hoi allemaal.. Wij mogen op lindsey passen vandaag.. maar die gaat voorlopig nog echt niet slapen.. is helemaal hyper.. Er komt zo visite en die nemen de dochter van 4 mee en ze kennen elkaar.. dus nu wil lindsey wakker blijven tot dat meisje er is.. Zo maar wel vast de pyama aan en als femke er dan is een half uurtje spelen en dan lekker naar bed Ach zolang ze nog gezellig is.. Fijne avond allemaal!!
@ Gaby: Jij ook fijne avond, tot morgen! Ik ben er ook vandoor, hole in the wall kijken en een beetje op tijd naar bed denk ik... *gaaaap* ben een beetje moe! tot morgen!!
alloallo Hoe is het hier heb wel bijgelezen net even snel maar niet zoveel tijd weer, sorry @mariss, hm ja ik wil best rijden hoor maar ehm.. ik heb geen rijbewijs misschien tegen die tijd wel want ik ga volgende week verder met lessen haha. O je vriend gaat miss wel, die van mij alleen als hij niet op oefening is dus wel fijn als ik dan mee zou kunnen rijden . @de rest, zo drukke dag gehad... schoonouders waren er om 9 uur en zijn net weg.. Mark was met zn pa aan het klussen en ik ben met mn schoonmoeder wezen wandelen, en vanmiddag flink geshopt heb een nieuwe jurk gehaald en wat dingetjes voor Jorick. Kwam die 'vriendin' ook nog tegen en ze wou snel langskomen zei ze..gezellig. maar goed heb wel gelachen vandaag, nu even eten en mn bed in. Truste!
@emma: Whaha oh sorry dat dacht ik Maar het ligt er met mijn vriend ook aan of ie moet werken of niet..Kan wel vragen als hij die dag dan vrij wil houden..Moet dan wel van te voren weten welke datum precies.. Maar als je vriend niet meegaat dan mag je wel met mij meerijden
het is echt rustig vandaag.. !! Wij hebben net mijn nicht en haar vriend op visite gehad was erg gezellig.. hebben lekker spelletjes gedaan.. Ze zijn nu net weg.. pascal is de honden uit aan het laten en lindsey ligt nog lekker te slapen.. Ik ga nu ook lekker me klaar maken om naar bedje te gaan en dan ben ik er morgen wel weer even.. Morgen gaan we ook even zwemmen met gaby, joey, lindsey en jayden.. tot morgen allemaal!! Slaap lekker!!
goede morgen hier weer slecht geslapen grr, zou het door de zenuwen komen? er gebeurd nog helemaal niks hier, jammer hor vanmorge bakkie bij schoonmams doen en verder beetje proberen bij te slapen fijne dag all
Goeiemorgen meiden, Nou gisterochtend was het hier niet zo gezellig.. Heb enorm zitten huilen en mn hart zitten luchten bij mn man.. Daarna was het wel weer gezellig en mn zus kwam nog langs. Ze heeft mooie fotos van mij en mn dikke toeter gemaakt Ik had de hele nacht ook niet geslapen, maar goed. Vannacht heeft mn man op het logeerbed geslapen in de kamer en ben ik om half 11 als een blok in slaap gevallen Nu al wel weer wakker, maar maakt me niks uit Ben goed bijgekomen Pulletje heeft zn voet bij mn rib geparkeerd, voelt niet zo lekker.. Ik hoop dat Pulletje echt besluit eind week 36 begin week 37 lekker bij ons te komen hoor!!! Kan echt niet wachten op ons kleine hummeltje, ben ook zoooo nieuwsgierig of het een jongen of meisje is (gevoel zegt nog steeds jongen) Ik las dat een van jullie lekker ging zwemmen Dat doe je goed!!! Heerlijk, hoop dat het gezellig was.. Knarboor, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, maar ik heb wel eens gelezen dat het de weeen juist tegenhoudt omdat je in je onderbewust zijn het tegenhoudt (weet niet of ik dat geloof..) Nou en ander verse ananas eten en gaan klussen met je man haha! Staat bij ons weer op het "programma"vanaf week 36 lol!
Goedemorgen! @Juffie, fijn dat het uitgepraat is! @Gaby en Suus, veel plezier met zwemmen! @knarboor, spannend he dat het elk moment kan gebeuren! Bios is gisteravond niks meer geworden, zouden nog heen (ik dacht dichterbij maar manlief had Groningen in z'n hoofd. Kwamen we net op tijd maar film uitverkocht. Toen maar even een milkshake gehaald bij de mac en lekker ons bed in gekropen. 'k Was ook erg moe dus dat kwam wel goed uit. Gaan nu naar de kerk. Moest net zo lachen, ik stond tegen de wastafel met m'n buik, gaat de kleine er tegen zitten schoppen Druifje!
ja tis idd erg spannend! @juffie hou die week niet in je hoofd hor want het valt zo vies tegen ik dacht ook week 38 maar ja nu al 1dag overtijd en dan duurt lang maar niet meer dan 1,5 wk
@Knarboor: het is een feit, het wordt een november beeb! Lijkt me idd wel moeilijk om overtijd te lopen. Je hebt 1 datum waar je 9 maanden naartoe leeft en dan ineens issie voorbij en heb je niks geen datum meer. Ik zou voor jezelf wel een datum kiezen en daar naartoe leven. Hoop voor je dat het geen 11 november wordt @All: ik werd vanmorgen wakker en dacht dat ik zo nodig moest plassen dat ik er buikpijn van had. Nee dus, ik ben ongesteld geworden. Snap er echt de rambam van! Ik heb een cyclus gehad van 27 dagen, dus teruggerekend zou mn ei op dag 15 geweest moeten zijn. Zie het alleen niet op mn kaartje. Ben wel blij dat ik het nu weet en niet straks pas merk als we in de stad lopen ofso!
goedemorgen.. ben al ff op hoor.. ik was op 07.15 al beneden.. kon niet meer slapen.. jayden heeft geslapen van 19.30 tot 07.45 haha best wel lang straks bij de buurvrouw van mama even een zwembroekje ophalen voor jayden.. k weet alleen nog niet hoelaat we gaan want suus en pascal liggen nog op bed..
goedemorgen, Wij zijn ook alweer een tijdje wakker. Geen babynieuws zie ik @ juffie fijn dt jullie gepraat hebben! owja ik doe mee met foto van de maand, er kan vanaf nu gestemd worden. Deze foto is t: Bekijk bijlage 25250
@ Emma: Goed geshopt zo te lezen "gezellig" dat die "vriendin" langs wil komen... @ Suus en Gaby: Veel plezier met zwemmen! @ Knarboor: Lekker vandaag rustig aan doen en idd een beetje proberen te slapen... zou jullie ukje net zo eigenwijs zijn als Dimara... zij heeft ons allemaal ook zolang in spanning gehouden omdat we niet wisten of het een jongetje of een meisje zou zijn hihi... @ Juffie: Fijn dat het weer goed is! @ Red: Balen van de film zeg! hihi wat leuk dat de kleine tegen de wastafel schopte @ Dreamer: Vreemd zeg dat je je ei niet terug kan vinden op je kaartje... @ Ryanne: zal meteen ff stemmen... vorige keer wilde ik het steeds doen maar vergat het... @ Kim: Gefeliciteerd met de winst Gatver... ik ben strontverkouden en heb onwijs last van mijn keel hoop echt niet dat ik de griep ga krijgen ofzo! durf niet zo goed dicht bij Dimara in de buurt te komen, bang haar aan te steken :x Die heeft trouwens een hele vreemde nacht gehad... om 23.00 uur is ze na de laatste fles lekker haar bedje in gegaan en ze is vannacht 5!!! keer wakker geweest gelukkig is vriendlief er steeds uitgegaan omdat ik me hondsberoerd voelde en steeds alleen even speentje geplugd en ze sliep weer verder... maar dit heeft ze nog NOOIT gedaan! uiteindelijk werd ze om 8 uur wakker voor haar flesje!
@Ryanne: ik heb nog niet gestemd, maar leuke foto Zag dat Debby en Mariss ook meedoen deze maand. @Mum: balen dat ze een spooknachtje had, deed ze mee met Halloween? Het is ook echt snotterweer. Kan me voorstellen dat je niet echt bij Dimara in de buurt durft te komen. Goed je handen wassen na het hoesten/niezen en voor je haar flesje pakt/geeft. Beterschap! Ik dacht dat ik op dag 17 mn ei had gehad, mn kaartje zegt dag 13. Dus snap er echt niks van! @All: het is november! Weer een maand verder en weer een maand dichterbij onze droom. Ook is het nu alweer 4,5e maand geleden dat we te horen kregen dat we nóg 4,5e maand extra moesten wachten. Een beetje een magische grens dus. Hoop niet dat we nu weer te horen krijgen dat er nóg meer maanden bijkomen. Eigenlijk zouden we deze maand starten/al gestart zijn. Maar, nog maar 2 weken en dan staat er een 3 vooraan mn banner! Die heeft er nog nooit gestaan en kijk er echt naar uit. Op naar 2010, op naar onze droomwens