oooooohhhhhhhhhhh ik sta in roze! sorry hoor, maar besef nog steeds niet dat ik écht zwanger ben! Sammie (oeps stond eerst Sterretje,sorry!), wat erg van je vader . Mijn ouders waren met mij super blij hoor! Ze konden geen kids krijgen en ik ben de oudste, en dus de grote verrassing (en dan ben ik gewoon binnen 1 ronde zwanger bofkont!)
Wat is dat toch met dames die namen verwisselen .. Het was niet Sterretje maar Sammie zwangere oma @Agneta: de dag dat je ongesteld wordt is dag 1. De dag dat je weer ongesteld moet worden is je NOD (niet ongesteldheids dag)
Oepsie, meteen aangepast. Ja TV kijken en half slapen en reageren... vrouwen kunnen goed multitasken, maar er is een grens! @agneta (nu heb ik wel de goeie hoop ik ) Je kan ook de vruchbaarheidscalculator uit het menu van deze site gebruiken om je NOD uit te rekenen! Succes! Deze oma is moe... ik ga maar naar bedje toe
ok dat is lastig want ik ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden voor het eerst in 6 maanden dus ik weet denk ik niet wanneer mijn nod moet zijn. en nu?
Sja met 6 maanden kan je geen nod hebben nee. Zelfs eens calculator zal je daarbij niet helpen. Ben je ervoor naar de dokter geweest? Domme vraag aangezien je nu aan de clomid zit als ik het goed heb? Heb je pco dan?
Hier is een stuk van een website. http://www.freya.nl/web_pco/pco.php Veel succes vandaag iedereen, ik ben zo naar m`n werk toe. Vandaag van 7:15 tot 16:00 werken en daarna boodschapjes doen. Thuiskomen lekker douche en dan eten en dan ben ik waarschijnlijk weer van de party. Ik ben wel lui/moe zeg pppffff. M`n mannetje heeft het gevoel dat ik zwanger ben deze keer. Ik heb hem gevragen waarom hij dat denkt en/of dat hij iets ziet, hij zegd gewoon dat weet ik gewoon. Ik hoop [-o< dat hij gelijk heeft, maar ik heb helemaal niet zoiets van ja het zou wel eens raak kunnen zijn. Ik moet nog even wachten voordat ik het zal weten. Fijne werkdag iedereen.
Goedemorgen dames, Ben beroerd ale: en licht in mijn hoofd. Voel me opgeblazen, lijk wel of ik een balon in mijn buik heb zitten. Met niezen enzo krijg ik krampen in mijn bm.. Opstipatie, is weer langs gekomen.. Vanmorgen kwam er niks alleen 2 bloedstolseltjes (sorry voor de ranzigheid) Maak me een beetje zorgen en ga zo maar de ha bellen.
Hey meiden, Ik heb even een vraagje over het 'voelen' van je eisprong. Zodra je het voelt, moet je dan al gaan klussen? Of is het dan al te laat? BB
Sommige voelen het een dag of een paar dagen van te voren aankomen. Ikzelf voel het als hij echt springt. Sommige hebben alleen pijn na het springen van je ei. Het licht er dus helemaal aan. Maar het is misschien wel verstandig om, als je wat voelt, voor de zekerheid nog te klussen.
whieeieieieiieiew ik ben blij! Mijn HA is weer verloskundige (ff pauze genomen zeker?) Dan zou ik toch thuis kunnen bevallen! Joepie, ik ben blij Zo maar meteen een afspraak maken dan! sorry ik moest het ff kwijt @Wendy: mijn man zei in juni dat ik zwanger was en dat het een jongetje zou worden, toen had ie het mis, maar nu ben ik wel zwanger Hopelijk heeft jouw man gelijk!
Nou dames, Ik heb net de ha gebeld. De assisitente wist niet zo goed wat ze ervan moest denken, maar het feit dat het helder rode stolseltjes waren was heel positief zei ze. Denk misschien toch aambeien.. De huisarts belt mij na 12 uur op. Kan ik even emt hem overleggen. Om 11 uur heb ik weer een sollicitatie.. Spannend!
Panda word een spannende dag voor je heel veel geluk gewenst met je sollicitatie en hopen ook op een pisitieve uitslag
Hey Melanina, Ja het wordt spannend, morgen ook weer een sollicitatie Vrijdag een 2e gesprek.. en dan hopen dat ik niet ongi wordt.
o marietje wat fijn! kan je lekker thuis bevallen geweldig! panda het wordt nu toch echt wel superspannend! ik hoop het zo voor je en ik (we) duim(en) voo je. en succes met je sollicitatie.