Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ emma, je mag wel wat appelrood van mij voor op je wangen, hoef je geen rouge meer te gebruiken haha. Ik heb ALTIJD rode wangen. En als ik het warm heb, dan helemaal!!! Pfff zo irritant.. Ik doe juist spul op om het te verbergen... Wat vervelend dat je vriend alweer op oefening moet!!! Hij is wel vaak weg he de laatste tijd.. Houdt het binnenkort ook eens op? Meeting lijkt me leuk! Kon er de vorige keer helaas niet bij zijn, want toen was ik net ziek geworden...

@ kristel, hier nog zo'n parfumverslaafde. Heb ook heeeeeel veel! Wat is je favoriet? Ik heb er nu een aantal: Amor amor (cacharel), Diamonds (armani) en zo'n roze van Versace. Volgens mij heet die Bright Crystal ofzo... Aww wat zielig dat ze Yentle zo vaak moesten prikken!!

@ kim, haha die foto's van Frédérique en Ayden! :D ze moet hem wel elke keer hebben he haha. Wat veranderen die kleintjes snel qua gezichtje he..

@ red, ben benieuwd hoe jullie babykamer is geworden! Ik ben rechts. Maar dat mijn borst rechts groter is, heeft niks met gespierdheid te maken. Er zit gewoon duidelijk meer borstweefsel..

@ gaby, geen leuke mail van je vader zeg... Lastig deze situatie! Je moet gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt. Het is immers JOUW (jullie) dag!! Wel jammer dat hij niet 2x in 1 jaar naar Nederland wil vliegen voor jou. Dikke knuffel meid!

@ mum, fijn dat je nog voor je vakantie ongi bent geworden. Ben je er hopelijk tijdens je vakantie lekker vanaf!!

@ mariss, jammer dat je geen halve maand huur mag betalen. Maar op zich is het wel handig als je tijdelijk allebei de huizen nog hebt. Dat geeft je net wat meer speelruimte met verhuizen en hoef je ook niet alles in 1 dag te doen of eerst ergens op te slaan...

@ sam, fijn dat het weer is uitgepraat meid! Het wordt zeker tijd dat jij volgende week positief test!! Hoe is je gevoel erover?

@ mum, dikke knuffel voor jou! zo te lezen kun je die wel gebruiken vandaag. Ik zou Aleve/ naproxennatrium (zo heet het als huismerk van kruidvat/trekpleister) aanraden. Het stofje daarin gaat het stofje in je lichaam tegen die de pijn in je bm veroorzaakt.

@ desiree, balen van die bekeuring zeg. En voor zo'n kleine overschrijding..

* wil ook meedoen aan de staakdag, maar er ligt nog teveel werk..*

@ all, vannacht zo apart gedroomd! Ik droomde dat ik een posi zw test had. Zo'n digitale van Cb. Daarop kwam te staan "Zwanger 2-3". Vriendlief kreeg tranen in zijn ogen en we waren zo gelukkig *PIEEEEEEEEEEEEPPIIIIIIEEEEEEEEEP* daar ging de wekker. Jammer dat het maar een droom was :(

2. @ Nen dat is een tegenvaller als je weer wakker wordt.. had vroeger ook wel eens van die dromen over posi testen. Ook over miskramen. Maarre die droom gaat uitkomen voor jou, al is het nog niet nu het gaat wel gebeuren.. Hier heb het ook een tijdje geduurd maar op een dag heb je een dikke posi test. Wanneer ga je nou die pillen slikken om ongi te worden?
    Mag ik ook wat rood van je? Maar dan in het roze? :D

@ Juffie oe lekker shoppen, misschien zie je ook nog wel wat leuks voor jezelf.

@ Mariss wat super dat jullie de sleutel al op 16 november krijgen! Is wel handig trouwens zo met de huur, helaas wel duurder maar is veel makkelijker verhuizen en dingen in orde maken. Hoef je niet zo te stressen.

Weet iemand trouwens waar ze mooie en leuke boxkleden verkopen? Ik heb er 2, maar wil er nog 1tje bij. Wil geen felle kleuren overigens.

Grappig trouwens dat veel van jullie meer vrienden dan vriendinnen hadden, ik heb nu 2 vriendinnen maar dat is echt mijn recordaantal, ik kan normaal gesproken maar slecht met meiden en vrouwen opschieten. Ik heb duidelijkheid nodig en sommige vrouwen draaien zo om alles heen, om gek van te worden grr. Zeg nou gewoon waar het op staat denk ik dan. Zelf doe ik dat wel. Maar het werd niet zo gewaardeerd door het vrouwelijk volk :).
    Ik doe trouwens wel altijd makeup op als ik de deur uit ga of iemand komt langs, gebruik best veel mascara, foundation (niet te dik hoor), blusher, wenkbrauwpotlood, oogpotlood, lipgloss en regelmatig oogschaduw en eyeliner. En het liefst loop ik op hoge hakken (10 cm) want zo groot ben ik niet (1.66) hoewel ik las dat er veel hier kleiner zijn! Sja mijn gewicht voor de zwangerschap was niet veel daar was ik dus ook erg onzeker over omdat mensen ook wel eens vroegen of ik genoeg at!! Of heb je anorexia :$. Dat is echt een belediging.. ik had wel eetproblemen maar toch zeg je zoiets niet??
    Genoeg over me eigen gepraat :p

3. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

@ Desiree

Hier hetzelfde hoor, heb 2 vriendinnen maja die wonen allebei ver weg... Vind het jammer dat niemand van het forum dicht bij mij woont... :( Had wel leuk geweest..
    Ohnee, heb 3 vriendinnen eentje collega maar die gaat ook verhuizen :(

Nou ik ben nu zo huilerig en verdrietig om alles dat ik net ook tegen manlief zei, ik ga helemaal niks doen vandaag!! Ga gewoon zielig zijn in een hoekje zitten en wachten tot het weer morgen is...

4. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ desiree, ik ga zondag beginnen met die pillen. Die twee dagen is wel uit te houden haha. Wat een stomme vraag als mensen vragen of je anorexia hebt! Vind ik wel een beetje ongepast! Volgens mij zag ik pas bij de Hema een heel leuk boxkleed! *geeft een beetje rood/roze aan dees*

@ all, vriendlief belde net.. Ging over de belasting. We hebben vorig jaar aangifte gedaan over 2007. Toen was hij ook in afghanistan geweest en heeft bijna 5000 belasting betaald over zijn loon. De man die onze aangifte deed zei dat we dat niet konden terugvragen. Toen zelf geprobeerd uit te zoeken, maar we zijn er niet uit gekomen. Nu heeft een collega tegen hem gezegd dat het wel kan!!!! Dan moet je bezwaar indienen tegen je aanslag. Maar volgens mijn vriend moet dat binnen 6 weken nadat je die binnen hebt gekregen en dit gaat over 2007 dus dan zijn we waarschijnlijk veel te laat. Maar we gaan het alsnog proberen want het gaat om ontzettend veel geld!! en die man die toen onze aangifte heeft gedaan was degene die zei dat we het niet terug konden krijgen dus het is niet eens onze eigen schuld. We hebben hem nota bene nog betaald voor zijn 'diensten'!! Ik hoop maar dat het nog lukt.... Maar dat houdt in ieder geval ook in dat we voor de komende aangifte zijn loonbelasting weer mee kunnen nemen...

5. * brengt even een knuffel aan juffie *

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ juffie, groot gelijk dat je dan ff lekker niks gaat doen! Zo'n dag mag er ook bij zitten hoor. Dikke knuff voor jou meid!

7. @ dees wat ga je met zoveel boxleden doen? iK HEB er eentje en daar ligt altijd nog een lakentje over omdat het anders snel vies wordt (speegsel, snot, spuug)
    Wat onbeschoft dat ze dat vragen zeg.

8. @ juffie waar woon je?

Hier veel vriendinnetjes maar vroeger ook bijna alleen vrienden. Houdt namelijk niet van dat geklets achter je rug om, ben daar zelf te eerlijk en te direct voor, wat niet altijd gewaardeerd wordt ;)
    Moet wel zeggen dat onze (van r + mij) beste vrienden mannen zijn. Zit dus vaak tussen alleen maar kerels in.

9. @ Nen en anders kan je die persoon die jullie ervoor hebben betaald aansprakelijk stellen voor het verlies dat jullie hebben geleden ;)

@ Juffie waarom ben je verdrietig? *knuffel geeft* ik vind het ook balen dat er niemand van het forum hier in de buurt woont. Jij, dreamer en bos wonen voor mij nog het meest dichtbij. Maar niemand woont in Noord Holland of Utrecht verder dat klopt..

10. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hier ook veel mannelijke vrienden! Sinds ik studeer wel meer vriendinnen

11. juffie2008

@ Ryanne

Ik woon in Utrecht.

maar we gaan weer verhuizen naar t Gooi zodra ons huis verkocht is.. Bidt elke dag dat het snel plaats mag vinden ;)

Ik woon sinds mn 16e continu ergens anders:
    enkhuizen- ede- huizen- hilversum- tienhoven- utrecht en straks Huizen.
    Kortom al mn vriendinnen raak ik ook weer snel kwijt, dus neem ook niet echt de moeite om te investeren..

12. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ dees, ja wel jammer dat we allemaal vrij ver verspreid over het land wonen he.
    Ja misschien moeten we dan die man wel aansprakelijk stellen. Dat was van een vakbond geloof ik waardoor je toen dat kon doen. Die hadden een zaaltje gehuurd en dan moest je je inschrijven om je aangifte te laten doen. Grmbl, baal er wel even van. We kunnen het financieel errug goed gebruiken!

13. juffie2008

Ik ben verdrietig om mn werk (Stom want ik heb verlof!!) mn directeur deed erg lomp en raar deze week terwijl we altijd een goede band hadden..
    En nu omdat ik via via hoor dat dat kindje er is. Achteraf, mn man had wel een smsje gehad maar had het nog niet gezien. Mn man heeft zelf ook niet een geweldige dag hoor ik net.
    En baal ook als een stekker, Johan heeft aan die man mijn krukken uitgeleend, maar ik heb ze nu echt zelf nodig. Heb al 2 dagen zo'n enorme pijn aan mn enkel dat ik nauwelijks kan lopen.. En nu heb ik dus ook een zere heup omdat ik verkeerd "hink" op mn been..
    Ik mag geen pijnstillers, en heb dus echt last ervan.. Johan zei ja ik ga vrijdag met ... voetballen dan neem haal ik je krukken ook weer op, maja nu hebben ze een kleintje en gaat die gozer helemaal niet voetballen..
    Johan heeft wel beloofd vandaag of morgen mn krukken op te halen..

Zo das waarom ik verdrietig ben, slaat waarschijnlijk nergens op en heb gewoon last van hormoontjes...

14. @ dees juffie woont in utrecht ;)

15. knuffel uffie die hormonstertjes blijven nog wel ff. En dan zijn ze weg en dan wordt je een emo mama

16. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ juffie, balen dat je zo'n last hebt van je enkel! Heb je die verzwikt? Hoop voor je dat je man vanavond die krukken kan ophalen.

17. juffie2008

Hormonstertjes ja, idd verschrikkelijk!!! Ik ben normaal nooit zo emo, zelfs op onze trouwdag geen traantje te bekennen.. shame..

Nee ik heb een aandoening aan mn enkel en elke winter/ herfst heb ik problemen met mn enkel :( Laten we zeggen dat ik trots ben op mn lichaam dat het zolang goed is gegaan.. Als het maandag niet beter word maar weer even de gipspoli bellen voor een gipsbehandeling ;)

18. juffie2008

Kan ik iemand anders nog blij maken met een zakje chippies?

19. @ Nen als je die vakbond de naam nog weet, zijn zij aansprakelijk en dan hoop ik voor ze dat ze een beroepsaansprakelijkheidsverzekering hebben. Heb je de papieren van die aangifte allemaal bewaard, en evt. voorwaarden? Dan kan je ze in een brief aansprakelijk stellen.. Het is hun schuld tenslotte!

@ Ryanne precies dat geklets achter je rug, dat snap ik niet.. Vrienden van mij en mannetje hebben ook allemaal een beetje mannelijke vriendinnen zeg maar, zeggen gewoon waar het op staat.

@ Juffie al dat verhuizen is niks zeg, ik vond het al zo wennen om van Rotterdam hier naar het noorden helemaal te gaan.. alhoewel ik nu wel weer gewend ben.
    Mijn 2 vriendinnen wonen allebei een eind weg trouwens: 1 in capelle, en de ander in Sint-Truiden in Belgie!! :$

Pff, was vergeten te zeggen dat ik gister een brief kreeg van mijn werk, dat ze bevestigen dat mijn verlof in gaat 6 weken van tevoren, gerekend vanaf de vermoedelijke bevallingsdatum 6 december?? :x :x ik haat dat bedrijf, alles gaat fout daar! :x :x

20. Nou word ik ook emo :( en ben ook nog eens misselijk, bleh..

Juffie je man moet maar vanavond gelijk die dingen ophalen, je moet je nog wel een beetje kunnen voortbewegen! hup hup Johan ophalen die dingen. Tot die tijd moet je maar lekker blijven zitten.
    Ik loop ook niet veel, bekken doet pijnnnnn :x

Deel Deze Pagina