag dat je lang wilt wachten met testen, knap hoor als je het uit kan houden zolang!
Ik hoop ook dat ik het kan. Misschien, als mijn vriend het wilt, ga ik toch zaterdag testen.. Maar ik denk dat ik liever wacht hoor.. Zaterdag ga ik vroeg weg naar mijn familie. Wil het wel samen met mijn vriend kunnen vieren haha.
@Wendy: echt stom dat ze het topic dicht hebben gegooid zeg! Je las zoveel dames die echt tussen kant en wal zweefden en daar wel 'thuis' waren. Had je prinses geen pb gestuurd dan? Maar jouw eitje en vooral zijn zaad weten echt niet wat jij denkt hoor. Zijn zaadje zal echt niet zoiets hebben van ik maak nu rechtsomkeerd want ze denkt er teveel aan. Maakt echt niks uit dus @Panda: gewoon testen wanneer je wil. Het gevoel dat je een geheim hebt met je vriend is zo gaaf, dan lukt het je vast wel om je mond te houden. @Romy: je baas zal blij zijn als je zegt dat je ziek bent door zwangerschap. Dan kan hij alles terugkrijgen van het uwv namelijk Kost het hem niks en krijgt hij geld om iemand anders in te huren. Zou het dus zeker zo snel mogelijk zeggen wanneer je een contract hebt. @Sterretje: je weet t maar nooit! Je gevoel kan er echt naast zitten. Ik ga duimen dat jullie net als ons stiekem met zn 3-tjes mogen trouwen Ik ben zo misselijk Zit al zielig met een emmer naast me. Voel me alsof ik al uren in de auto zit, die misselijkheid. Geen idee waardoor het komt, maar wil dat het weggaat!
hey dreamer, toch niet ziek? Hopelijk gaat het snel beter! Hoe denken jullie trouwens dat ze op je werk gaan reageren, mocht je zwanger zijn? Ik denk dat ze voor mij wel blij zijn, maar dat ze het voor zich zelf niet zo leuk vinden, omdat ze mij dan moeten missen Jammer dan! ga ik geen rekening mee houden
Dreamer,... waarom gooi je er niet gewoon een testje tegenaan! Volgens mij is er echt iets bezig in je lijf hoor..
Nou zeg dat wel, had op dag 12 al mijn ei, en m,ijn lf is natuurlijk ook maar 12 dagen, dus ja dan gaat het hard opeens, vind het dan ook helemaal niet erg! Heerlijk! Nou ja misschien zaterdag dan testen, samen met ej vriend smorgens vroeg! Ook leuk toch lekker saampjes dan, kun je er lekker heel het weekend stiekem van genieten! @dreamer, meis weet je zeker dat je echt niet zwanger bent? Dat mnsiselijk zijn kan toch niet zomaar zijn? Had je nog meer ovu testen gedaan dan?
Dreamer, jouw ongi stelde toch niet zoveel voor? Moet je niet voor de zekerheid nog even een testje doen dan?
Ja idd dreamer.. Testen meid hahaha. Ik weet niet of ik het dan wel voor me zou kunnen houden. Moet zingen op de bruiloft van mijn vader volgende week vrijdag. Volgens mij ga ik het dan schreeuwen door de microfoon
Ik zeg net tegen mn man wat jullie zeggen (en panda al vanaf mn ongi ) Zegt mn man: ja dat wilde ik net ook tegen je zeggen. Normaal ben ik degene die wil testen en nu komt hij ermee Had geen ovu testen meer gedaan nee, mn zw test was negatief de volgende dag. Misschien doe ik vrijdag dan nog een test. Maar denk het niet, moet zaterdag beginnen met ovu testen (dag 12) Dus als die positief geeft zal ik meteen een zw test doen. Maar mn man wil erbij zijn met testen en kan dus pas vrijdags testen op zn vroegst. Ik denk namelijk niet dat ik zwanger ben. Ook al was mn ongi niet veel, toch was het helder bloed en mn temp was omlaag gegaan. Ik merk het zaterdag dus wel! (en jullie dus ook )
hihi, ik zie je al staan daar, schreeuwend tegen iedereen dat je zwanger bent haha! Dreamer waar ben je nou, wil de testuitslag horen
Haha ok, maar je bent wel al misselijk sinds die tijd Hoop echt dat je posi test hoor. Hier wordt trouwens de duizeligheid erger. Echt elke keer met opstaan wordt ik licht in mijn hoofd.. zie ik sterretjes (niet persoonlijk dan he )
ik zit een beetje mee te lezen en wat spannend allemaal zeg! ik zou echt niet kunnen wachten. echt super leuk zou het zijn als het posi testen zijn. zelf moet ik vrijdag naar de gyn voor de echo kunnen ze kijken of er een ei komt en of ie rijp is..........ik hoop het zo!
@Pandabeertje Hoort die duizeligheid bij het opstaan er dan ook bij? Heb ik ook veel de laatste tijd En mijn tepels waren nooit echt heel gevoelig en nu wel, niet pijnlijk maar errug gevoelig.... Niet dat ik dat erg vind hoor....
Haha ja dat kan erbij horen. Wat de tepels betreft. Die zijn bij mij altijd pijnlijk! tussen ei en nod. Dit keer niet! alleen mijn boobs doen verder pijn, heb er steekjes in (aan de zijkant) en lopen blauwe aders over..