@Marietje83 Toevallig kwam een collega vandaag vertellen dat z`n vrouwtje zwanger is en al 11 weekjes ver zijn en een echo hebben gehad en hartje klopt. Nou dan smelt ik helemaal. Hij was ook zo trots toen hij het bekend maakte, van oor tot oor lache hij. Bij ons op het werk pakken ze het altijd goed op valt me op. Alleen als er geregeld moet worden hoe en wanneer je wilt werken dan is het meestal nog een gepuzzel bij ons in het bedrijf. Het liefst zou ik persoonlijk niet meer gaan werken, maar helaas kan dat tegenwoordig eigenlijk niet meer, want dan kom je waarschijnlijk niet meer rond. @alle Hoe denken jullie erover om na de bevalling het werk te gaan oppakken of eventueel te stoppen?
Ik zou niet gaan werken. Pas weer werken wanneer het jongste kind op school zit. En dan enkel de tijden dat het kind/de kinderen op school zit/zitten. Zo heeft mn moeder het ook gedaan en dat vind ik de beste manier. Maar kan me goed indenken dat het voor sommigen niet haalbaar is door te hoge hypotheek oid.
Ja zo denk ik er ook over dreamer. Het was voor ons ook altijd heel fijn dat mijn moeder er was.. Als je ziek bent, verdrietig ruzie met broertjes/zusjes.. moeders zijn eigenlijk altijd belangrijk..
Ik blijf werken, weet nog niet hoe veel. Als ik stop met werken kan ik nooit meer de zelfde (soort) baan terug krijgen. Financieel gezien is het ook geen optie om te stoppen en ik denk dat ik helemaal gek zou worden als ik hele dagen thuis zou 'moeten' zitten. Ik wil wel mijn kindje max. 2 dagen naar een opvang brengen...
goedeavond allen net trug van werk ik ben net ongi geworden, wat ik al verwachte want voelde het vandaag al aankomen. Ben er op zich wel blij mee want dit betekent dat ik een hele nette cyclus heb van precies 28 dagen. Natuurlijk was ik nog veeel blijer geweest als ik zwanger zou zijn, maar dat mijn cyclus oke is vind ik ook al zeer fijn. ff mn ongi uitzingen en dan weer aan de klus. xxx
oja, ik ga proberen om hier iets minder vaak te komen, nu staat het forum de hele tijd aan als ik thuis ben en kan ik het niet laten om elke 5 minuten te kijken of er een berichie is. ik wil proberen om het naar 1 keer per dag terug te draaien. zodat ik ook iets meer"vrije" tijd heb. Er misschien iets minder mee bezig zijn. maar we zullen zien of het lukt. fijne avond allen xxx
hoi hoi, wat is jong? Ik ben 21 jaartjes jong en wij willen graag al kinderen. Ik zag jullie topic en mischien hebben jullie zin in een neiwue erbijk> Zoniet zeg het maar dan . Liefs Bloem
Balen mac! Maar wel netjes idd Ik wil wel ons kindje naar een kdv brengen of peuterspeelzaal. Voor een halve dag of max 2x een halve dag. Dit voor de sociale aspecten. Niet direct als het geboren is ofso, maar vanaf een half jaar denk. Merk aan mn nichtje echt dat ze geen andere kinderen gewend is. Een ander nichtje van mij gaat naar kdv en kan heel goed omgaan met andere kindjes. Ik zal het niet leuk vinden denk, maar heb wel het idee dat dat iets goeds is. Hoe denken jullie daarover?
Dreamer. Volgens mij mogen kinderen met 2 naar de creche.. Dat is mijn doelstelling. En dan max 3 dagen per week (opbouwend). Denk dat ze in het begin vooral de aandacht van familie nodig hebben. En ik zou graag als ik kan en mag gebeuren de kids snel achter elkaar krijgen.
Wat typen jullie snel kan het niet eens bijhouden... Maar ik ga niet werken meer als de kleine er is, wil alle tijd bij de kleine zijn... Als het naar kleuterklas (4 jaar) gaat ga ik wel weer werken. @ Mac, Jammer dat je ongi bent geworden... @ Bloem, Welkom! Altijd gezellig!
Ik wil mijn kindje niet naar de opvang gaan doen, maar wel straks naar de creche hij/zij 2 jaar is. Ik ben er ook voor dat ze de eerste jaren lekker met de papa en de mama groot moet worden gebracht. Maar iedereen heeft daar een andere gedachte bij uiteraard.
owke dan gezellig nou zou klein stukje vertellen over me zelf, ben dus bloem (wegens prive reden geen echte naam) Wij willen zwanger worden van ons eerste, we zijn net verhuis naar een 1 gezins woning. Voor de rest gaat alles lekker tustig, moet ff wachten op me ongi :S al 4 dagen overtijd en 2 negi testen verder haha. Verder werk ik in een bouwmarkt met super leuke collegas elke dag feest . Voor de rest maar vragen als je wat wil weten . Liefs bloem
@ Bloem, Ik wil nog wat weten... Als je 13 juli je spiraal heb laten verwijderen hoe kan je dan pas in de 3de ronde zitten? En welke omgeving woon je?
wij zijn er een paar maanden tussen uit geweest (en 13 juli stond voor 2007 ). Ben nu 5 maanden gestopt met de pil, maar 1ste 2 maanden m\niet mee gerekent pas 3 rondes echt bezig er mee ik woon in omgeving utrecht .... Liefs bloem
Ik ga jullie ook verlaten. Fijne nachtrust allemaal en die nog moet klussen, zoals ikzelf veel klusplezier. Waarschijnlijk tot morgenavond weer.