@Bos, nee nog niet, ik zet echt even een knop om anders trek ik het echt niet in mn eentje zulke dagen. Ik huil eigenlijk niet sinds de bevalling ook wel vreemd want eerst was ik heel emotioneel.Ik voel me wel vaak een beetje 'vlak' weet ook niet hoe ik het ander uit moet leggen. Doe mij maar cafeinevrij bakje @gaby, ik ben het met de rest eens. het is jouw dag dus je moet je echt op je gemak voelen.. maar wel lastig hoor.. @kristel, ja ik merk wel dat ik gestresst ben maar komt er niet uit ofzo. Gister had ik wel even een instort momentje.. Ik was niet fit, mn moeder was er, die zat te bellen. Mark was net thuis en mn vader was er, die waren samen de keukenkastjes aan het opmeten, er moest nog eten komen en jorick ging maar door met huilen ,en niemand die het over kon nemen. Kreeg ineens super veel hartkloppingen en duizelig dus ben weg gegaan en op bed gaan liggen, toen ging het wel weer. Mn moeder heeft Jorick gebadderd en die werd ook eindelijk rustig toen. maar idd het is echt zwaar soms..van het weekend ga ik ook lekker uitslapen want vriendlief vertrekt weer een weekje naar duitsland..maar mn moeder komt wel even logeren gelukkig, Zo is wel een heel verhaal geworden he haha @knarboor, ik hadvoor de 20 weken harde buiken, met week 23 in het ziekenhuis met echte weeen, die zakte gelukkig af, daarna veel harde buiken en veel voorweeen gehad. heb jij geen harde buiken dan? @Sterretje, ja lekker he in bad veel plezier morgen met je vriendin @all, word het trouwens niet es tijd voor een meeting weer ?
@ Kristel: Jurkjes draag ik idd ook aleen met een legging oid, hakken ga ik steeds meer dragen.. make up (oogpotlood en mascara) alleen als ik wegga, luchtje wel altijd idd, mijn nagels zijn ook regelmatig afgekloven hahaha (al moet ik zeggen dat het tegenwoordig goed gaat) mijn benen scheer ik alleen s'zomers regelmatig, in de winter alleen als ik er zin in heb of ga zwemmen... en mijn haar vind ik heeeel makkelijk gewoon in een staart dus zoveel schelen wij niet (ik ga dus wel zo de deur uit ) @ Kim en Ryanne: Wat een schatjes zo bij elkaar! *ziet nu de box foto* Arme Ayden Fijn dat je Iphone het weer doet en dat alles er nog opstaat! @ Nen: Nou idd dat programma met die kindjes... ik zie altijd die reclame op animal planet, achterlijke ouders!! vind het echt belachelijk dat ze dat die kindjes aandoen! @ Emma: Gatver wat een viezerik! jij ook zo'n leuke "vriendin" @ Knarboor: Ja werd er echt gestoord van... spannend dat t rommelt meid! @ Suus: Ow jij kan gevaccineerd worden.. ik vind het ook allemaal een beetje eng! weet ook niet of ik Dimara sstraks moet laten enten (grote kans dat baby's ook een risicogroep worden) @ Mexicaanse griep: Hebben jullie de vroege editie van hart van Nederland gezien? was een heel gezin met de mex. griep en het jongste dochtertje (7wkn) lag in het ziekenhuis en dat meisje van 14 wat eraan overleden is, was ook kerngezond, ik vind het toch wel eng worden! @ Gaby: Wat een dag heb jij gehad zeg! lijkt me ff stressen zo als je met t ene kindje bezig bent en de ander valt! wat een moeilijke situatie met je vader zeg! @ Ster: FIjne avond met je ventje en veel plezier morgen @ Bos: Oh echt komen die ouders kindjes wel eens terugbrengen na een bezoek aan het ziekenhuis of huisarts, dat kan je toch niet over je hart verkrijgen?? Lekker vroeg naar bed vanavond? gaat dat lukken? Pffff wat hebben jullie veel gekletst zeg! Hier vandaag toch echt ongi geworden! heel fijn want dan ben ik er als we op vakantie gaan weer vanaf! t is by the way wel errug heavy! Dimara was vrolijker gezind bij de fotograaf als gister, hij heeft nog een aantal foto's in 4 verschillende settings gemaakt! ben benieuwd naar het resultaat, mijn moeder moet ze uitkiezen want wij zijn op vakantie als de foto;s gehaald kunnen worden! uhmmm ik wilde nog iets zeggen... ow ja k weet het weer... schoonouders kwamen langs en ik heb ons meisje lekker op bed gelegd k denk dat mijn SM het me niet in dank afgenomen heeft!
@gaby:duidelijk toch...waarom wilde hij afwachten of je zwanger was...ik zie niet echt het verband om dan wel of juist niet te komen?? ik had al gespiekt of het foto's waren maar zag dat het smiley's waren hihi *bos geeft emma een cafainevrije koffie* @emma; ik voel me vaak ook erg oppervlakkig hoor...merk dat ik toch weinig moeite heb om hem aan mijn ma mee te geven om te wandelen ofzo..in het begin had ik dat meer maar nu heb ik soms zo iets van kom maar halen heb ik ff rust...vind het best erg dat ik dat soms denk...ik vind het heerlijk hoor met hem begrijp me niet verkeerd maar vind het helemaal niet moeilijk om weg te gaan zonder hem (als ik hem gewoon thuis laat bij vriendlief of bij mijn ouders of schoonouders breng he verder weet ik niet hoe ik het zou vinden)
@mum: ja dat gebeurd...of ouders die nog in de auto zitten en bellen of hun kind toch nog mag komen want ze zijn best optijd terug....of ouders die eerst afbellen en toch komen brengen allemaal rare dingen hoor soms.. balen dat je ongi geworden bent maar wel fijn dat je er vanaf bent als je gaat zwemmen *bos is blij dat ze eerst daar gaat zwemmen anders was het water straks rood hihi*
bos: omdat hij t te veel vind om 2x in een jaar naar nederland te vliegen.. dus als k zwanger was geweest.. had hij gekozen om zijn klein kind te zien.. vandaar.. k heb t bovenste stukje gestuurd naar hem.. en er nog bijgeschreven dat ik t ook niet weet.. ben benieuwd wat hij daar op terug stuurd.. ben er ook een beetje zenuwachtig van... maar ja
@gaby; oke...je hebt het wel eens verteld maar waar woont je pa? hoop dat hij een beetje goed reageert erop..
@ Bos: Echt belachelijk dat dat gebeurd! Haha dat zal wel meevallen toch? Jij hebt mij begrepen fijne bijkomstigheid dat ze ook echt moe was maar normaal slaapt ze sávonds nog lekker beneden!
@Mum, wat super ! beter dat de fotos nu wel wouden @bos dat is wel normaal denk ik hoor, als mn moeder er is heb ik soms ook zoiets van hier red je ermee haha en bij anderen dan mn familie vind ik dat vreselijk, mn schoonouders ook. Ze hebben in de vakantie even opgepast, hebben ze hem gewoon keihard laten huilen in zn bedje alleen. dat was wel even goed volgens hun nou jaaa @gaby, zoo die woont ver weg.. heb je hem al lang niet gezien? snap dat je zenuwachtig bent.. ik heb 'ik heb een tuintje in mn hart' in mn hoofd de hele dag al in mn hoofd zitten haha
emma: ik ben in juli vorig jaar bij hem op vakantie geweest met m'n zussen en m'n stiefbroertje.. en hij heeft toen onze tickets betaald...
@emma; bedankt nu heb ik hem ook in mijn hoofd.... gelukkig dat ik niet de enige ben die dit heeft...mijn ma zegt steeds als ze de foto's ziet...hij is al zo groot hij moet nog ff klein blijven hoor...terwijl ik zoiets heb...laat maar lekker groot worden misschien word hij dat wat makkelijker haha *sorry dat ik zeur*
@bos, je zeurt niet hoor ik ben soms ook wel eens 'bang' dat ik er niet genoeg van geniet ofzo.. maar ja het is ook gewoon geen grote roze wolk meestal. Niert te druk maken hoor leuk liedje he is de schuld van rtl 4 die gooit die reclame er steeds voor. heb nu saterday night van whigfield aan, hoezo oud jeugdsentiment haha
@emma; nee ik vind het geen leuk liedje dat maakt het nog erger dat ik hem nu in mijn hoofd heb.. ga er ff 1 uit bed plukken voor de fles...
@gaby, hoop voor je dat het voor iedereen goed uitpakt en vooral vor jou! @bos , sorry dan niemand gelezen over mn vraag over een meeting?