Iets wat makkelijk is met openbaar vervoer Ennuhh niet in december want dan zijn er heel wat meiden uitgerekend.. Dees, ik en Suus daarna natuurlijk... Beetje op letten..
Ik zie net op marktplaats een heel leuk lampje Even bellen naar die mensen om te horen hoeveel watt lamp erin kan..
za: 3 april zo: 4 april za: 10 april zo: 11 april za: 17 april zo: 18 april za: 24 april zo: 25 april
@ juffie, we houden rekening met alle bevallingen Na december is geloof ik de grootste babyboom geweest toch. Alleen hilli is in januari uitgerekend dacht ik? Of vergeet ik iemand? @ sam, bij mij zijn die geurtjes altijd heel snel weg. Schijnt geloof ik ook met je huid te maken te hebben...
Ik ga voor de laatste twee weekenden want dan weet ik in ieder geval zeker dat vriendlief thuis is! Doen we trouwens met of zonder aanhang? (waarschijnlijk rakel ik nu weer een hele discussie op......)
als jullie mij datum pben dat jullie wel of niet kunnen houd ik wel een lijstje bij.. en dan houd ik ook wel een lijstje bij waar iedereen voor stemt om heen te gaan heb daalijk in mijn verlof toch tijd genoeg
ik ben ervoor om met aanhang te doen.. het is ook leuk als de kleintjes mee gaan en dan horen de mannen er ook bij vind ik.. de mijne wilde vorige keer niet mee maar dit keer dwing ik hem gewoon
ik vind met en zonder aanhang prima. Weekend van 10 en 17 april vallen hier al af, vriendlief en ik zijn beide jarig in april. Het ene weekend is voor vrienden en t andere voor familie
Ik kan alleen op 25 april niet dan vieren we mijn mans verjaardag.. en met aanhang is wel zo leuk! Maar als het de dierentuin wordt dan ga ik niet, ik heb zo'n hekel aan de dierentuin. Wanneer was red uitgerekend? Februari ofzo? Ben ondertussen aan het strijken, bleh. Ik denk dat ik maar ga stoppen met beddengoed strijken. Is zo'n kutklus!
za: 3 april: Suus zo: 4 april: Suus za: 10 april: Suus zo: 11 april: Suus za: 17 april: Nen, Suus zo: 18 april: Nen, Suus za: 24 april: Nen zo: 25 april: Nen, Suus Burgers Zoo:
17 april is mijn mamsie jarig dan kan ik niet.. Net even met mn vriendin gebeld, voel me weer iets beter.. En kop koffie doet me ook goed, wat is koffie eigenlijk vies maja..
We moeten wel even kijken waar de baby's ook een beetje tot hun recht komen.. Dus waar je ook rustig borstvoeding kan geven
Ik ben ook niet zo'n voorstander van een dierentuin. Is er nergens een indoor iets (zoals plopsaland indoor of toverland?) Dan kan iedereen ook rustig zitten als t moet en de beebjes kunnen rustig slapen en drinken
O lekker koffie! *senseo aanzet* Volgens mij wordt het nog een hele klus met zo'n meeting organiseren, op een datum dat iedereen kan! Blij dat Suus zich daarvoor opoffert. Het zou echt gaaf zijn als dan de andere meiden die nu nog niet zwanger zijn, dan zwanger meekunnen @ Nen hier gaat dat vervliegen ook snel, ben ook dol op dure luchtjes. Ik heb de laatste tijd niks meer gekocht, had er nu ff geen geld voor. Maar ik ga binnenkort weer een lekkere uitzoeken denk ik zo
Binnenspeeltuin Wamelland - De leukste overdekte binnenspeeltuin van Maas en Waal en verre omstreken_______________
Dan moet het wel wat centraler liggen Toverland is voor mij ruim 3 uur rijden en voor Nen zelfs bijna 4 uur. Suus, zet mij maar overal op de lijst