Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    mode, ik ben daar ook lang niet altijd van.. ik hou van vrouwelijke kleren maar ook wel een beetje stoer

kijkt er iemand oprah? Hilarisch :D

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    aan het boxen hihi :D

3. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    haha Jorick zit ook in zn schommel oprah te kijken :p eindelijk gestopt met huilen hoera

4. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    He meiden!

Daar ben ik weer ff.. manlief heeft nog tot en met a.s. dinsdag vrij en daarna ben ik hier wel weer mee te vinden :)

Het gaat erg goed hier.. af en toe heeft Sophie wat last van krampen maar dat hoort erbij. Mijn herstel gaat ook vrij snel en goed :-D

Kleding.. ik ben ook niet zo van de mode en make up.. ik draag alleen mascara en oogpotlood en wel elke dag een geurtje :)

@ Kristel.. een maand niet! Ik in de winter helemaal niet :p Soms denk ik.. wat zal manlief er van vinden :p

@ Dreamer.. ik draag ook wat ik mooi vind. Als ik wat gekocht heb wat in de mode is(dat denk ik althans) dan is het er alweer uit :p

5. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    @ Emma.. haha rust in huis! en dat met Oprah!

6. @ kim die tweede foto haha

7. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    hier geen oprah opstaan hoor, altijs zo overdreven heel soms gebeurd er is iets leuks.

heb mijn iphone trg maar krijg hem nu niet aan omdat het via itunes meot en snap er niks van grrr

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, jeetje wat een geld he aan schade voor je auto. Maar het overspuiten van je bumper is ook erg duur. Je hebt maar geluk dat je er wel achter bent gekomen wie het heeft gedaan!

@ kim, relaxt dat je twee bedragen voor kinderbijslag hebt gekregen. Maar kzou maar oppassen met uitgeven. Straks moet je het nog terugbetalen.. Ik vind de eerste bikini het leukst! Haha lees nu dat mum en kristel die ook hebben :p

@ emma, vervelend dat Jorick wat huilerig is juist nu je niet fit bent! Dan zou je het liefste gewoon lekker op de bank liggen of naar bed gaan.. Komt Mark vanavond wel gewoon thuis?

@ mum, ik vind het altijd zo stom als je voor kleding in een grotere maat meer geld moet neerleggen! Balen dat die bikini dan ineens 2x zo duur is... Wat een poppetje van die kleding zeg!! Doet me denken aan "Toddlers & tiara's". Heb het nooit gekeken, maar dat programma gaat over van die kleuter schoonheidswedstrijden.. Ziet er soms gewoon eng uit zoals die kleintjes opgemaakt zijn! En door dat getoupeerde haar lijkt hun hoofd in verhouding veeeeel te groot.. *wijkt enorm af van het onderwerp haha*

@ kristel, dat bakpak ziet er leuk uit. Tis net een heel kort jurkje! Hier nooit bh's van mijn moeder gepast.. Maar weet nog wel hoe trots ik was op mijn eerste 'topjes' (van die soort meidenbh's zonder beugels. eigenlijk meer voor de vorm dan voor de functie)

@ dreamer, haha ik moet even lachen om je opmerking over je hoofd in een bh stoppen :p Ik heb eigenlijk 2 verschillende maten (heeeel handig). Links is een flinke c en rechts een d. Heb dus altijd wel problemen met bh's!! Ik denk ook dat ik iets aan mijn borsten laat doen als ik helemaal uitgekinderd ben. Het maakt me erg onzeker. Bh's zitten nooit goed, truitjes gaan scheef zitten en naakt vind ik het al helemaal lelijk. Het valt echt enorm op!!

@ ryanne en kim, leuk setje die Ayden en Frédérique haha

@ ukkie, fijn dat het allemaal goed gaat! Zie je er tegenop dat je man weer gaat werken?

@ all, hier weer eens geen zin meer haha. Zit alleen maar te snotteren en dat is zoo vermoeiend... Wil gewoon lekker naar huis. Lekker warm op de bank en vanavond een kop thee (met honing!! haha vriendlief is toch nog even naar de supermarkt gegaan..)

9. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @nen ja dat zou wat zijn kan ik het weer trg gaan betalen

@ryanne zal ik je ff wat foto's via de mail sturen?
    die filmpjes doe ik wel via een stick dat duurd zo lang

het is gelukt met de iphone en alles staat er nog op :D

10. moederLynn

moederLynn Fanatiek lid

5 mrt 2009
    2.012
    0
    0
    moederen
    met mijn hoofd in de wolken
    ben ik weer!!!

Kristel wat een leuke badpak!

Kim en ryane wat leuk dat jullie bij elkaar op visite komen....is dat door het forum of kende jullie elkaar al!!!

ik ben nogal van de make- up en geurtjes....niet dat ik dicht geplamuurt ben maar ik zie er graag verzorgt uit....manlief heeft van het weekend mijn nieuwe geurtje laten vallen..hypnose van lancome...:( geloof me het ruikt hier heerlijk!! ben altijd wel een merken zeiker geweest en nu met julian helemaal.....kan er niets aan doen!!!

kristel welke camera had jij ook alweer?

11. @ kim mail maar naar mn huismail, kan ik ze daar meteen opslaan

12. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    hier ook een tutje ;) maar ja komt denk ook als je werk heb in de UV branche, hier altijd oogschaduw,mascara,lipgloos en matte poeder tegen het glimmen op en uiteraard een luchtje

wat een leuke foto van die 2 in de box zeg!

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha geweldig die twee samen vooral met het boxen haha

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hier nooit make up op....soms lipgloss alleen altijd wel een luchtje...

15. hier alleen make up als ik zin heb. Vandaag helemaal niets. Meestal wel mascara.
    Wel altijd een luchtje

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik draag wel bijna altijd make-up alleen als ik een off day heb of bijv op vakantie als we veel zwemmen anders zijn mijn ogen zwart haha..
    maar vroeger ook niks van barbies weten hoor, bomen klimmen deed ik het liefst :D

@lynn via het forum bleek dat we allebei in maastricht woonde en toen bleek dat we een paar straten van elkaar woonden en zijn we samen naar yoga gegaan en nu wonen we 1 straat van elkaar vandaan sinds frank en ik verhuisd zijn haha :D dus stom toeval

@ryanne heb ze naar je hotmail gestuurd.

heb ayden voor de baby tv gezet en nu is hij stil haha :D

17. heb ze nog niet binnen, kijk zo nog eens

18. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @ryanne krijg een failer want had je achternaam met 2 tt's whaha dom!!

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hier ook een make-upper haha. Ik ga de deur pertinent NIET uit zonder mascara. En mijn haar MOET ik ook elke ochtend doen, anders kom ik de deur niet uit. Producten als foundation oid wil ik wel gebruiken, maar daar krijg ik pukkeltjes van (ook al reinig ik mijn gezicht trouw!), dus dat gebruik ik alleen op als op stap ga. En oogschaduw ook alleen dan. Lipgloss gebruik ik als ik het bij me heb . Maar ik heb wel laden vol met make-up haha.

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Kim en Ryanne: ahh wat een schatjes zeg!
    En F laat even zien wie de oudste is :p
    Leuke foto's.

@Nen: boobs zijn nooit gelijk toch?
    Hier ook verschil hoor.

@Make-up: ik heb niet eens oogschaduw en dat soort dingen :p
    Mascara staat me niet.
    Heb wel is een lijntje onder mn ogen, maar volgens mij doe ik m nog op de verkeerde plek ook hahaha :p
    Heb wel altijd een luchtje op, maar dat heeft mn man ook, dus dat vind ik niet meisjesachtig :p

Deel Deze Pagina