Hier kennen ze geen creche. Is dat gewoon een peuterspeelzaal? Daar mogen ze bij ons heen met 2,5 jaar. Kinderdagverblijf is 3 maanden - 4 jaar. Waarom willen jullie de kids met 2 jaar naar een creche doen? Wij willen 1, maximaal 2 kindjes. (maar als de 2e een tweeling is maakt dat niet uit natuurlijk ) Kom zelf uit een gezin van 3 kids en vind het helemaal niks. Er valt er altijd 1 buiten de boot
hoi hoi bloem gezellig dat erbij komt. ikzelf zou heel graag willen stoppen met werken e misschien gaatdat ook wel lukken want mijn mannetje gaat voor zichzelf beginnen over 2 weken. ik zou het zo heerlijk vinden om de eerste jaren er helemaal te zijn voor de beeb. sommige raden het me absoluut af maar het ligt gewoon voor iedereen anders.
Bloem, had eerst getypt al in de 3de ronde maar dat moest pas in de 3de ronde wezen heb dus het vorige bericht aangepast...
Haha, ik kom ook uit een gezin van 3 kids en er valt er idd altijd 1 buiten de boot (in dit geval ik dus ). Mijn man wil er pertinent maximaal 2. eentje vind ik zielig, dus wil er ook wel op zijn minst twee. Maar ja, zal al blij zijn als de eerste zich gezond en wel aandiend! Ik ruik ineens allerlei luchtjes veel sterker (openhaard lucht momenteel, waar komt dan nu weer vandaan? ) en word er een beetje raar van... Zal er wel bij horen zeker? willen jullie nog wat hcg? ok... hier is een beetje: hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg
@ Marietje, Wij denken hetzelfde als jullie... Maar ik was ook altijd het buitenbeetje..kom ook uit gezin van 3.. en ik ben de middelste...afgestoten door mijn vader omdat op alle ego's te zien was dat ik een jongen werd...toen ik werd geboren was ik toch een meisje en hij had liever een jongen gehad.. Dus ik was de mislukkeling...
hoi marietje dat kan hoor dat je luchtjes veel ergergaat ruiken en je kan er naarvan worden zohad mijn moeder heel erg dat ze niet tegen koffielucht kon terwijl ze altijd verslaafd is aan koffie en mijn tante kon absoluut niet tegen de lucht van vlees bakken en jus.
Ik ben ook buiten de boot gevallen Al was het vroeger anders hoor. Eerst waren het ik en mn broertje, nu mn broertje en mn zusje. Tegenwoordig valt het wel mee, maar vroeger was het een ramp! Met zn 2-en tegen 1 Grappig dat we alle 3 uit een gezin van 3 komen en zelf geen 3 kids willen @Sammie: jeetje wat een verhaal zeg. Lekker stom van je vader! Heb je nog wel contact met je vader dan?
ik kom ook uit een gezin van 3. maar tussen allemal zit 5 jaar. dus tussen mijn broer die de oudste is en ik de jongste zit 10 jaar en mijn zus en ik 5 jaar.
NOD lijst Juni 27: Knarboor, 2e ronde Juli 20: Romytamara ZWANGER 30: Lynn1986, 7e ronde: ZWANGER Augustus 6: Marietje83, 1e ronde ZWANGER 15: Pandabeertje86 17: Suhe 18: Sterretje08, 3e ronde 22: Meisje87 24: wendyvanliemde, 4e ronde 29: Kristel86, 8e ronde 31: Alexia R, 2e ronde September 2: Dreamer83, 4e ronde 7: Natassie, 9e ronde 8: 10: Mac, 2e ronde 12: Sammie88, 3e ronde
Hoe bedoel je hoe werkt die? Als je zegt wanneer je nod is zal ik je er wel op zetten als je dat wilt