Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Maar je hebt toch weinig aan plopsaland met babys?

Ik hoorde op een ander forum dat ze in Kiddieland een indoor speelparadijs hadden afgesproken, maar das ook niet echt wat..

Kunnen we niet met zn allen gezellig ergens koffie drinken in een La Place? In een overdekt winkelcentrum? Dan kan je ook nog voor de kleintjes shoppen hahah!

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    als er wijzigingen zijn of toevoegingen hoor ik het wel.. jullie kunnen altijd pben..

3. shoppen met de mannen en alle beebjes is ook niet echt iets denk k..

4. juffie2008

Maar koffie drinken wel ;) Ik denk niet dat ik manlief zo ver krijg om mee te gaan eerlijk gezegd... Denk niet dat hij daar op zit te wachten...

5. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    shoppen met een grote groep :p weet ik ook niet..
    En een speeltuin hebben de baby's niet zoveel aan.. even duidelijk zeggen als ik iets moet toevoegen

6. zie boven

7. juffie2008

Okey ik ga de plantjes nu echt weggooien die zijn zoooo dood.. Hi hi ik ga straks cactussen kopen misschien overleven die het bij mij hahah!

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    za: 3 april: Sammie, Juffie, Desiree, Ryanne, Suus,
    zo: 4 april:
    Sammie, Juffie, Desiree, Ryanne, Suus,
    za: 10 april:
    Sammie, Juffie, Desiree, Suus,
    zo: 11 april:
    Sammie, Juffie, Desiree, Suus,
    za: 17 april:
    Sammie, Desiree, Nen, Suus
    zo: 18 april:
    Sammie, Juffie, Desiree, Nen, Suus
    za: 24 april:
    Sammie, Juffie, Desiree, Ryanne, Nen
    zo: 25 april:
    Sammie, Juffie, Ryanne, Nen, Suus
    Burgers Zoo:

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Het zou prettig zijn als het een beetje centraal is, zodat de mensen uit zuid-limburg maar ook uit noord-nederland niet superlang hoeven te rijden. Ik zal ook eens nadenken over iets leuks!

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    weet van rachel dat ze naar blijdorp gaan..
    Dat is in rotterdam en die is gedeeltelijk overdekt..

11. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @nen ik hoop dat het snel waarheid word voor jullie
    je hebt toch nog een kasn voordat hij weg moet op uitzending??

@dees je lijkt mij wel haha ik heb ook bijna nooit vriendinnen omdat het nooit op iets goeds uitloopt. misschien had dat ook met de leeftijd te maken het gaat nu steeds beter... *klopt af* want werd altijd gek van dat geroddel en geklets over al dat drama gedoe dan dnek ik doe normaal en klinkt misschien heel erg arrogant maar het heeft vaak wat met jaloezie te maken.. meiden zijn zo snel jaloers als je er goed uitziet.. dat kan i kecht slecht hebben want doe zelf altijd heel normaal tegen andere en heb respect voor andere en dan word je soms zo rot behandeld alsof je meteen een kutwijf bent als je een goed figuur hebt :S

@suus ik zal het je zeggen hoe die bevalt maar ryanne heeft er ook een.. misschien ff aan haar vragen.
    ik vond de foto wel grappig hij is niet eens moeders mooiste op de foto haha :p

over de meeting?? waarom pas in april eigenlijk?? dat is toch nog zo ver weg??
    ik kan allen 17 april niet

@ryanne wanneer ben jij ookal weer jarig ?? vier je het altijd samen met roger??

ik ga weer aan de slag ik kom maar neit door de strijk en het stofzuigen heen want ayden wil de hele tijd aandacht pfff val bijna om van de moeheid..
    bikini's zijn binnen alleen ben ik er niet helemaal wild van topjes zitten allebei een beetje raar.. ff frank er straks naar laten kijken.

12. Ziet er goed uit zo suus!

Nen, denk in Gelderland dan? Apeldoorn ofzo ligt redelijk centraal, daar ergens in de buurt? Voor Maastricht en Groningen bijv even ver gok ik?

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @desiree: de apenheul? :p of houd je daar ook niet van?? :p

14. @ kim r. de 13e en ik de 19e. We vieren t altijd samen en dan meestal vrienden en familie gesplitst. Maar jullie krijgen wel een uitnodiging hoor ;)

Ik breng je mijn strijk ook ff :p

@ suus ik vind de minimonkey heel fijn. Had eerst zo'n draagdoek van 100 meter maar was me te ingewikkeld. Je kutnze tot 12 weken tegen je op laten liggen en nu heb ik F zitten erin met haar gezicht naar voren. Zo heeft ze wat te zien en ze vindt t leuk

15. rotterdam en apenheul zijn hier twee uur rijden vandaan zonder files..

16. Haha, zit net op de kaart te kijken, ik vind mensen uit Venray altijd zo raar praten omdat het zo dicht bij de duitse grens ligt.. zie ik daarboven cuijk liggen, nu herinner ik me dat ik suus en gaby's accent ook zo grappig vond :D

@ Ryanne vorige keer had jij nog een hele dikke buik! En ik was plat met een minibeebje ja van 3,5 mm :$

@ Kim ik vind het ook nog wel ver weg maar we proberen het na alle bevallingen te plannen en Nen wilt graag dat haar vriend mee kan, en die is pas in april terug..
    Geef je strijk maar hier ben toch al bezig :p

17. ja zo snel gaat t... Jij was toen 6 weken geloof ik he... Nu is mijn buik plat (haha i wish) en de jouwe dik

18. Apenheul? Das ook straf voor mij..
    Ik vind dat die dieren niet in NL horen, daarom hou ik niet van dierentuinen.. dieren horen te blijven daar waar ze vandaan komen, vind ik dan.

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Dees: hier nog zo'n anorexia patient als ik de opmerkingen moet geloven.
    Pure jaloezie.

@Mum: en passen de bikini's?

@Kim: gefeli met het winnen!

20. ik dik??? Het is dat er geen recente buikfoto van mij is, anders schrok je je een hoedje :D

Deel Deze Pagina