Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik ga even de vaatwasser uitruimen en de trap stofzuigen en dan naar bed.. weltrusten allemaal!!!

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

haha joey is klaar met douchen.. nu echt tot morgen :D

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Suus en Gaby: Slaap lekker!!

zit hier nog even popstars te kijken, ga me steeds meer ergeren aan dat mystery popstar gedoe...
    Dimara ligt nog steeds lekker te slapen boven!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Ik ben er ook weg van, wij gaan boven verder kijken!

fijne avond allemaal!

doei doei

5. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @juffie ja snap je wel maar wat kan je dan doen met een kleintje van 3 maanden.. ayden is dat nu bijna en die kun je overal mee naar toe nemen en die vinden het allemaal wel prima.. en de kindjes die wat ouder zijn willen toch bewegen en denk i keen beetje kruipen dus dan moet dat oo wel kunnen we kunnen nu moeilijk naar scheveningen en verwachten dat ze de hele middag maar stil zitten in de wagen.. denk dat we dan een babayfanfare hebben haha..

@mum nee een wit busje..
    ik ga denk ik zowieso die blauwe trg sturen die zwarte was maar 8 euro bij mekaar dus dat kn nog wel als i khem eens aan doe maar die balauw/witte vind ik te duur (25euro) terwijl iok hem niet mooi vind staan
    trouwens danny een lekker ding?? nee dan ben ik het niet met je eens hihi :D

@kristel jeetje wat duur echt geldklopperij, belachelijk.. is zeker niet verzekerd??

ik ga afsluiten. weltrusten allemaal

6. ukkie2009

ukkie2009 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.957
    0
    0
    Thuismama
    Zwolle
    Ik vind wandelen en iets drinken ook een leuk idee :)

Sophie ligt ook al vanaf 8 uur op bed te pitten. Ze had maar 100 gedronken.. ze kon niet meer wakker blijven.. hoop dan ook dat ze over een half uurtje komt en dan 135 weg tikt en dan door slaapt :p (heb zelf wel zin om een keer te pitten :p)

Ik ben der ook vandoor.. morgen met manlief, Sophie, Eef en Senne naar de stad. Spannend zo voor het eerst :p

Fijne avond allemaal!

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Grr druk ik op een verkeerde knop alles weg :x

@nen: Jaa ik vind het ook wel handig haha..Kunnen we alles wat rustiger aan doen..aangezien ik al zo'n stresskip kan zijn haha..
    @desiree: Ja ben echt super blij :D Kan echt niet wachten ;)
    @vriendinnen: Ik heb 2 goeie vriendinnen..1 daarvan gaat met de kameraad van mijn vriend. en dan hebben we nog een stel waar wij mee afspreken. zijn ook goeie kennisen van ons. Verder heb ik nog 2 vriendinnen. Alleen die zie ik bijna nooit die spreek ik alleen zeg maar.
    @meeting: Ik denk dat ik niet kom. Mijn vriend heeft er niet zoveel zin in omdat hij jullie niet kent..en ik heb zoiets van ik durf niet alleen met de auto naar het midden van het land te rijden..En ook heb ik zoiets van jullie hebben al een keer een meeting gehouden en dan kom ik er eens bij..Tenminste daar voel ik mij niet gemakkelijk bij om het zo maar te zeggen..Dan voel ik mij beetje het "buitenbeentje"
    @kristel: Aah wat zielig voor Elvis zeg! Hopen dat hij gauw opknapt!

8. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

hai meiden, lig wakker in bed. Heb hele erge last van mn buik.. Manlief ligt er net in en slaapt al.. Ben weer sip. Eerst zegt hij dat ik de enige vrouw ben die zo klaagt tijdens het zwanger zijn en dan zegt hij ook nog eens dat hij de babyhoek suf vindt. Ben echt om beide opmerkingen verdrietig,maja dat heeft meneertje niet eens door want hij slaapt... Pff hij zoekt het strakjes maar lekker uit!!! Is in het voorjaar picknicken niet leuk? In een mooi park, kleedjes mee kunnen de kleintjes zich helemaal op uitleven...

9. juffie2008

Zo ik heb welgeteld 2 uurtjes doorgeslapen.. Mn rug is killing me en ik lig nu maar op de bank tv te kijken.. Ik geef het op voor vannacht!!! Dan aankomende nacht maar weer slapen hoor, pff!!! Hebben jullie dit ook wel eens zo'n nacht?

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juffie: ohh wat een gemene opmerkingen!
    Geloof me, als mannen zwanger hadden moeten zijn (en dan vooral moeten bevallen) hadden er toch echt heeeeel wat minderen kinderen geboren geworden!
    Hij moet je verdikkeme op handen dragen!
    En de beebhoek suf?
    Wat is zijn input geweest in het hele gebeuren?
    Mag toch hopen dat ie vandaag liever is tegen je meis.

@Ukkie: heftige bevalling meis.
    Veel plezier met shoppen!

@Kristel: toen je het vertelde dacht ik ook aan een aanrijding, maar ben blij dat er geen verwondingen zijn gevonden.
    Hoe is het nu met Elvis?

@Knarboor: ga je der nog een oktoberbeeb van maken? :p

@All: zal zo even de NOD lijst updaten.
    De goklijst zal ik even opzoeken, die heb ik niet.

11. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    #64091 knarboor, 31 okt 2009
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
    goedemorgen,

hier weer lekker geslapen wel wat buikpijn maar denk echt dat het een novemberbeebje gaat worden ;)

wel een gekke dag zo die uitgerekende dag je leeft hier zo naar toe en dan gebeurtd en (nog) niks;)

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Bevallingspoll

Knarboor - Uitgerekende datum: 31 oktober
    Denkt zelf: 21 oktober
    Dreamer83 denkt: 15 oktober, jongetje
    Mumtobe21 denkt: 18 oktober, jongetje
    Sterretje08 denkt: 20 oktober, jongetje
    Suus1987 denkt: 1 november, meisje
    Emma21 denkt: 3 november, meisje
    Juffie2008 denkt: 29 oktober
    Sammie88 denkt: 4 oktober
    Desiree1986 denkt: 21 oktober
    Hilli denkt: 28 oktober, jongetje
    Chamaro denkt: 2 november, jongetje
    Kristel86 denkt: 5 november
    Ukkie2009 denkt: 1 november

Desiree1986 - Uitgerekende datum: 8 december
    Denkt zelf: 19 november
    Dreamer83 denkt: 25 november
    Hilli denkt: 1 december
    Suus1987 denkt: 10 december
    Chamaro denkt: 12 december
    Sterretje08 denkt: 8 december
    Kristel86 denkt: 2 december
    Ukkie2009 denkt: 5 december
    Emma21 denkt: 9 december
    Mumtobe21 denkt: 28 november

Juffie2008 - Uitgerekende datum: 12 december
    Denkt zelf:
    Dreamer83 denkt: 1 december, jongetje
    Hilli denkt: 12 december
    Suus1987 denkt: 6 december
    Chamaro denkt: 4 december
    Desiree1986 denkt: 10 december
    Sterretje08 denkt: 14 december
    Kristel86 denkt: 20 december
    Ukkie2009 denkt: 15 december
    Emma21 denkt: 18 december
    Mumtobe21 denkt: 14 december, jongetje

Suus1987 - Uitgerekende datum: 25 december
    Denkt zelf: 20 december
    Dreamer83 denkt: 22 december
    Hilli denkt: 21 december
    Chamaro denkt: 23 december
    Desiree1986 denkt: 27 december
    Sterretje08 denkt: 19 december
    Kristel86 denkt: 29 december
    Ukkie2009 denkt: 31 december
    Emma21 denkt: 18 december
    Mumtobe21 denkt: 26 december

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    NOD lijst

November

03: Dreamer83, 18e ronde
    05: Sammie88, 15e ronde

Zwangeren

25 feb: Knarboor, 2e ronde ZWANGER, uitgerekend 31 oktober 2009 van een verrassing
    31 maart: Desiree1986, 19e ronde ZWANGER, uitgerekend 8 december 2009 van een prinsje!
    02 april: Juffie2008, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 12 december 2009 van een verrassing
    22 april: Suus1987, 12e ronde ZWANGER, uitgerekend 25 december 2009 van een prinsesje!
    11 mei: Hilli, 1e ronde ZWANGER, uitgerekend 18 jan 2010 van een prinsje!
    25 mei: Mecha, 16e ronde ZWANGER, uitgerekend 29 jan 2010 van een prinsesje!
    10 juni: Red88, 8e ronde ZWANGER, uitgerekend 15 feb 2010 prinsesje!

Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 weten dan past zij het zo snel mogelijk aan!

14. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    goeiemorgen! :)

@mariss, mijn vriend wil wss ook niet mee (ook grote kans dat hij toch niet thuis is). Maar wij wonen best dicht bij elkaar, kunnen eventueel ook wel samen heen rijden ofzo? Zijn we ook niet zo alleen :p haha

@kristel, gelukkig had elvis niks, maar duur grapje ja

verder geen tijd sorry! Mn schoonouders kunnen er elk moment zijn en mn schoonvader gaat met de berging bezig met mark. Mn schoonmoeder kotm mee dus die verwacht dat ik de hele dag met haar leuke dingen ga doen.. ze heeft altijd energie voor 10, heel irritant als je halve nachten maakt haha

nou fijne dag vandaag!

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Korte NOD lijst zo!

Wanneer Knarboor bevallen is zal ik de laatste 3 zwangere dames op de goklijst zetten.
    En dan wordt het weer tijd voor een nieuwe lading zwangeren!
    *kijkt naar Sam en Gaby* :p

@Sam: wanneer het deze ronde niet raak zou zijn, dan krijg je toch die operatie?
    Vanaf wanneer mag je dan weer zwanger worden?
    Anders gaan we er gewoon met zn 3-en voor om een babyboom te doen rond april :p (jij, Nen en ik)

16. gaby1986

goedemorgen

juffie: jeetje dat is gemeen van je man.. k zou dat toch wel zeggen dat je er zo mee zit.. misschien heeft die dat niet zo in de gate.

chamaro: vorig jaar waren we opzich niet met zo heel veel mensen op de meeting.. zou wel erg leuk zijn als je mee zou gaan.. woon je niet bij iemand in de beurt met wie je samen kan rijden.. en je bent dan echt geen buitenbeentje hoor!

all: moet zo weg.. dus ff gauw mijn boterham opeten, puk uit laten en dan naar m'n moeder.. gaan we naar duitsland voor mjn trouwjurk :D morgen we ook foto's maken :)

17. juffie2008

Hoi meiden,

Ik werd om 8 uur helemaal kletsnat wakker op de bank, ik dacht nou zal wel komen door de bank. Ik ging net nog even in bed liggen om een poging te doen om te slapen maar na een kwartier werd ik weer helemaal bezweet als een otter wakker.. Wie weet waar dat door kan komen? Het is hier zekers niet te warm, en normaal heb ik dit nooit!!!

Ik lig nu op de bank Spongebob squarepants te kijken heheh wat een irritant figuurtje :D Heerlijk!!

18. gaby1986

juffie: geen idee waardoor dat kan komen.. spondsbob hahahahaha..

k ga nog even tanden poetsen... en dan m'n spulletjes bij elkaar zoeken

19. juffie2008

Veel plezier met je trouwjurk :D Geniet ervan :D :D

20. gaby1986

juffie dank je :D

Deel Deze Pagina