Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    ik ben lekker even met mika en ayden wezen wandelen, had de voetenzak gevonden in de opbergdoos van de stokke. ik dacht dat we die op het laatst niet hadden besteld en alleen die andere voetenzak waar de beentjes gescheiden in zitten. maar ik had hem dus toch. dus daar ligt hij nu heerlijk in te slapen. is lekker warm.

@meeting vorige keer hadden we het ook over een picknick gehad maar dat was dan zo'n gedoe en het is ook niet echt meer vers als we een tijdje in de auto moeten zitten. ik vind koken heel leuk maar af en toe ergens wat bestellen is ook wel lekker handig.

@kristel gelukkig is de kat weer de aode en wat grappig dat ze zo klets tegen tijgertje.

@mum ik denk dat ik die zwarte hou die was toch maar 8 euro maar misschien ga ik nog een andere bestellen of kopen in de stad

ik zag gister trouwens dat ik steeds meer striea krijg o mijn billen en achterbovenbeen grrr :( echt niet leuk. maar wat doe je er aan..

wij gaan zometeen lekker de stad in en ff kijken voor een bikini want vben neit zeker van die zwarte.. en vanavond gaan we uiteten met ryanne en haar vriend dus een leuk dagje in het vooruitzicht.

2. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @maris wat word ze groot zeg :D echt een mooie meid

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @kim: Ja groot he..Zie ik het niet zo erg dat ze groeit, omdat ik haar elke dag zie..:p Maar ik zag gister een foto van haar toen ze 1 dag was..nou dan denk ik echt van wow..haha..

@meeting: Mijn vriend zegt als er meer mannen meegaan dan wil ik ook wel mee..Dus emma dan mag je ook wel met ons meerijden als je wil..;)

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik ben slecht bezig :p Ik heb net een dik stuk appelgebak van de Poiesz (supermarkt in friesland) met een dikke laag slagroom opgegeten..Maar hij was zooo lekkerr :p

Pff nou ik ga ik echt douchen.Loop namelijk nog in mijn badjas (schaam)

5. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

zo ben er ook weer..

mijn vriend tegen die tijd man... gaat ook mee en die van suus ook

6. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    wat is het stil hier vandaag?

7. gaby1986

ik ben er wel

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Kim: Hoop dat je nog een leuke bikini hebt gevonden in de stad! hier ook op die plekken helemaal vol met straie... ik zat er nog over te denken om die bio-oil te proberen maar, het heeft toch allemaal geen zin!
    Gezellig dat jullie uiteten gaan!!

@ Mariss: Hier gaat vriendlief vast weer mee, hij had eerst zoiets van ik ga niet mee maar omdat ik zo graag wilde maar ook liever niet het hele stuk alleen wilde rijden is hij meegegaan en hij vond het hartstikke gezellig :D

Idd rustig hier vanmiddag... wij zijn nog even wat boodschapjes wezen halen en ik heb net een hoop foto's van Dimara uitgeprint (ik had alleen nog maar digitale foto's) heb er zoveel geprint dat mijn cartridge leeg is en mijn fotopapier op :p

Gisteren hebben we de laatste bus Nutramigen opgemaakt, omdat we beiden niet veel verschil hebben gemerkt hadden we samen zoiets van we gaan weer terug naar de Pepti en als dat dus niet goed is voor Dimara dan merken we dat snel genoeg (Dimara is de laatste dagen wel heerlijk vrolijk namelijk) dus vanaf gistermiddag half 2 krijgt ze weer Pepti... Vanmorgen haalde ik haar uit bed met weer wat rode pukkeltjes :( en aan het eind van de morgen was het weer flink krijsen ook na de fles... nu kan het natuurlijk ook door de overgang van de voeding komen maar ik heb weinig vertrouwen meer in de Pepti... we kijken het weer even aan en als het niet verbeterd ga ik met de arts van het CB regelen dat er een machtiging afgegeven gaat worden voor vergoeding van de Nutramigen!
    1 ding weten we nu wel zeker, het ligt in ieder geval niet aan de Nutriton want daar zijn we (muv 1 dag) gewoon mee doorgegaan!

9. gaby1986

kei irri... suus en ik willen morgen met lindsey en jayden gaan zwemmen.. nu heb ik al wel een zwembroekje kunnen regelen maar nog geen zwemluiers...kun je die bij t zwembad ook kopen.. denk t niet he..

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: dat ligt eraan, sommige zwembaden hebben ze in zo'n (soort van) sigarettenautomaat...
    kan je nog even bellen met t zwembad?

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    ik heb trouwens vandaag de brief van de belastingdienst binnengekregen dat we 84 euro kindgebondenbudget krijgen per maand...

12. gaby1986

mum: nee is al dicht.. heb net gebeld

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: Balen zeg... uhmmm wat zou je dan nog kunnen doen...
    ik denk ff met je mee, als ik iets weet hoor je t

14. gaby1986

zou albert heijn ze hebben want die is volgens mij nog open

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ gaby: Dat zou best wel eens kunnen ja! in ieder geval de moeite waard om even te gaan kijken...

16. gaby1986

opgelost we gaan in gennep zwemmen en daar hebben ze zwemluiers...

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Gaby: ow gelukkig, zou zonde zijn als jullie daardoor niet konden gaan zwemmen!

18. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hee meiden, kom ook ff kijken. Hier beetje pechdag, m'n zusje zou gaan verven, bleek de verf lichter te zijn dan het vorige blik (wel 't zelfde nummer). Verf is niet meer op voorraad dus nu hebben ze nieuwe gemengd die aardig overeen komt.
    Manlief is met m'n zwager bezig plinten bovenaan het plafond van de babykamer, wilde de kit niet hechten. Nu spijkeren ze ze maar vast... pff... wat een gedoe zeg!

'k Zal straks wel kijken hoe 't resultaat is ;)

Hier nog nieuws?

@Mum, mooi bedrag ja! Is dat berekend op je vriend z'n inkomen of telt jouwe ook nog mee?

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Red: Balen zeg van die verf... idd niet helemaal een lekker dagje voor jou...
    bedrag is zo te zien alleen berekend op mijn geschatte inkomen van 2009, in 2010 wordt het opnieuw berekend, maar vind het wel vreemd dat mijn vriend zijn inkomen niet vermeld wordt want hij is wel mijn toeslagpartner, en dat weten ze want we ontvangen ook beide zorgtoeslag! vraag het morgen wel even na, gaan toevallig op visite bij iemand die bij de belastingdienst werkt!

20. gaby1986

red: dat is irri zeg van die verf.. hopelijk zie je r niet te veel van t kleurverschil.

zo jayden is hier want wij passen op.. k leg hem op bed.. geef hem een aai over zijn bol.. zie z'n ogen weg draaien en meneer slaapt :)

Deel Deze Pagina